Autószerelés!

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Autószerelés!

gázadásnál rángat az autó! sos!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
10 11 12 13 14 15 16
SomY SAL
#30
2010. február 25. 14:42
Diesel, benzin? Motor? Lehetőségek: nyomástartó szelep, adagoló, elkoszolódott pótlevegő tolattyú, pillangószelep körülötti kosz, alapjárati szabályzó, gyújtókábel (hidegben megkeményedik és ha esetleg törés van benne, akkor lehet olyan állásban van, hogy nem jut el a feszkó a gyertyákhoz). De szerintem ott alapjárati szabályzó lesz, rosszabb esetben koszos, vagy sérült felsőholtpont érzékelő. De írj még konkrétumot.
SomY SAL
#29
2010. február 25. 14:36
Kézifék legyen kiengedve. Nézz a dob mögé, és ha látsz ott egy nyílást, akkor piszkálj be egy erős csavarhúzóval. Persze csak akkor, miután forgattad és közben ütögetted kalapáccsal a peremet. Ha már félig kijött a dob, de a betét fogja a dob vállát, akkor a porvédő felől nyúlj be egy szintén erős, de vékony -os csavarhúzóval és nyomd befelé a pofákat.
Noise
#28
2010. február 25. 14:35
aztkurva mi van itt
pomicsabi
#27
2010. február 25. 14:24
hát utánna már csak a dob külső részét kell eltávolítani és ott a fékpofa. Kicsit rá lehet szorulva a sok fékportól, én kalapáccsal megütögettem, csavarhúzóval mögényúltam, de csak finoman, és úgy lejött.
pdave
#26
2010. február 25. 12:18
Sziasztok!
Szeretnék 1 kis segítséget kérni! Seat Ibiza hátsó fékdob leszedése... (fékpofa csere gyanánt)
Kerék lennt van + aza kis csavar is kijött, most hogyan tovább?
Várom a segítségeteket! köszönöm!
Laci Zsuzs
#25
2009. december 22. 12:09
sziasztok van itt valaki aki ért valamit az autókhoz. olyan problémám van, hogy nehezen indul a kocsim van hogy indítás után le is áll de ha bemelegszik nincs vele semmi baj. mi lehet a probléma??
tati astra
#24
2009. november 05. 16:21
szevasztok. egy f astrám van és jo volna alá a 4x4 hajtás...calibra turbo futómű motor válto stb. már ki lett okoskodva hogy lenne jo csak a calibra padlolemezének hátsófelét be kéne szerkeszteni nem tudtok rá egy jó szakit??
köcce
Sopi.A4
#23
2009. november 04. 19:34
nem tudom feltenni a képet:@:@
Sopi.A4
#22
2009. november 04. 19:32
hali,van egy komplett első teleszkópom rugóval,fékttárcsával meg nyeregel,autón még nem volt,annyit tudok róla h wolksvagenhez való,de h mienhez azt nem....:/mutatok képet nem tudna valaki segíteni?
AndrewG_
#21
2009. október 31. 00:33
elosztófedél, rotor, kábelek és gyújtótrafó. ezeknek ess neki legelőször. pár ilyen roverrel már volt dolgom...
Pkr
#20
2009. október 30. 23:58
Valakinek sejtése, mi a szerepe ennek?
Pkr
#19
2009. október 30. 23:55
A törött helyen most fars levegőt szív, ami gáz, hogy nem szűrt levegőt, ami még nagyobb gáz, hogy gyanítom a turbo irányába megy tovább
Pkr
#18
2009. október 30. 23:52
Egy cső megy bele ami a légszűrő házból indul (a szürt levegőt továbbítja) ebből a rendszerből tovább megy a motor felé, gyanítom, hogy a turbo felé.
Pkr
#17
2009. október 30. 23:50
Sziasztok,

Van egy alaktrészem mely eltört. 1.8T motor. Képen látható alkatrész és a jelölt helyen repedt meg és fars levegőt kap a rendszer. ez álltal. Tudja valaki , hog ymi szerepe van ennek az alkatrésznek?
Ric
#16
2009. október 30. 23:41
Vagy épp a gyertyákat szikráztatja és dobálja ki a kocsiból a benzinszűrőt meg a légtömegmérőt!
harait
#15
2009. október 30. 23:38
lehet h már elrohant a szerelőhöz
kisMikola
#14
2009. október 30. 23:36
Aszondja sos! Ha valami nagyon sürgős, akkor nem lépek le a topik megnyitása után 10percel...szerintem
Ric
#12
2009. október 30. 23:24
Ez sokmindentől lehet...
Lehet hogy tényleg szar a bennzin, de lehet valószínűbb hogy valamilyen adagolás vagy gyújtászavar van. Esetleg elektronikai gebasz... Igazából ezt tényleg csak egy szerelő tudná megmondani, meg amit leírtál az elég kevés..
Zach
#11
2009. október 30. 23:23
Sokmindentől lehet, de tényleg jó lenne tudni terhelés alatt-e, vagy üresjáratban, mennyire rángat, van-e ereje, magas vagy kis fordulaton, hirtelen kezdte-e, vagy szép lassan, hidegen, melegen csinálja-e?

A legegyszerűbb talán az üzemanyagszűrő, olcsó, egyszerű kicserélni, talán megoldás lehet. De lehet légtömegmérő is, vagy egy hőfokjeladó, esetleg lambda szonda. Ha lehúzkodod a csatlakozókat külön külön és úgy kipróbálod, akkor ki lehet deríteni a hiba okát, az ECU úgy is generál egy általános értéket.
Lehet még gyertya, azokra is érdemes ránézni, milyen színűek, mekkora a hézag, stb.. Gyertyakábelek szintén.

Hirtelen ennyi, több infó kéne...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
10 11 12 13 14 15 16
Összesen 310 találat 16 oldalon