Golfos kollegák segítsetek!!
aktuális téma

Sziasztok! Lenne egy olyan gondom, hogy van egy 3-as golfom! 1.4, hengerenkénti injektor, 60LE! Olyat csinál, hogy gyorsításnál enyhén "bedadog"!nem vészesen, de mégis! Kisebb emelkedőnél is nagyobb gázzal lehet csak elindulni,mint az átlag, és 120-ról alig kúszik felfelé a mutató max 160-ig!Az előzés katasztrófa vele!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Andrushh
#225
2007. február 05. 21:39
tudsz vmi okosat mondani hogy ne kelljen megen futómüveshez vinnem??
Andrushh
#224
2007. február 05. 21:38
Xela megen legyaláztam a balos futomüvem
trapéz csere!Meggyürtem meg kiflibe hajtottam!de van csere csak kinlodom a felfogatással!szegecses k....va anyja

GOLF 2 HEZ BONTOTT ALKATRÉSZEK ELDÓK NAGYLÖKÖSÖM ÉS TÁRCSAFÉKES HATSÓHIDAM NINCS!!!!







Andrushh
#222
2007. február 05. 21:36
hali márkatársak
eléggé szét vannak hajtva kivétel nélkül. A motorja nagyon jó, de a szervízköltsége és benyaköltsége horror. 

1/ a 3-mas az utolsó stabil járgány.
2/ a kaszni állapotától, lelakotságátol sok függ.
3/ milyen futómű van alatta.
4/ motor állapot?
5/ biturbó rendszerbe építhető, jol.
=akár 350Le
Szerelővel nézesd meg.
2/ a kaszni állapotától, lelakotságátol sok függ.
3/ milyen futómű van alatta.
4/ motor állapot?
5/ biturbó rendszerbe építhető, jol.
=akár 350Le
Szerelővel nézesd meg.

estét! lenne egy kérésem: ha valakinek tetőablakos a golfja6 jettája és van rajta felül az a légterelő,akkor a felfogatásáról küldjetek már légyszi egy fotót az oldalamra
vettem egyet és nem tudom felrakni



Sziasztok!
Bár már másik topicban is kérdeztem, hátha Ti jobban tudtok segíteni:
Egy kis segítségre/tanácsra lenne szükségem. Ma megláttam egy szívdöglesztő Golf III VR6-ot, az egyik közeli autókereskedésben. 5 ajtós, 1992-es évjáratú, 173 LE-s járgány, 4 alufelni van alatta, szervokormány, indítás gátló, alap hang cucc. A vételára 700.000Ft.
Szerintetek megér ennyit? Mit lehet kezdeni egy ilyen járgánnyal tuning szempontból?
Az igazi dilemmám amiatt van, hogy '92-es a jószág, én ezt egy kicsit öregnek találom. Az eszem a kora miatt ellene érvel, a szívem 173LE-s király kocsit látja, és mellette van. Mi a véleményetek?
Lehet/érdemes JÓL turbosítani egy ilyen kocsit? Igazából bármilyen építő jellegű tanács/észrevétel segítene, mert eléggé döntésképtelen helyzetben vagyok.
Kínomban rákerestem az ilyen golf-okra a www.mobile.de -n, 1800-1900EUR körüli áron vesztegetik az ilyen jószágokat. E tekintetben az általam nézett gép egy kicsit drága, bár erre az árra még rájön a regisztrációs adó, ami x00.000Ft szerintem (javítsatok ha tévedek), így viszont már nem olyan nagy az árkülönbözet.
Mindenki segítségét előre is köszönöm.
Bár már másik topicban is kérdeztem, hátha Ti jobban tudtok segíteni:
Egy kis segítségre/tanácsra lenne szükségem. Ma megláttam egy szívdöglesztő Golf III VR6-ot, az egyik közeli autókereskedésben. 5 ajtós, 1992-es évjáratú, 173 LE-s járgány, 4 alufelni van alatta, szervokormány, indítás gátló, alap hang cucc. A vételára 700.000Ft.
Szerintetek megér ennyit? Mit lehet kezdeni egy ilyen járgánnyal tuning szempontból?
Az igazi dilemmám amiatt van, hogy '92-es a jószág, én ezt egy kicsit öregnek találom. Az eszem a kora miatt ellene érvel, a szívem 173LE-s király kocsit látja, és mellette van. Mi a véleményetek?
Lehet/érdemes JÓL turbosítani egy ilyen kocsit? Igazából bármilyen építő jellegű tanács/észrevétel segítene, mert eléggé döntésképtelen helyzetben vagyok.
Kínomban rákerestem az ilyen golf-okra a www.mobile.de -n, 1800-1900EUR körüli áron vesztegetik az ilyen jószágokat. E tekintetben az általam nézett gép egy kicsit drága, bár erre az árra még rájön a regisztrációs adó, ami x00.000Ft szerintem (javítsatok ha tévedek), így viszont már nem olyan nagy az árkülönbözet.
Mindenki segítségét előre is köszönöm.
A legjobb amikor lámpánál nagy gázzal nem előre hanem hátra megy,a mögötted álló hűtőjébe





