Az Összes Hazai Tuningcég Egy VICC!!!

aktuális téma
Az Összes Hazai Tuningcég Egy VICC!!!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97
kvazR
#415
2005. június 02. 12:42
ezzel az a gond hogy sok a bizalmatlan ember (nem véletlenül) és már a minőségi tuningban sem bízik..."lehet hogy ugyanúgy járok mintha 4edéért vettem volna a másik helyen?" nagy dilemma:
2hely: itt 100E ott 170E
melyikhez megyek? elmegyek mind2höz. viszonylag normális gondolkodás, "ki mire esküszik "okok hogy miért ez a jobb. elmegyek az olcsóbb helyre de nem lettem elégedett a végeredménnyel. legközelebb elmegyek a drágább helyre kiigazítani a dolgot. és végül ott sem lettem sokkal boldogabb. Majd jön 1 harmadik aki az előző 2-t legagyizza és dupla áron kér mindent. az viszont már nem biztos hogy megéri...
n12turbo
#414
2005. június 02. 12:11
igaztad van Tiv hogy árérzékeny szerintem meg kénr találni az arany középutat a fullos 40 ezres óra és a 13 ezres között (egyébként van 7 ér is és az is mér, bizton állíthatom )

egyébként szerintem biztos van jópár olyan ember 8nem is kevés) aki megérti hogy ha minőségi tuningot akar akkor azt meg kell fizetnie és még mindíg sokkal olcsóbban megkapja mintha külföldre viteti az autóját....csak nem 800% os haszonnal kell dolgozni.

Tiv a nyomásszab. leveledet nemsokára megírom, írok neked is kilingspre!
n12turbo
#413
2005. június 02. 12:03
Valaki írta hogy nincs megfelelő kereslet tuningra (izmosításra)!

2 milió autó van az országban, a szám egyre csak növekszik! És a tuningolás egyre nagyobb divat, és lesz is!
Igaz hogy "LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG" szerintem jelenleg lefele a lejtőn de hosszabbtávon úgyis az emberek többségének több pénze lesz amit el tud költeni, és ezért autójára is többet fog szánni.

Hány embertől hallom hogy kéne valamit csinálni az autójával mert tényleg azt szeretné hogy jobban menjen!!! Aztán mivel mást nem talál marad az említett gagyizás a sportszűrővel meg a sportgyertyával a hatás meg elmarad.
Pedig ellentétben a normális gondolkodással hogy ha erős autót akarsz akkor erőset vegyél és ne nyúlj hozzá, mindenki a saját autóját akarja építgetni csak nincs hol, nem kap semmi segítséget.
Tiv
#412
2005. június 02. 12:03
egy baj van, hogy ha kiraksz egy jó és pontos mérőórát 40ért a sok paraszt egyből azt kérdezi, hogy a boombastikban 13-ért van ez hogy lehet... Sajnos a magyar piac elsősorban árérzékeny, és szerintem nagyon kicsi az a kör, aki a használható dolgokért több pénzt ad sajnos. Mindenesetre én üdvözölnék egy ilyen tuning centert...
sarelll
#411
2005. június 02. 12:02
hí. "ne akarjál minőségi cuccot venni mikó itt van a 3000Ft-os sportHYPERsuperFLOWfuelGAUGE dirketszűrő". Ha erő kell min 10% LE növekmény!! A GARANCIÁRA MÉG GONDOLNI SE MEREK HA VALAMI RENDELT CUCC TÖNKREMEGY (ha tényleg sikerülne spéci cuccot venni).
kilingspre
#410
2005. június 02. 12:02
N12turbó!
Mint írtam komolyan gondolkodom ebben a lehetőségben is.De másban is.De azt is írtam h jelenleg legalább 1 év kellene a tőkéhez,mivel kölcsönt semmi áron nem vok hajlandó felvenni.Ha ennek ellenére beszélgetni akarsz,akkor jólvan.De szerintem most lemegyek azt majd olyan este fél nyolc felé jövők.Az ötleteidet elküldheted a e-mailemre,persze csak ha bízol bennem.Nem akarlak átvágni,meg ilyesmi,csak már jártam meg én is az ötletkiadással és jelent pár dolog meg azóta ami megfogant a fejemben,ez van.Majd este jelentkezek.
kilingspre
#409
2005. június 02. 11:55
De egyébként az www.ededesign.fw.hu-n is beszélgethetsz.Szintén nagyn durva autók vannak mögöttük,és nekem még mindig válaszoltak az e-maile-re.Autócrosszversenyzők voltak és szerintem értik amit csinálnak.de nézd meg a honlapjukat.
n12turbo
#408
2005. június 02. 11:52
na szia!

