1.8 20V Turbo (Seat,VW,Skoda,Audi)

Témakör: Real life
aktuális téma
1.8 20V Turbo (Seat,VW,Skoda,Audi)

1.8 T motorokról mindent...Kérdések, válaszok, tapasztalatok, infók!

Hirdetések: akinek van az kérem jelezze és közzé tesszük!

üdv Misike

Hasznos 1.8T-ippek, infok:

http://macmadigan.com/Audi/tt9907/tt9907.html
http://www.vwmotorsport.com/seatcat/seatcat.asp
http://seat-sport.seat.es/
http://www.bar-tek-tuning.com/Motoren+Teile+vw+audi/1-8T/index.htm
http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components
http://www.atp-tunershop.com/advanced_search_result.php?XTCsid=d927ef5ad5f9ef0d13402892afe28fe1&keywords=1.8&x=5&y=13
http://www.performancebyie.com/search/?dir=desc;i=1;order=relevance;q=1.8t
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_IV--1.8T
http://www.jbsautodesigns.co.uk/content/1/
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/08/36-38.pdf
http://www.partscats.info/
http://www.partsbase.org/
http://tyrestretch.com/
http://www.clubgti.com/showthread.php?34368-1-8T-20V-Engine-codes-FAQ
http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,inline,7532,de,1424957848-7558,,1-8T+Motoren,1324994653-de.html,,.htm
http://www.xs-power.com/index.html
http://www.turbosbytm.com/
http://re5pect.pl/
http://fcp-engineering.com/
http://www.ctsturbo.com/cart/
http://huber-rennsporttechnik.de/gebrauchtteil/
http://gt-motorsport.net/
http://www.tzr-motorsport.de/epages/61911476.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61911476/Categories
http://www.turbomaster.info/eng/
http://www.finjector.com/index.php?page=home
http://www.topendpower.pl/
http://www.retrofication.co.uk/category-2342.html
http://fuelinjectorclinic.com/hp-calculator
http://www.fiveomotorsport.com/
http://www.ldperformance.co.uk/launchitpro.html
http://www.swgmotorsport.com/default.asp
http://racediagnostics.com/shop/index.php
http://www.vwtuningmag.com/race-performances-liquid/
http://www.thettshop.com/
http://www.full-race.com/store/
http://www.sandtler24.de/search?sSearch=luftein
http://www.qpeng.com/faqs/engine_faqs/all_these_engine_codes_can_you_explain_what_they_mean.html
https://www.tirestickers.com/shop/
http://motorsport.brs-technology.sk/Default.aspx
http://namenynet.hu/~shkiz0/index.php?path=Passat/
https://onedrive.live.com/?authkey=!AFnYK9HJGrKt0aM&id=6344D645C3FFA166!233665&cid=6344D645C3FFA166
http://www.willtheyfit.com/index.php?width=195&aspect=65&diameter=15&wheelwidth=7&offset=59&width2=215&aspect2=60&diameter2=15&wheelwidth2=7,5&offset2=40#content
https://silverproject.eu/en/shop/
http://www.urotuning.com/VW-Mk4-Golf-GTi-Jetta-1-8T-Performance-and-OEM-Parts-s/458.htm
https://www.epytec.de/
http://protechnic.hu/
http://hu.realoem.me/Audi/RDW
https://store.034motorsport.com/
https://www.sachsperformance.com/
https://www.awesomegti.com/
http://www.darksidedevelopments.co.uk/
https://www.turbo-parts.de/1-8T-Tuning:::226.html?MODsid=mo7842vf2m74rc1isacbbodon1
https://picclick.co.uk/GOLF-MK4-A3LEON-18T-Turbo-K03-K04-162143856728.html
http://www.pparts.net/hu/vag-18t-20v-1200hp-10500rpm-drag-engine
http://www.audi-sport.net/xf/threads/lots-of-big-turbo-and-high-power-info.75685/
http://tech-racingcars.wikidot.com/skoda-octavia-i-wrc1999

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
hobizoli
#28276
2015. szeptember 26. 07:30
ecce csinaltattunk a Jokai teren fem hengerfejtomitest egy kis oreggel
le volt huzva es ahogy jart a motor gyongyozott alola ki a viz
na fasza
havercsavo erre betekerte koppra a nyomatekkulcsot (210Nm), es a zarhidra labbal betamasztva lehuzta (letepte)
akkoris gyongyozott csak lassabban

semmi baja nem lett a menetnek, utana meg vagy 10x szet volt szedve
de ez a csavarmegnyulas is ismeretlen nekunk, pedig ezeket ok fujjak 2bar felett is
hobizoli
#28275
2015. szeptember 26. 07:26
en egyszer egy Punto blokkot atfurattam M12-sre es 12.9-s csavarok mentek bele, mert az atmero 4. hatvanyaval no az un "clamping force" (azonos csavar anyagnal), de sokkal olcsobb, mint a ARP csavarkeszlet es erosebb is annal, gepmunaka meg a csavarok 10k sincs osszesen
a hengerfejtomitest meg ket 12mm lukra elofurt butorlap koze fogva atfurtuk szinten, teljesen jo volt az


de eleg sokat hengerfejeztunk egy masik autot, es sosem jott ki a blokkbol a a gyari menet azoknal
volt hogy egy nap 2x is szet volt szedve , meg egy heten 4x
Sonique
#28274
2015. szeptember 26. 01:25
töcsavaros megoldast haver szar nyomatékkulcsal huzta le és a végén nagyon nehezn ment már masik kulcsal megnezve 150Nm volt sima csavarral már 3x kitépte volna a menetet ennyit szamit a töcsavar

Balazs neked is sima csavarod van nem töcsavar ?

