Gewinde
aktuális téma
Hali! Akinek van ilyen, leírhatná a véleményét, tapasztalatait róla! Ki melyik márkát ajánlja? Találtam olcsóbb márkákat (pl: Street-Tech, TA-Technix, IN-Tuning). Garancia van rájuk két év, vajon bírja tovább is, vagy akkor széthullik? Na lehet eszmét cserélni!!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Én kopogó hangot elölről szoktam hallani, de csak ha nagyon le volt tekerve. A TA még nem kezdte el, de csak idő kérdése.
még a pattogással nincs is nagy bajom, az tetszik, csak a jobb hátulja kopog a gépemnek és az már idegesit... és ez az ültetés óta van szinte...
Az hogy kemény a futómű, szerintem normális, csak nem mind1 mennyire! Na meg a pattogás...az FK és a Formel K gewinde-vel is durván pattogós volt az autó, de most a TA-val nem annyira. Kellemesen csalódtam benne.
én azt tudom, hogy keményebb lett, de ennyire? pár haveromnak is ültetve van és jobban lentebb van, de ők is meglepődtek, hogy ennyire kemény az enyém...
kivetted a komfort rugót? az igen. megnézem mit tehetek én is akkor. és neked ez bevált, hogy ezzel jobb lett?
Szerintem a pattogás és a keménység két külön dolog, legalábbis nem egészen mindegy mitől pattog.
Ha a rugóerő és a csillapítás egyensúlyban van, akkor nem igazán fog pattogni, mert a kemény rugózást a feszes teleszkóp megfogja, és csak az dobálja az autót, amit már nem tud kimozogni a futómű.
Ha kemény rugó-lágy teleszkóp összeállítást választasz, akkor nagyobb az esély pattogásra.
Én pl vettem egy Tatechnix szettet, kivettem még belőle a komfortrugót, és így került arányba a rugó meg a csillapítás, ne is pattogottt a 80/100-as ültetéssel sem.
A márkásabb szetteket ezért adják típus és motorspecifikusan! Ha vásárláskor meg sem kérdezik, milyen karosszéria motorváltozathoz viszed, akkor eleve lehet tudni, hogy nem feltétlenül lesz optimális.
Ha pedig nem egy márka a rugó és a teleszkóp, akkor megint nincs miről beszélni.
Ha a rugóerő és a csillapítás egyensúlyban van, akkor nem igazán fog pattogni, mert a kemény rugózást a feszes teleszkóp megfogja, és csak az dobálja az autót, amit már nem tud kimozogni a futómű.
Ha kemény rugó-lágy teleszkóp összeállítást választasz, akkor nagyobb az esély pattogásra.
Én pl vettem egy Tatechnix szettet, kivettem még belőle a komfortrugót, és így került arányba a rugó meg a csillapítás, ne is pattogottt a 80/100-as ültetéssel sem.
A márkásabb szetteket ezért adják típus és motorspecifikusan! Ha vásárláskor meg sem kérdezik, milyen karosszéria motorváltozathoz viszed, akkor eleve lehet tudni, hogy nem feltétlenül lesz optimális.
Ha pedig nem egy márka a rugó és a teleszkóp, akkor megint nincs miről beszélni.
egyik hátránya az ültetésnek hogy "keményebb" lesz a rugózás...
a pattogás meg abból fakad, ohogy amit eddig elnyelt a rugó és a gátló, azt most a karosszéria kapja
a pattogás meg abból fakad, ohogy amit eddig elnyelt a rugó és a gátló, azt most a karosszéria kapja
Másnak is kemény az ültetés után az autója és pattog rendesen az utakon?
Masterdriv
#2446
2013. november 29. 14:40
szilentek? toronyszilent? vagy szar a gátló.. :D
Sziasztok,
júliusba vettem újonnan TA Technix állitható futóművet 2001-es Cordoba alá!
Olyan problémám van, hogy a hátulja folyamatosan kopog ha vmibe belemegyek, mi lehet ennek az oka?
Ráadásul elég kemény is tőle az autóm....
júliusba vettem újonnan TA Technix állitható futóművet 2001-es Cordoba alá!
Olyan problémám van, hogy a hátulja folyamatosan kopog ha vmibe belemegyek, mi lehet ennek az oka?
Ráadásul elég kemény is tőle az autóm....
Jogos, a kérdésem csak azért tettem fel ebben a topicban, mert jobban pörög mint a futómű tuning elnevezésű, és gondoltam érdemi javaslatokat kaphatok. Sorry!
Az a Koni szett nem gewinde. Csak 4 tel
Sorry, 2002-es Celica-ról van szó. Illetve még ami eszembe jutott, poliuretán szilentek.
Sziasztok!
Került a gépembe egy eibach pro kit (-30 mm), és sárga koni. Ezúton kérnék ötletek, mit javasolnátok még átépítésre cserére a futóműalkatrészek közül!? Az első felső toronymerevítőm éppen készül, illetve gondolkodom még sway bar kit-en. Egyéb ötleteket várok! Előre is köszönöm!
Került a gépembe egy eibach pro kit (-30 mm), és sárga koni. Ezúton kérnék ötletek, mit javasolnátok még átépítésre cserére a futóműalkatrészek közül!? Az első felső toronymerevítőm éppen készül, illetve gondolkodom még sway bar kit-en. Egyéb ötleteket várok! Előre is köszönöm!
értem...köszi srácok!
ez akkor derül ki ha szétszedik... ~7e /db .
és összegszerűségében?csak megközelítőleg...
és gondolom akkor érdemes párban megcsináltatni...
és gondolom akkor érdemes párban megcsináltatni...
SZAKműhelybe elvisz, szár kuka, új olaj+szelepelés (ha kívánja)
*vége*
*vége*
sziasztok!
szerintetek mi lehet a gond?
a gátlón nem volt olajnyom... a szürke rész sötétebb volt,de az sem tűnt olajnak.
a gátló szárán van egy vízszintes csík.
amúgy van benne kis nyomás, ahogy benyomom lötyög benne valami úgy mint a másikban.
csak kihúzni tudom, nem nyomja vissza magától...
ötletek?
szerintetek mi lehet a gond?
a gátlón nem volt olajnyom... a szürke rész sötétebb volt,de az sem tűnt olajnak.
a gátló szárán van egy vízszintes csík.
amúgy van benne kis nyomás, ahogy benyomom lötyög benne valami úgy mint a másikban.
csak kihúzni tudom, nem nyomja vissza magától...
ötletek?
eibach pedig komoly
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!