Tiltás gyorsitása

Témakör: Tuning
aktuális téma
Tiltás gyorsitása

Arra lennék kiváncsi hogy a kocsimba a tiltást fel lehet e gyorsitani. Ugy értem hogy 2 tiltás között tök sok idő telik el. meg lehet esetleg emelni a tiltási fordulatszámot vhogy?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
deflektor
#60
2009. augusztus 09. 20:20
ma visszaolvastam pár topicot. Párat be lehetne olvasztani az ömlesztett hülyeség topicba
TaaT
#59
2009. augusztus 09. 20:18
pedig max fordulaton az igazi, grandmaster pete is megmutatta
Blindmouse
#58
2009. augusztus 09. 20:17
a dátumot nem is néztem. simán elhiszem hogy van ilyen hülye még manapság is...
deflektor
#57
2009. augusztus 09. 20:16
3 éve nem írt ide senki. gondoltam felborzolom a topicot
Blindmouse
#56
2009. augusztus 09. 20:14
Istenem még egy értelmes topik.. gratulálok...

Érdekes, az én kocsim a nálam eltöltött 10 év alatt egyszer nem forgott tiltásig.. pedig volt a gázpedál padlón, nem egyszer...
deflektor
#55
2009. augusztus 09. 20:12
csavarozz egy gumibakot a gázpedál alá
Lordie
#54
2006. január 15. 12:38
Fordítva gondoltam. Nyomatékcsúcsot alacsonyabbra
Lordie
#53
2006. január 15. 12:35
Gyári motorról volt, nem arról, hogy bármit is módosítasz benne ("teljesítményhez alkatrész csere", ahogy írtam is). Gyári pedig gyári tengellyel arra képes amit most is csinál. max. 1-150rpm-mel eltolhatod magasabbra, de jobban nem. Turbót ráraksz tök más karakterisztikája van a motornak, köze nincs a gyári nyomaték görbéhez. De ezt Te is tudod szvsz.

Bishop
#52
2006. január 15. 12:25
mondjuk nem a topic lényegére írtam ezt mert a tiltás gyorsítását az DodgeM írta le frankósan...

Bishop
#51
2006. január 15. 12:18
egy kis motornál HA a nyomaték görbe emelkedik a magasabb tartományba,és okos tengelyt tesz bele akkor jönne ott még paripa... szóval oké hogy nyomaték szegény egy kis motor éppen ezért kell pörgetni... mondjuk a magas fordszámtarományban jelentősen terhelődik a motor minden alkatrésze ami már erősen gyengíti is őt ezért nem igen van értelme üvegelni...

én is tettem a tiltást 8000-re és mivel a nyomatékcsúcs kb 6200 körül volt igazából 7000 nél tovább nincs érteme pörgetni kivéve ha monjuk a sebesség áttételből adódóan egy váltást meg tudsz spórolni mondjuk 1/8 vagy 1/4 milesen..

akkor van értelme ..

egyébként túrbót bele és és lesz nyomaték, akkor meg nem kell üvegelni...
Gizmo
#49
2006. január 15. 11:55
Azt tettem, mert azt kérdezett...
Noise
#48
2006. január 15. 11:51
tudom, hogy segíteni akartál, azért írtam, hogy erről beszéltem. segíteni kell, még akkor is ha full baromságot kérdez...
Gizmo
#47
2006. január 15. 11:50
Segítő szándékkal írtam, remélem nem sikerült bántóra. De tényleg értelmetlen egy ilyen beavatkozás.
Noise
#46
2006. január 15. 11:41
Gizmo
#44
2006. január 15. 11:38
Egyszerű ez. Van már 20 ezerért is chip, éppen ugyanúgy szarrámegy tőle egy kicsi motor erősített alkatrészek nélkül, mint egy 60 ezrestől, ha mellé nem változtatsz semmit rajta. Ha leveszed a tiltást, annyit érsz el, hogy a kisautó engedi tönkretenni magát. Mást semmit nem érsz el, mivel már tiltás előtt csak sikít, és teljesítményt veszítesz. A legoptimálisabb gyorsuláshoz a te autód esetében a tiltás közelében sem kell lenned, ez nem egy rommáhúzott VTI, és hiába trükközöl, sosem lesz az. Ha sokat babrálsz a tiltással, lesz nagy sírás-rívás, mert szétszakad a moci, és az nem 60 ezer lesz. Ez az autó nem egy streetfigter, csináld meg kedvedre zépen, autózz vele kulturáltan, akár lendületesen is, mert arra készült. Ezt tudja. És ne bántsd, mert ő sem bántott téged.
Meg lehet vadítani egyébként mindent, de akkor félmillió alatt ne is gondolkozz, annyit pedig sztem nem ér a project.
206_14
#43
2006. január 15. 11:32
Na valaki látja a lényeget.
Noise
#42
2006. január 15. 11:14
1. szerintem nem hülyeséget kérdezett, csak nem tudta mibe is nyúl bele, ha azt átállítja
2. nem baj, ha nem tud valamit, akkor fel kell világosítani, és nem lehurrogni, mer az életben többet nem fog segítséget kérni és ha esetleg veled jön szembe az úton és akkor áll be a motorja, netán ezzel balesetet okoz, akkor má nem fogtok röhögni...
3. szerintem...gumicsirke
Golf3_TDI
#41
2006. január 15. 11:14
Ugylátom itt "komoly" a gond.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3
Összesen 60 találat 3 oldalon