Golfos kollegák segítsetek!!

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Golfos kollegák segítsetek!!

Sziasztok! Lenne egy olyan gondom, hogy van egy 3-as golfom! 1.4, hengerenkénti injektor, 60LE! Olyat csinál, hogy gyorsításnál enyhén "bedadog"!nem vészesen, de mégis! Kisebb emelkedőnél is nagyobb gázzal lehet csak elindulni,mint az átlag, és 120-ról alig kúszik felfelé a mutató max 160-ig!Az előzés katasztrófa vele!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Andrushh
#225
2007. február 05. 21:39
tudsz vmi okosat mondani hogy ne kelljen megen futómüveshez vinnem??
Andrushh
#224
2007. február 05. 21:38
Xela megen legyaláztam a balos futomüvemtrapéz csere!Meggyürtem meg kiflibe hajtottam!de van csere csak kinlodom a felfogatással!szegecses k....va anyja
Csengoteam
#223
2007. február 05. 21:37
GOLF 2 HEZ BONTOTT ALKATRÉSZEK ELDÓK NAGYLÖKÖSÖM ÉS TÁRCSAFÉKES HATSÓHIDAM NINCS!!!!
Andrushh
#222
2007. február 05. 21:36
thebear
#221
2007. február 05. 21:31
eléggé szét vannak hajtva kivétel nélkül. A motorja nagyon jó, de a szervízköltsége és benyaköltsége horror.
xela
#220
2007. február 05. 21:24
1/ a 3-mas az utolsó stabil járgány.
2/ a kaszni állapotától, lelakotságátol sok függ.
3/ milyen futómű van alatta.
4/ motor állapot?
5/ biturbó rendszerbe építhető, jol.
=akár 350Le
Szerelővel nézesd meg.
tope
#219
2007. február 05. 21:20
estét! lenne egy kérésem: ha valakinek tetőablakos a golfja6 jettája és van rajta felül az a légterelő,akkor a felfogatásáról küldjetek már légyszi egy fotót az oldalamravettem egyet és nem tudom felrakni
_Rob_
#218
2006. november 03. 21:18
Sziasztok!

Bár már másik topicban is kérdeztem, hátha Ti jobban tudtok segíteni:

Egy kis segítségre/tanácsra lenne szükségem. Ma megláttam egy szívdöglesztő Golf III VR6-ot, az egyik közeli autókereskedésben. 5 ajtós, 1992-es évjáratú, 173 LE-s járgány, 4 alufelni van alatta, szervokormány, indítás gátló, alap hang cucc. A vételára 700.000Ft.

Szerintetek megér ennyit? Mit lehet kezdeni egy ilyen járgánnyal tuning szempontból?

Az igazi dilemmám amiatt van, hogy '92-es a jószág, én ezt egy kicsit öregnek találom. Az eszem a kora miatt ellene érvel, a szívem 173LE-s király kocsit látja, és mellette van. Mi a véleményetek?

Lehet/érdemes JÓL turbosítani egy ilyen kocsit? Igazából bármilyen építő jellegű tanács/észrevétel segítene, mert eléggé döntésképtelen helyzetben vagyok.

Kínomban rákerestem az ilyen golf-okra a www.mobile.de -n, 1800-1900EUR körüli áron vesztegetik az ilyen jószágokat. E tekintetben az általam nézett gép egy kicsit drága, bár erre az árra még rájön a regisztrációs adó, ami x00.000Ft szerintem (javítsatok ha tévedek), így viszont már nem olyan nagy az árkülönbözet.

Mindenki segítségét előre is köszönöm.
szecsa
#217
2006. november 02. 21:16
A legjobb amikor lámpánál nagy gázzal nem előre hanem hátra megy,a mögötted álló hűtőjébe
szecsa
#216
2006. november 02. 21:14
Az enyémbe még gyári van és zsír
adorjant
#215
2006. november 02. 21:12
nekem a gtim volt ilyen R-1-3 kajak egymás mellett
harmadikban is elindult

de egy kulisszacsere megoldotta
1500s
#214
2006. november 02. 21:10
szecsa
#213
2006. november 02. 21:07
Az biztos hogy már szinte az összes dizel 2es golfban szar a kulissza,kivéve ha már cserés volt,vagy ha kimélték..Az a legjobb amikor lesem kell nyomni és zsírul veszi a lükit
1500s
#212
2006. november 02. 20:58
Nekem 1,6TD-m van,hidegen nehezen veszi1,2+lükverc
és ha nagyobb sebességnél akarom visszarakni 2-be reccs(30-40km/h)
Ennyit tudok segíteni ,nállam tudom ,hogy szar a kulissza,ennyi
adorjant
#211
2006. november 02. 20:56
váltókulisszát néztétek már?
ha nagoyn ki van kopva (márpedig erre nagy esély van),akkor produkálhatja ezeket a jelenségeket
1500s
#210
2006. november 02. 20:54
Az nem lehet ,hogy szét van kopva a kulisszád??
szecsa
#209
2006. november 02. 20:54
Én nem vagyok nagy szakemberDe ha az olajcsere előtt is ilyen volt,akkor szar a váltó vagy a kuplung,de ha csak olajcsere után jött elő,akkor az olaj szarSzerintem
Doen
#208
2006. november 02. 20:45
Sziasztok!
Várnék hozzáértőktől véleményeket, a következő diagnózisra:
Golf II. 1.8 GT.
Most, 1000km-el ezelőtt cseréltünk váltójában olajat. Tehát az új.
Ennek ellenére hideg motornál az 1-es fokozatot nem akarja bevenni(meleg motornál könnyedén berakódik), a hátramenetet nagy recsegés mellett teszi a helyére szintén hideg motor esetén, elindulás után, 2-es fokozat kapcsolásakor, ha felpörgetem 2000-2200rpm/min-ig mindegy hogy hideg-e a benne lévő olaj, vagy meleg, reccsenve veszi a fokozatot.
Ahány ember, annyifélét mondtak.
Várnék Hozzáértőktől is véleményeket!
Köszönöm előre is!
Audi RS2
#207
2006. november 02. 14:28
GX motorkódú hengerenkénti befecskendezős motor eladó váltoval, vagy válto nélkül. 50, 30 ezer HUF-ért.
szecsa
#206
2006. november 02. 14:25
Ha fulra kiszáradt volt a szivattyú felrakáskor,akkor szokott ilyet csinálni,hiába van minden a helyén..
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Összesen 685 találat 35 oldalon