Autóvásárlás 500e ft-ból
aktuális téma

Sziasztok! Pár hónapon belül szeretnék NYUGATI (nem LADA és tsai) autót venni,de lövésem nincs h milyet egyelőre...kb 5-700e ft-ot szánok rá...a lényeg hogy viszonylag jol menjen és keveset fogyasszon, és az alkatrészárak ne aranyárba legyenek...Ötleteket,típusokat,érveket és esetleg tapasztalatokat szeretnék kérni Tőletek! előre is köszönöm a segítséget!
Dzsordzsi
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Úgyis az ember azt az autót (márkát, típust) utálja legjobban, amelyikkel mindig gond van 

Ja marketing fogásnak kiválló, messzemenő követkleztetést azért nem szabad levonni főleg a számok tükrében.
Bár nem akarom egyik márkát sem leszólni,sem fényezni. A statisztika az statisztika 

Bocsánat, 3,6% helyett 3.8 % százalék, elírtam.:(
Nem hasonlítottam csupánaz ipari hulladékot éreztem erősnek. Mondom ezt úgy hogy Francia kocsim nekem sem volt, és a legutóbbi hibastatisztikákat nézve a Renault Megane volt az utolsó míg a Toyota az első. Csak egy 1000-es szűrőt alkalmazva a Toyotánál 16 alkalom volt amikor meghibásodott az auó a Renault-nál meg 38. Ha százalékosan nézzük, akkor a Toyoták 1.6%-a a Renaultopk 3.6%-a hibásodik meg. A Többi modell pedig e két érték között van. Szóval nagy tragédia nem történik akkor sem ha a "legmegbízhatattlanabbat" veszi is a dolgozó. Amúgy ez ADAC statisztika.


Ez tényleg egy jó kocsi különben, egyik haveromnak is ilyen van. Az átlagos közúti forgalomban ez egy elég ütős vas főképp hogy valami 900 kiló körül van csak!!! Alfa-Boxer-megy is ha jól láttam csajozni akartál vele.....belül fekete, és elég "náci" futómű kemény mint a kő és gyárilag 55-ös kipuf van rajta asszem. A hangja gyönyörű és asszem 140..valahány ló.
Az ipari hulladék kicsit erős, de gondolom sok ilyen autód volt és a tapasztalat szól belőled. Viszont legalább egy használtautó keresmkedésben nem vesznénk össze ki vigye el a kiszemelt autót.
Na PEACE!
Na PEACE!