Az enyémbe még gyári van és zsír



nekem a gtim volt ilyen R-1-3 kajak egymás mellett
harmadikban is elindult
de egy kulisszacsere megoldotta

harmadikban is elindult

de egy kulisszacsere megoldotta

jaja nálm is így van



Az biztos hogy már szinte az összes dizel 2es golfban szar a kulissza,kivéve ha már cserés volt,vagy ha kimélték..
Az a legjobb amikor lesem kell nyomni és zsírul veszi a lükit




Nekem 1,6TD-m van,hidegen nehezen veszi1,2+lükverc
és ha nagyobb sebességnél akarom visszarakni 2-be reccs(30-40km/h)
Ennyit tudok segíteni ,nállam tudom ,hogy szar a kulissza,ennyi
és ha nagyobb sebességnél akarom visszarakni 2-be reccs(30-40km/h)
Ennyit tudok segíteni ,nállam tudom ,hogy szar a kulissza,ennyi
váltókulisszát néztétek már?
ha nagoyn ki van kopva (márpedig erre nagy esély van
),akkor produkálhatja ezeket a jelenségeket
ha nagoyn ki van kopva (márpedig erre nagy esély van

Az nem lehet ,hogy szét van kopva a kulisszád??
Én nem vagyok nagy szakember
De ha az olajcsere előtt is ilyen volt,akkor szar a váltó vagy a kuplung,de ha csak olajcsere után jött elő,akkor az olaj szar
Szerintem



Sziasztok!
Várnék hozzáértőktől véleményeket, a következő diagnózisra:
Golf II. 1.8 GT.
Most, 1000km-el ezelőtt cseréltünk váltójában olajat. Tehát az új.
Ennek ellenére hideg motornál az 1-es fokozatot nem akarja bevenni(meleg motornál könnyedén berakódik), a hátramenetet nagy recsegés mellett teszi a helyére szintén hideg motor esetén, elindulás után, 2-es fokozat kapcsolásakor, ha felpörgetem 2000-2200rpm/min-ig mindegy hogy hideg-e a benne lévő olaj, vagy meleg, reccsenve veszi a fokozatot.
Ahány ember, annyifélét mondtak.
Várnék Hozzáértőktől is véleményeket!
Köszönöm előre is!
Várnék hozzáértőktől véleményeket, a következő diagnózisra:
Golf II. 1.8 GT.
Most, 1000km-el ezelőtt cseréltünk váltójában olajat. Tehát az új.
Ennek ellenére hideg motornál az 1-es fokozatot nem akarja bevenni(meleg motornál könnyedén berakódik), a hátramenetet nagy recsegés mellett teszi a helyére szintén hideg motor esetén, elindulás után, 2-es fokozat kapcsolásakor, ha felpörgetem 2000-2200rpm/min-ig mindegy hogy hideg-e a benne lévő olaj, vagy meleg, reccsenve veszi a fokozatot.
Ahány ember, annyifélét mondtak.
Várnék Hozzáértőktől is véleményeket!
Köszönöm előre is!
GX motorkódú hengerenkénti befecskendezős motor eladó váltoval, vagy válto nélkül. 50, 30 ezer HUF-ért.
Ha fulra kiszáradt volt a szivattyú felrakáskor,akkor szokott ilyet csinálni,hiába van minden a helyén..
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!