Opel Astra 1.6 16V Ecotec

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Opel Astra 1.6 16V Ecotec

Halli skacok! kiszeretném kérni a véleményeteket az Opel Astra 1.6 16V Ecotec -röl mert van egy ilyen tipusu auto amit nézegettem de olvastam a neten hogy hajlamos ez a model arra hogy eszi az olajat!! ebböl mi igaz?? ez menyire gyakori jelenség???? segitségeteket is elöre köszönöm (az is érdekel hogy ki mi jot és rosszat hallot erröl a modelröl) köszi!!!!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
5 6 7 8 9 10 11 12 13
kedves
#62
2006. január 24. 15:45
A létező legszarabb opel motor.Lomha, nem ejti vissza a fordulatot gázelvételkor, eszi az olajat.
Legjobb választás az 1.6 8V hengerenkénti injektoros.
cickaany
#60
2006. január 24. 15:41
Illetve sztem jó ötlet vásárlás előtt a hibaüzenetek kivvilloghtatása is
adorjant
#59
2006. január 24. 15:41
pedig nem nehéz megállapítani
na mind1,mentem,bye
Xendercali
#58
2006. január 24. 15:40
Opelekre is hasonló értékeket ír,mert a gyár a szélsőséges üzemi körülményeket veszi alapnak,hogy későbbiekben elkerüljék a felesleges reklomációt.
plaszter
#57
2006. január 24. 15:40
És akkor lesz 8, 12, 16, 20 vagy motortól függően mittoménmennyi jó hidrotőkéd....
Xendercali
#56
2006. január 24. 15:38
Csattogó hirotőkéknél nem lehet 100%-ban megállapítani,hogy melyik rossz!
Ezért szükséges az összeset cserélni!!!
HooD
#55
2006. január 24. 15:38
Az haggyán nekünk a polo szervízkönyve azt írja 1 liter 1000 Km (akkor tegyük fel tíz liter olaj kellene egy oljcserére) és közben 10000-nél eszik meg egy litert, vagy még annyit se, bár csak 50000 KM van benne
NZole
#54
2006. január 24. 15:35
" Érdekes, hogy nincs a műszerek között vízhőfokmérő. A GM motorfejlesztő mérnöke szerint azért, mert ezek a motorok már nem károsodnak olyan nagy mértékben, ha hidegen forgatják őket, és az sem olyan nagy baj, ha egy erőltetett menet után leállítják a motort, anélkül, hogy a turbó lehűlne. Ezeket a motorokat 150-160 ezer kilométerre tervezték, a használat jellegétől függetlenül. Természetesen ő is azt javasolta, hogy kicsit azért járassuk az autót, mielőtt elkezdjük rugdosni. Vicces."..................
plaszter
#53
2006. január 24. 15:35
jó neked fiatal kocsid, van de ez az opel öregecske.... várható, hogy mind kilesz....
adorjant
#52
2006. január 24. 15:34
de van olyan!
ill nekem már volt olyan!
persze,ha sok km van a motorban,akkor a többinek is van hangja,de ha nem ciripel miért cserélnéd ki mindet?
plaszter
#51
2006. január 24. 15:32
Nem részletezem....
már leírtam előbb...
olyan nincs, hogy csak 1 csattogjon...sztem, de lehet, hogy megint hülye vagyok.....
adorjant
#50
2006. január 24. 15:31
ha kevés a mociban az olaj,és akkor taposod neki,attól is tönkremehet!
de tényleg nem kell mindet cserélni...ha csak 1 csattog,miért fizetsz ki csomó pénzt?
NZole
#49
2006. január 24. 15:30
a totalcar tesztben ottvan hogy miért felejtették ki... ezt az ecotec motort tovabbfejlesztették, olyan téren h hidegen lehessen hajtani! akkor sem lesz baja, ezért nincs benne vizhőfok mérő, igy van irva a totalcaron!
plaszter
#47
2006. január 24. 15:29
Jó, általában, ha egy csattog, már a többi is kivan.... -> hidegen hajtás...
adorjant
#46
2006. január 24. 15:29
nem kell feltétlen mindet cserélni
ThomasBp
#44
2006. január 24. 15:28
vicces hogy az új astrákba meg valhogy kifelejtették a vizhőfokmérőt.... bolondok ezek???
ThomasBp
#43
2006. január 24. 15:27
ja szintén
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 242 találat 13 oldalon