Jó lenne tudni mire kell neked az autó, hol használnád, stb.
Mindenki a saját lovát dicséri ez várható is, ennyi elfogúltság mindenkiben lehet.
Nézegettem a Használtautó.hu oldalon mi fér bele 500.000 Ft-ba. Ill. ha nekem 500-e T-om lenne kocsira mit vennék.
Egyből találtam is egyet amit gondolkodás nélkül bevállalnék.
Alfa 33 1.7 I.E. 90-es évjáratú, és 449.000 Ft. Az ötszázba átírással biztosítással mindennel belefér. Nekem volt ilyen autóm 2 évig hajtottam és mindd a mai napig kellemsen emléxem rá. Az enyém 89-es évjáratú volt. A beltér nam egy hodály, de én a 190 centimmel, meg 100+ kilómmal simán elfértem bene, sőt úgy is hogy rajtam kívül még 3 másik felnőtt is utazott a gépben. Meghibásodás mint minden Olasz autó mumusa, a két év alatt egy 1500 Ft-os termosztát, és egy 10.000 Ft-os Kézifékbowden volt. ! személlyel autópályán 180-190-es tempóval 9.5-ös átlagfogyi. A városi hajásoknál ez 10-11 liter is lehet de akkor állandóan kenni kell a száját, országúton normál tempónál 8 liter körül eljár. Alkatrész minden van hozzá, nem is drágább mint bármely más autóhoz, de mondom még 1X a kopó alkatrészeken kívül semmi igénye nem volt az autónak.
És ehhez kapsz extraként egy gyönyörű orgánumú aluulról is jól húzó boxer motort, 400 Literes csomagteret, És valóban rossz minőségű utakon némi műanyag zörgést, amit azért egy sima rádió normál hangereje már kiiktat a füledből.
Én a helyedben kipróbálnék egy ilyet, az még semmibe nem kerül.
Mindenki a saját lovát dicséri ez várható is, ennyi elfogúltság mindenkiben lehet.
Nézegettem a Használtautó.hu oldalon mi fér bele 500.000 Ft-ba. Ill. ha nekem 500-e T-om lenne kocsira mit vennék.
Egyből találtam is egyet amit gondolkodás nélkül bevállalnék.
Alfa 33 1.7 I.E. 90-es évjáratú, és 449.000 Ft. Az ötszázba átírással biztosítással mindennel belefér. Nekem volt ilyen autóm 2 évig hajtottam és mindd a mai napig kellemsen emléxem rá. Az enyém 89-es évjáratú volt. A beltér nam egy hodály, de én a 190 centimmel, meg 100+ kilómmal simán elfértem bene, sőt úgy is hogy rajtam kívül még 3 másik felnőtt is utazott a gépben. Meghibásodás mint minden Olasz autó mumusa, a két év alatt egy 1500 Ft-os termosztát, és egy 10.000 Ft-os Kézifékbowden volt. ! személlyel autópályán 180-190-es tempóval 9.5-ös átlagfogyi. A városi hajásoknál ez 10-11 liter is lehet de akkor állandóan kenni kell a száját, országúton normál tempónál 8 liter körül eljár. Alkatrész minden van hozzá, nem is drágább mint bármely más autóhoz, de mondom még 1X a kopó alkatrészeken kívül semmi igénye nem volt az autónak.
És ehhez kapsz extraként egy gyönyörű orgánumú aluulról is jól húzó boxer motort, 400 Literes csomagteret, És valóban rossz minőségű utakon némi műanyag zörgést, amit azért egy sima rádió normál hangereje már kiiktat a füledből.
Én a helyedben kipróbálnék egy ilyet, az még semmibe nem kerül.

Ha egyszerűen szeretném összefoglalni a véleményemet:
Amerikai: Távol álló érdekességek, ütősen néznek ki, de igazából idegenek.
Német: Jó kis gépek, de a designjük számomra teljesen jellegtelen ezért nem is ragadnak meg egykutya az összes.
Japán: Elfogult vagyok velük szemben, de sztem mind műszaki mind formai világuk a legjobban eltalált. -persze itt is vannak kivételek
Francia, Olasz: Jó formáik mellett mindíg is ipari hulladéknak tartottam
Nem akartam megbántani senkit, ez kizárólag az én véleményem, ráadásul érzelmi alapon és csak a tömegautógyártásra vonatkoztatva. PEACE
Amerikai: Távol álló érdekességek, ütősen néznek ki, de igazából idegenek.
Német: Jó kis gépek, de a designjük számomra teljesen jellegtelen ezért nem is ragadnak meg egykutya az összes.
Japán: Elfogult vagyok velük szemben, de sztem mind műszaki mind formai világuk a legjobban eltalált. -persze itt is vannak kivételek
Francia, Olasz: Jó formáik mellett mindíg is ipari hulladéknak tartottam
Nem akartam megbántani senkit, ez kizárólag az én véleményem, ráadásul érzelmi alapon és csak a tömegautógyártásra vonatkoztatva. PEACE