Fb on emberünk avval a gyujtassal mag hasonlok sokaig nem fog menni a TT vel
felül olyan olvados

bar a LInk ecu jo de nem tudom milyen biztonsagi dolgokat alittott be ha ennyira finomkodik a gyujtassal
Sonique
#28273
2015. szeptember 26. 01:19
nem kell ahoz alu blokk sima szürke öntvényböl is ugy jön ke a menet hogy öröm nézni
tapasztalat ...
nem eröltetném sima m10 el inkabb töcsavar értem hogy drágább viszont jobb

Baliszoft
#28272
2015. szeptember 26. 01:07
Az nem lenne szerencsés!
A megadott (~110NM) nyomatéknál nem húzzuk le jobban és remélhetőleg nem lesz gond.
Sonique
#28270
2015. szeptember 26. 00:36
arp böl én csak töcsavarost hasznalnék / hasznalok
a sima csavaros megoldasnal sajna ott a lehetöség hogy kitéped a menetet
régebben volt már hozza szerencsém
Kentacsdis
#28269
2015. szeptember 25. 19:54
Sziasztok! Jön valaki vasárnap Fertöszentmiklósra? Gondolom nem, biztos mindenkitöl messze van. Esöt ide vasárnapra nem mondanak...
Baliszoft
#28268
2015. szeptember 25. 17:52
Ja jó a BAM hoz a sima is, ugyanúgy a tőcsavaros a másikhoz, a lényeg, hogy M10-es legyen.
Baliszoft
#28267
2015. szeptember 25. 17:47
A tőcsavaros még bitangabb, de az ára is . Annó rendeltünk mi is egy ilyen tool-ost (tőcsavaros), de szerintem van minden normálisabb műhelyben (legalábbis ahová mi hordjuk ott eddig ezzel még nem volt probléma).
_tRebroN_
#28266
2015. szeptember 25. 17:40
BAM-hoz meg ez? ARP Stud
Aztán van olyan amihez van "tool" az valami behajtó? Kell az vagy egy normális gépműhelybe van olyan?
Baliszoft
#28265
2015. szeptember 25. 17:01
Ma megjöttek a supertech szelepvezetők (és még 20 új szimering is). Mivel az előző szettet már elkezdtük felütni (de azok is leestek) ezért ami abból maradt új azt rápróbáltuk ezekre a szelepvezetőkre és hát igencsak nehezen mentek rá, kézzel leszedni pedig lehetetlenség is volt róluk! Rápróbáltuk a reinzeket is (bár igaz azok már a használtak voltak), nagyon "fityegősek" voltak, simán ráment/lejött erő kifejtése nélkül, tehát bízom benne, hogy ezek jók lesznek (supertech vezetők, supertech szimeringekkel).
Bruni
#28264
2015. szeptember 25. 11:58
Köszi, akkor még egy beszerzendő cucc
Baliszoft
#28263
2015. szeptember 25. 10:25
Ha a HF csavart ki akarod pipálni akkor ARP!
Nekem most ez lesz (amit Te is linkeltél) gyári HF tömítéssel.
Bruni
#28262
2015. szeptember 25. 10:20
Hát ez az, ez se lesz kész sose, aztán szedjük szét megint mert esetleg nem bírta..
Baliszoft
#28261
2015. szeptember 25. 10:12
Gyári motoronl (pályafutásom során) HF csavarral még nem volt gond, előbb döglött meg a motor más miatt. Aztán jön az itt spórolunk, ott spórolunk (magamat is beleértve) és a cumi. Nem véletlenül áll az autóm nekem is .
Bruni
#28259
2015. szeptember 25. 10:07
Nekem eddig azt mondták páran, hogy gt2871-el jó még a gyári csavar, hát most elbizonytalanodtam.
Bruni
#28258
2015. szeptember 25. 10:06
Akkor ez kéne nekem? [ link: www.ebay.com ]
czaki
#28257
2015. szeptember 25. 09:31
Nálam még bírják a gyári csavarok, ugyan K04-023 megy és csak 1.5 báron. Hangsúly a mégen, nem a bírjákon van. Van némi olajszivárgásom egy ideje de bízunk benne a szerelőmmel hogy a szelepfedél felől jön, nem a HF csavarok nyúltak meg. Kb. 4 ezer kilométer van a motoromban összerakás óta. Először én is Reinzet vettem, de több helyen volt vele probléma, így mentem inkább egy szett gyáriért, nehogy ez legyen a gond...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Összesen 28656 találat 1433 oldalon