féltengely cs csere,utáni ropogás,miért?

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
féltengely cs csere,utáni ropogás,miért?

féltengely csuklót cseréltünk hétvégén,és azóta menet közben valam ropg elölről,kanyarokban is.mit csinálhattunk rosszúl vagy,vagy mi lehet a gond? kérném hozzá értök segitségét! Mazda mx-3-ról van szó

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5
Gebriel
#71
2009. február 23. 23:52
roli milyen a ropogás pontosan? hasonlit egy zárkombinázió hangjára?
roli papa
#70
2009. február 23. 23:45
nem tudom hogy lehet ezt egyáltalán szétszedni,mert az enyémbe bele van préselve.
Piszmog2
#69
2009. február 23. 23:41
nem rég ismerős Tojotába cserélt csuklót, csak ő nem komplett vette és a3 vagy 4. lett jó és azt is fordítva rakta be...Csak kosara golyókat meg a belsőt vette meg ezért gondoltam hátha ti is itt hibáztatok...
roli papa
#68
2009. február 23. 23:40
de itt volt kedvezményünk,meg a szerelőm is innen vette a másik oldalhoz amikor cserélte,mondjuk azt muszály volt,mert eltört
roli papa
#67
2009. február 23. 23:38
esetleg a belső csukló nem sérülhetet meg amikor le ütlegeltük a külsöt?
Piszmog2
#66
2009. február 23. 23:37
hááát nem nagy annyira a választékuk meg kellett volna nézned Bárdyt meg a többi lehetőleg japán verdára szakosodott boltot, ha komplet csuklót cseréltél akkor tényleg nem tudod fordítva berakni a zégar az lehet hiba, illetve lehet a belső csukló is illetve a másik oldali is...
roli papa
#65
2009. február 23. 23:37
ész mivel komplett híába forgatom,mindenhogy úgyan az
Pöle Peta
#64
2009. február 23. 23:36
Akkor tényleg nem tudom, hogy hol lehet a hiba : (
roli papa
#63
2009. február 23. 23:35
sima gyűrűs,avagy a tengely végén a kis kör vas,azt is szakszerüen felraktuk,amikor ütöttük fel,szépen össze nyomtuk és becsússzant,a kis peremig felütöttük,és kész volt
Pöle Peta
#62
2009. február 23. 23:33
Mindenhol tévedhetnek
Ha jó 323f-hez akkor ott is körül lehetett volna nézni.
Én is úgy vettem csuklót GTi swiftbe, hogy az 1.6-ét vettem meg, mert olcsóbb volt, és mert ugyanaz : )
roli papa
#61
2009. február 23. 23:32
mi komplett csuklót,mind1 sok választás nem volt,ez az egy volt ebben az évjáratban,illetve motorhoz,de ez még jó 323f-hez is,meg mégy néhány mazdához,és az unixnál vettem,és azért az nem kis kereskedés
Pöle Peta
#60
2009. február 23. 23:28
Igazából, ha az kopik akkor már baj van.
Ha féltengelycsuklót cserélsz akkor van a "zéger" gyűrűvel rögzített és a sima gyűrűs leütős csukló.
Ha nem raktad vissza a gyűrűt, akkor kopoghat picit. De most így hirtelen nem tudom elképzelni, hogy mi kopoghat egy csuklóban, ha maga a csukló új...
Piszmog2
#59
2009. február 23. 23:26
igen de hiába, hogy mettől meddig gyártották, a motorkód adja meg, hogy milyen való bele... forgalmi illetve moci szám amiben benne van a kódja is ne is vegyél hozzá alkatrészt...
Piszmog2
#58
2009. február 23. 23:24
nem a fogakon fordításra gondoltam a japán verdáknál előfordul, hogy aszimmetrikus a csuklókosár, illetve ti komplett csuklót cseréltetek, vagy csak a belsejét nem mindegy....
roli papa
#57
2009. február 23. 23:22
fogas a belseje,azért mind1 hogy rakom,szerintem
roli papa
#56
2009. február 23. 23:20
92-98 gyártották94-től volt egy kis átalakulás motorilag,meg belső terileg,az enyém 93-as és 93-ba valót vettünk.
a forditva tevésnek szerintem nincs értelme,mert ez egy egyfórma kör,és minden egyforma,szal forgatnék rajta akkor sem változna semmi,,a másik meg ez dobozból van,szal ezt nem is tudtam volna forgatni,mert új.
Piszmog2
#55
2009. február 23. 23:12
Mazdánál nem csak évek hónapok is fontosak és mondom miliméterek is számítanak a fordítva úgy értem , hogy lehúzod a féltengelyről és a másik oldalával teszed vissza...
roli papa
#54
2009. február 23. 23:11
mindig rendesen meghuzom,meg ma is szétkaptam a fékig,és újra meghúztam,ma a csapatás útánritkult a kopogás,olyan esetleg nem lehet,hogy be kell kopnia?,mert jó passzos volt
roli papa
#53
2009. február 23. 23:09
hát ránézésre egyfórma volt a régivel meg olyan évjárathoz vettük amilyen nekem van,és csak ez az egy volt ebben az évjáratban,útána már csak akövetkező évjárathoz lett volna,és mit értesz a 180 fokon,mert ezen nem sok variácio volt,csak rá kellet rakni,és kész
Pöle Peta
#52
2009. február 23. 23:07
Helyes.
Én olyannal is találkoztam már, hogy a kerékcsavarok(anyák) nem voltak meghúzva, és valaki megvette a drága féltengelyt, közben csak a csavarokat kellett volna meghúzni : )
Tudom, itt már megvolt a csere, de jobb a békesség...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5
Összesen 91 találat 5 oldalon