Ja es meg1 fontos dolog. Itt ebben a topicban nem az uj autokrol mondunk velemenyt, hanem az 5-700e Ft-ert beszerezheto autokrol. Ezek pedig nemet viszonylatban a G2, max egy lepusztult G3. Hogy japanban mi, azt nem tudom, mert japan autom csak rovid ideig volt, egy Mazda 323, de nem nott a szivemhez, es igy eladtam. Francia volt, de egy kupplungcserehez a fel autto szet kellett szedni, es a km ora spiral csereje felert egy felujitaskori szet es osszeszerelessel. Olasz autot soha nem akartam venni, amerikai a baratomnak van kb 5 db. ezek zommel olyan 94-99 koruli modellek, es az ormotlan technikatol, a rengeteg diszonanciatol hamar elegem lett. Nem europai embernek valo :-)
Ez nagyon igaz. A nemet autogyartas a hajdani hirnevebol el!
Ez a német minőség kérdés valami olyasmi mint a svédacél.......ma már ma is tud gyártani hasonló, vagy akár jobb minőséget is, mert egyszerűen lemaradtak a technológiában, de a legenda él. Na ilyan az autó is.
És az igaz, ebben a korban 10-15 éves kocsikról beszélünk) az állapot számít, de nem szabad már nyúzni őket, még ha pill. tökéletes állapotban is vannak....mert lehet hogy erősebbnek épültek a maiaknál, de az anyaguk már régóta kapja az ütéseket.....az megint más kérdés, hogy egy mai termék már rég széthullott volna!!!
Más......azért érdemes megnézni a különbséget egy Európában gyártott és egy japánban gyártott Toyota, vagy Mazda között.....na erre nem kéne akkora arca legyen az úniónak, szegény sárgák meg csak vörösödnek


És az igaz, ebben a korban 10-15 éves kocsikról beszélünk) az állapot számít, de nem szabad már nyúzni őket, még ha pill. tökéletes állapotban is vannak....mert lehet hogy erősebbnek épültek a maiaknál, de az anyaguk már régóta kapja az ütéseket.....az megint más kérdés, hogy egy mai termék már rég széthullott volna!!!
Más......azért érdemes megnézni a különbséget egy Európában gyártott és egy japánban gyártott Toyota, vagy Mazda között.....na erre nem kéne akkora arca legyen az úniónak, szegény sárgák meg csak vörösödnek



Igazabol a dizelekkel az a baj magyarorszagon, hogy ugye 1990-ig nem lehetett dizel autot kapni. Ekkor ugye felszabadult a piac, es bejottek a dizelautok is. Ekkor ugye mar eleg sok dizel G2-ot, meg egyeb autot gyartottak. Aztan az ezerocsibol atultek a dizel autoba, es azt hittek az ugyanugy megy, csak 5 liter gazolajjal. Aztan itt az eredmenye: hegyekben allnak a hengerfejek, mint itt emlitette nagyrabecult irotarsam. Erdekes modon azok a dizel autok, amiket nem hajtottak szet, azok meg gyonyoruen futnak meg mindig. A dizel autok surotesi es nyomasviszonyaira nem kivanok kiterni, eleg csak annyi, hogy ugye sokszorosa a benzinesenek. Igy az igenybevetel azokon a pontokon ahol aluminium van, sokkal nagyobb. Ugyhogy ebbol a kijelentesbol, hogy hegyekben allnak a hengerfejek, meg nem lehet levonni azt a kovetkeztetest, hogy akkor ez egy hibas konstrukcio. Csak lehet, hogy a dizel G2-bol meg a zoldseges mercibol van a legtobb az orszagban. Ez utobbi nekem is felkeltette a figyelmememet, es egy jo allapotu peldanyba (200D ) beultem. De miutan elaludtam gyorsulas kozben igy rajottem, hogy miert ilyen tartosak is ezek. Ha valaki ult G2 1,6D-ben vagy TD-ben, akkor rajohet, hogy a maga otvenvalahany loerejehez kepest eleg furge joszag, es ez egyes emberekben azt a hibas tarsitast ebreszti, hogy akkor ez egy GTI. Nekem 4 szemellyel, 120-as temponak 4,6 literes fogyasztast produkal. Igaz ennel tobbet nem megyek vele, de ez nem is erre valo. Viszont telen 6 literes fogyasztas varosban!
Egyetértés uralkodik
Példának tudom felhozni a család 20 éves Fiat Regatáját. Ha nem enné szét a rozsda (sajna olasz
), akkor még van 100000 km-t elmenne, most van benne 230e
Kényelmes, igaz nem gyorsul, mert dízel, viszont keveset eszik, és ha egyszer elindul, akkor nem áll le
De a lényeg, lehet jobbat, vagy rosszabbat kifogni

Példának tudom felhozni a család 20 éves Fiat Regatáját. Ha nem enné szét a rozsda (sajna olasz