Azzal kacsolatban amit lentebb kérdeztél, nem tudok összeget mondani, minnnél több annál jobb.
Konkrét ötleteim is lennének hogy mik volnának a megvalósítható dolgok, szerintem ki kéne szúrni két hátrom esetleg négyféle módosítást, arra ráálni, rutinszerűen csinálni. Ha bejön az üzlet lehet bővíteni a választéklistát. Persze közbe kacatokat is lehetne árulni de szigorúan csak a hasznos kacatokra gondook mert azért azok is vannak. Vákummérő, turbónyomásmérő, olaj hőmérséklet nyomás stb. ezek is mind kacatok de hasznosak és tényleg jók lehetnek. A led meg a felragasztható légbeömlő kopoltyú gagyi. Az olyanokat ki kell tiltani. Ha komolyan gondolod dobj egy mailt a megadott emailcímemre és ott folytatjuk!
kilingspre
#407
2005. június 02. 11:50
Ha rosszul tudok vmit-elnézést.De barátságos ember én annak idején 1 órát beszélgettem vele.Pedig nem akartam semmi milliós motortuningba verni magam.Ezt tudta ő is,ennek ellenére foglalkozott velem és csak akkor szakította meg a beszélgetést,ha rajta kívűl végképp nem tudtak szólni a témához és nem azaz Rs-tuning beütös.Mit akarsz vazzeg?Neked úgysincs erre lovéd?Menj el a sufni tuningoshoz.Hát ja ha az ember nem egy krómfelni mercivel állít elé akkor szerintem eléggé lenézve kezelik.
kilingspre
#406
2005. június 02. 11:45
Mr's spok!
Hát talán úgy kellene kezdeni hogy érteni mi,miért van ,ismerni a felépítést.Ha motortuningról akarsz beszélgetni menj el 2006-ban a Tuning -Stereo fesztiválra és ott az O.C.T főfőnőkével beszélgess.Szerintem nagyon vágja a dolgokat.Most lehet hogy itt írtak ezt meg azt de azt tudom h benne van a dolgok sűrűjében.Hogy vmit rosszul szereltek fel az biztos h nem ő volt.Igaz nem ártana néha az alkalmazott körmére nézni-de áll mögötte jónéhány vad autó
Mr.Spock
#404
2005. június 02. 11:40
Inkább járok könyvtárba, de ha van javaslat hogy miből lehet normálisan érthetően tanulni....
kilingspre
#403
2005. június 02. 11:37
Egyébként a fast & furious sokból kihozta az állatot.Nálunk azóta többen bukfenceztek meg karamboloztak meg versenyeznek.Ki tudja,szerintem egyre több fiatalban egyre inkább nagyobb a versenyszellem.Már lassan a kresszkönyv sem négyfajta vezetői stílust különböztet meg...én pl akkor kezdtem ráálni a dologra amikor tönkrement a nagyigénybevételtől vmi.Mondtam egyszer veszek,de akkor az a versenytechnika lesz,nem a gyári kacat.Ja ez a skoda feliciánál volt.A honda az bírja-igaz nem egy árba van a kettő,de egy biztos számomra a német és egyéb ország autóipara megszűnt létezni.Nem mondom h rosszat csinál bárki is,de a nagy igénybevételt a japan autók bírják ebben biztos vagyok..
Sytex69
#402
2005. június 02. 11:34
Menj be a müszaki könyvkiadó üzletébe és hagyj ott néhányszoros minimálbért Konkrét tuningkönyvet szerintem nem lehet találni...ismerni kell az autó müködését, és akkor tudod hogy mit hogy kell csinálni, na meg nem árt egy kissebb ismerettségi kör akik tapasztalatokkal, ötletekkel ellátnak.....szerintem
Mr.Spock
#401
2005. június 02. 11:32
Egyre jobban töröm a fejem, hogy beiratkozok valami autós szakiskolába, mert akkor tán tudok spórolni, vagy ha tud valaki esetleg olvasmányokat motortunninghoz azt is szívesen lapozgatnám....
nagyi19
#400
2005. június 02. 11:30
Verloc
#399
2005. június 02. 11:28
Meg azok közzül is fogd ki azt aki elfogadható áron csinálja meg.
Sytex69
#398
2005. június 02. 11:27
Verseny alkalmazásokról beszélünk, nem utcairól. De azt kell mondjam, hohgy nem hozta a hozzá fűzött reményeket, elpuhultak, nagy igénybevételnél....de lehet hogy ez csak egy pechszéria volt...vagy csak mi voltunk épp szerencsétlenek Mind1 vegye aki akarja, nem akarok üzletet rontani, de és máshonnan fogom a gátlóimat beszerezni...
kilingspre
#397
2005. június 02. 11:27
Azaz igazság hogy az igényes tuningra szerintem MÉG nincs kereslet.Én Győr-Moson-Sopron megyében lakom itt sokan kijárnak ausztiába dolgozni,tehát nem is az anyagiak az akadály.Ausztiába szintén van pénz és ha nem másnap akarsz meggazdagodni és megfizethető áron dolgozol és jól akkor a kintiek is átjönnének szerintem.Én sem a csillivilli optikára bukom és a környezetem sem.Egy autó legyen erős,gyors lehetőleg strapabíró.(és japán:) ) A legfontosabb a helyszín és az igényesség,megbízhatóság.Én nem sajnálnám megfizetni a tudást.Pl.Apám haverjának karosszéria és fényező üzlete van.Az alkalmazottak keresnek min 200 000-et havonta.A környék egyik legdrágább helye a márkaszervizek után,de annyi a munkájuk hogy ki sem látnak belőle.De egy biztos nagyon profin dolgoznak. Mindenképpen Mo-n akarok létrehozni ilyesmit majd,de közel Ausztriához.Nem igazán szeretem őket(RS tuning)de hozzájuk is mennek bőséggel osztákok,németek.Nem tudom hogya special car center-i megállapodás után vagy mert állandóan díjat nyernek,de mennek.Igaz ők inkább az optikai részre specializálodtak.De szerintem más is megtudná csinálni ugyanazokat az autókat fele annyi pénzből...
nagyi19
#396
2005. június 02. 11:23
És ez a tapasztalat?Kárászyéknál semmi sem jött be nekik?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97
Összesen 2235 találat 112 oldalon