De a lényeg, lehet jobbat, vagy rosszabbat kifogni

Bocs egy dolgot elirtam, ez helyesen:
"De a 4-es Golf beleolvad a tucatautok vilagaba"
"De a 5-os Golf beleolvad a tucatautok vilagaba"
"De a 4-es Golf beleolvad a tucatautok vilagaba"
"De a 5-os Golf beleolvad a tucatautok vilagaba"
Hat hogy miert van mexikoban es a vilagon annyi bogar, abba nem menjunk bele, roviden eleg rola annyi, hogy rendkivul megbizhato konstukcio, minimalis szervizigennyel parosulva megteremtette a maga vasarlokoret. Valami miatt 23 milliot eladtak belole. Ezt senki nem tudta azota sem utanna csinalni.
Golf2 1,6D hengerfej: Nekem is az van, de ha a gyari eloirasoknak megfeleloen vezeted az autot:
1. nem mesz 140-el autopalyan folyamatosan 40 fok melegben
2. a hutofolyadek es olajszintet ellenorzod
akkor ez az auto siman elmegy felmillio km-t. Nekem istentudja mennyi km lehet benne, szerintem legalabb 300e, de meg mindig siman indul, es kevesbe kormol, mint egy uj Golf PDTDI.
Delafrikaban nem azert gyartanak (gyartottak) sok bogarat, golfot, mert nemet fensegterulet (tudtommal a 2. vh vegeig francia gyarmat volt) hanem mert a rendkivul olcso munkaero, es a viszonylag kis koltsegigennyel elolallithato jarmu meghozza a nyereseget. Sokat szamit az, ha nem evente cserelik a modellt, hanem hagyjak 4-5 evig vagy hosszabb ideig is. Ha meg emlekszel, az bogarat a 2. vh utan neemto-ban 1974-ig gyartottak, majd ezt levaltotta az 1-es golf, amit 9 evig, majd a kettes golfot 8 evig, a harmas golfot ha jol emlekszem meg mindig 7-8 evig gyartottak. Az 5-os golf mar a 4-ers megjelenese utan alig 4 evre jott ki. A 6-os golf szerintem 1-2 even bellul kijon, es a VW lassan belep oda ahova a japanok, hogy evente hoznak ki uj modellt. Valamikor elenjartak a formaban is, hiszen ki nem ismerne fel egy 1-es golfot, 2-est, vagy akar egy harmast is? De a 4-es Golf beleolvad a tucatautok vilagaba, semmiben nem log ki, hiszen ezt diktalja a fogyazstoi tarsadalom, aza, olvadj bele a masszaba, es vegyel-vegyel-vegyel.
De elkanyarodtunk a tematol.
Ez pont az az arkategoria, ahol vagy jot veszel, es hosszu evekig jarsz vele, vagy allandoan kolteni fogsz ra. Itt az allapot sokkal tobbet szamit, mint az, hogy nemet, vagy japan.
Golf2 1,6D hengerfej: Nekem is az van, de ha a gyari eloirasoknak megfeleloen vezeted az autot:
1. nem mesz 140-el autopalyan folyamatosan 40 fok melegben
2. a hutofolyadek es olajszintet ellenorzod
akkor ez az auto siman elmegy felmillio km-t. Nekem istentudja mennyi km lehet benne, szerintem legalabb 300e, de meg mindig siman indul, es kevesbe kormol, mint egy uj Golf PDTDI.
Delafrikaban nem azert gyartanak (gyartottak) sok bogarat, golfot, mert nemet fensegterulet (tudtommal a 2. vh vegeig francia gyarmat volt) hanem mert a rendkivul olcso munkaero, es a viszonylag kis koltsegigennyel elolallithato jarmu meghozza a nyereseget. Sokat szamit az, ha nem evente cserelik a modellt, hanem hagyjak 4-5 evig vagy hosszabb ideig is. Ha meg emlekszel, az bogarat a 2. vh utan neemto-ban 1974-ig gyartottak, majd ezt levaltotta az 1-es golf, amit 9 evig, majd a kettes golfot 8 evig, a harmas golfot ha jol emlekszem meg mindig 7-8 evig gyartottak. Az 5-os golf mar a 4-ers megjelenese utan alig 4 evre jott ki. A 6-os golf szerintem 1-2 even bellul kijon, es a VW lassan belep oda ahova a japanok, hogy evente hoznak ki uj modellt. Valamikor elenjartak a formaban is, hiszen ki nem ismerne fel egy 1-es golfot, 2-est, vagy akar egy harmast is? De a 4-es Golf beleolvad a tucatautok vilagaba, semmiben nem log ki, hiszen ezt diktalja a fogyazstoi tarsadalom, aza, olvadj bele a masszaba, es vegyel-vegyel-vegyel.
De elkanyarodtunk a tematol.
Ez pont az az arkategoria, ahol vagy jot veszel, es hosszu evekig jarsz vele, vagy allandoan kolteni fogsz ra. Itt az allapot sokkal tobbet szamit, mint az, hogy nemet, vagy japan.
El sem hiszitek mekkora flashben volt részem miközben olvastam a soraitokat.
Az aláfestést Jason Sparks meglehetősen teres elektronikus zenéje (mondjuk breakbeat) adta, és kitünően illik ahoz ahogy végre elkezd derengeni az embereknek a német "autógyártás" jelenje.....tiszta az égbolt, és a felkelő nap sugarai látszanak......remélem leesett


Az aláfestést Jason Sparks meglehetősen teres elektronikus zenéje (mondjuk breakbeat) adta, és kitünően illik ahoz ahogy végre elkezd derengeni az embereknek a német "autógyártás" jelenje.....tiszta az égbolt, és a felkelő nap sugarai látszanak......remélem leesett



Barátomnak volt 4x4 turbo vectra, ment mind gép, de már nagyon meg volt gyilkolászva szerencsétlen...a 4kerékhajtás is gázos volt már, csak költeni kellett rá sajnos

Dél afrika egy ex. német tartomány, és azért van ott annyi 1-es Golf, ami miatt annyi bogár van Mexikóban.
De ez még nem támasztja alá a német autógyártás nagyszerűségét! Mostanság egyértelműen elvesztették a harcot az olcsó kategóriákban, de a drágább kategóriákban is, ha így folytatják!
Nem tudom, hogy a golf3 mikor született, de volt egy spanyol spórolómester (Hr. Lopez), aki pont 91-ben ment át az Opeltől a VW-hez. Akkoriban volt is belőle balhé, hogy vitte magával az infókat.
Na az az ember rengeteg pénzt hozott a vállalat kasszájába, de a beszállítókat szinte kinyírta, és azóta is egy vékony cérnán lóg a VW megbízhatósága, és a minősége. Egy volt tanáromnál, aki hegesztéssel foglalkozik, hegyekben áll a Golf2-es 1,6D hengerfeje, mind gátrepedéses.
A megbízhatósági listán sem volt elöl a Golf. Joggal!
Mondjuk az egy más tészta, hogy az egész VW csoport ezidáig még nem tudta azt az autót legyártani, amiért én pénzt adtam volna ki.


De ez még nem támasztja alá a német autógyártás nagyszerűségét! Mostanság egyértelműen elvesztették a harcot az olcsó kategóriákban, de a drágább kategóriákban is, ha így folytatják!
Nem tudom, hogy a golf3 mikor született, de volt egy spanyol spórolómester (Hr. Lopez), aki pont 91-ben ment át az Opeltől a VW-hez. Akkoriban volt is belőle balhé, hogy vitte magával az infókat.
Na az az ember rengeteg pénzt hozott a vállalat kasszájába, de a beszállítókat szinte kinyírta, és azóta is egy vékony cérnán lóg a VW megbízhatósága, és a minősége. Egy volt tanáromnál, aki hegesztéssel foglalkozik, hegyekben áll a Golf2-es 1,6D hengerfeje, mind gátrepedéses.

A megbízhatósági listán sem volt elöl a Golf. Joggal!
Mondjuk az egy más tészta, hogy az egész VW csoport ezidáig még nem tudta azt az autót legyártani, amiért én pénzt adtam volna ki.


Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!