Autóvásárlás 500e ft-ból
aktuális téma

Sziasztok! Pár hónapon belül szeretnék NYUGATI (nem LADA és tsai) autót venni,de lövésem nincs h milyet egyelőre...kb 5-700e ft-ot szánok rá...a lényeg hogy viszonylag jol menjen és keveset fogyasszon, és az alkatrészárak ne aranyárba legyenek...Ötleteket,típusokat,érveket és esetleg tapasztalatokat szeretnék kérni Tőletek! előre is köszönöm a segítséget!
Dzsordzsi
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
A 121 mazdákrol én csak jokat halottam, ideális városi szörny :)
Szerintem a kérdést nem igy kéne megközeliteni hogy japán vagy német esetleg francia.
Egy 15 éves autónál szerintem csakis az állapot számit. Mind1 hogy honda vagy vw mindegyikböl lehet szart kifogni amit az elözö 40tulaja szarrá hajtott.
A Golf2nél én a dizelt elfelejteném, mert a 80as években fejlesztett dizelek nem vmi tul varázslatosak ez igaz a japán dizelekre is. Én a helyedben sok autot megnéznék azok közül amik tetszenek és amelyik a legjobb állapotban van azt venném. Ja és a turbo-s autokat el kell felejteni, mert a turbos motorra nem nagyon szeretnek idehaza vigyázni :(
Egy 15 éves autónál szerintem csakis az állapot számit. Mind1 hogy honda vagy vw mindegyikböl lehet szart kifogni amit az elözö 40tulaja szarrá hajtott.
A Golf2nél én a dizelt elfelejteném, mert a 80as években fejlesztett dizelek nem vmi tul varázslatosak ez igaz a japán dizelekre is. Én a helyedben sok autot megnéznék azok közül amik tetszenek és amelyik a legjobb állapotban van azt venném. Ja és a turbo-s autokat el kell felejteni, mert a turbos motorra nem nagyon szeretnek idehaza vigyázni :(
A mostani prelud-ömet 350000-ért vettem, voltam már vele szerelőnél, hogy átnézze, 50000 rugó a hátsókormányműfelújítás, és ezzel befejeződött a kocsira való költekezés, mármint a szervíz!!!!!
szvsz az jó választás lenne,kiforott technika,megvenni is olcsó és alkatrész árban is jó.
Nem utolsó sorban jól tunigolható
,és nem is nagy ami neked pont jó ahogy írtad.
Nem utolsó sorban jól tunigolható

E kadettről mi a véleményetek? Na abból bevállalnék egy jó GSi-t is 

igen,köszi ezt már láttam...
Alfa33: nem sok jót hallottam róla,legutóbb két honapja esett szét egyik ismerősömében a váltó,törökbálintról 1esbe ment haza újpestre. Állítása szerint "FLASH" volt
Japán: amit nézegettem a kocka civic 89-92asszem...újabbra nincs pénzem,a régebbi nem tetszik
ami honda még az PRELUDE (szigoruan a bukólámpás),8éves korom óta tetszik
Mazdából gondolkoztam a "miniZOOMZOOM"-on (kerek 121(ami ráadásul az a napfénytetős cucc)) 1.3as mocival,oan kis ééédi.
ALFA156:
tulajdonképpen amire kell a kocsi: városban elmászkálni vele,könnyen leparkolni,bárhol ott merjem hagyni,kicsi legyen keveset fogyasszon és pályán ha mennék akkor 130-150et bírja utazóban. Járok ki persze gyorsulásokra is, de szerintem főleg az optika számít azt meg lehet mindenre kapni...motorban pl 50lóerőből is lehet mondjuk 70et varázsolni,és mindjárt más. Szóval én azért gondolkoztam ilyen Corsa A-B, Twingo, Clio I., Mazda121, esetleg 323, Mitsu Colt, avagy Civic.
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat!
de valahogy nem vagyok előrébb még semmilyen szempontból..majd kialakul,csak írjatok sokat
Alfa33: nem sok jót hallottam róla,legutóbb két honapja esett szét egyik ismerősömében a váltó,törökbálintról 1esbe ment haza újpestre. Állítása szerint "FLASH" volt

Japán: amit nézegettem a kocka civic 89-92asszem...újabbra nincs pénzem,a régebbi nem tetszik


ALFA156:
tulajdonképpen amire kell a kocsi: városban elmászkálni vele,könnyen leparkolni,bárhol ott merjem hagyni,kicsi legyen keveset fogyasszon és pályán ha mennék akkor 130-150et bírja utazóban. Járok ki persze gyorsulásokra is, de szerintem főleg az optika számít azt meg lehet mindenre kapni...motorban pl 50lóerőből is lehet mondjuk 70et varázsolni,és mindjárt más. Szóval én azért gondolkoztam ilyen Corsa A-B, Twingo, Clio I., Mazda121, esetleg 323, Mitsu Colt, avagy Civic.
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat!


"ha menőzni akarsz"
akkor eztet vegyed:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?q1=Trabant&hirdeteskod=680114&submit=ugras&megjelenes=4&kategoria=&screenwidth=1024
akkor eztet vegyed:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?q1=Trabant&hirdeteskod=680114&submit=ugras&megjelenes=4&kategoria=&screenwidth=1024
hmmm az a veszélyes hulladék tetszett
nah de no comment.
Amit én hátrányként tudok mondani a kocsirol: citroen.... szuper, csak ne akarj bele rakni semmit se. Mert ha valami cserélni kell....... nah szoval, mondjuk ugyhogy alvázneon 2 napos munka volt bevinni egy kapcsolot ! És mi lett a vége ? AGYFASZ.... felfurtunk alvázrol....
Hifinél folyt (!!! szo szerint) rollunk a viz :) 7 orán keresztül stb.... ;) de azért megy és kényelmes, és nem akar szétesni. Persze a nem akar szétesni az minden kocsirol elmondhato, ha vigyáznak rá...

nah de no comment.
Amit én hátrányként tudok mondani a kocsirol: citroen.... szuper, csak ne akarj bele rakni semmit se. Mert ha valami cserélni kell....... nah szoval, mondjuk ugyhogy alvázneon 2 napos munka volt bevinni egy kapcsolot ! És mi lett a vége ? AGYFASZ.... felfurtunk alvázrol....
Hifinél folyt (!!! szo szerint) rollunk a viz :) 7 orán keresztül stb.... ;) de azért megy és kényelmes, és nem akar szétesni. Persze a nem akar szétesni az minden kocsirol elmondhato, ha vigyáznak rá...
Nekem volt 1-es GTI-m, isten volt :-) Hasitott mint a barom :-)
"Az Auto Motor und Sport 1986 februári száma már "Németország legsportosabb autóit", a BMW 325i-t, a Mercedes 190-est (E2316), a Porsche Carrerát és a Golf GTI 16 V-t hasonlította össze. A konklúzió: ne vegyetek Carrerát, inkább a pénz harmadából egy Golfot a fantasztikus 16 szelepesből. A különbözetet pedig fektessétek Rolex órákba és Missoni pulóverekbe. A BMW és a Mercedes gyenge kompromisszumok"
Totalcar
Ja, és ha érdekel a GOLF 2 GTI tesztje, ajánlom olvasd el ezt, ha eddig még nem tetted volna meg!
http://totalcar.hu/hteszt/golfgti/
Totalcar
Ja, és ha érdekel a GOLF 2 GTI tesztje, ajánlom olvasd el ezt, ha eddig még nem tetted volna meg!

,, De miutan elaludtam gyorsulas kozben igy rajottem, hogy miert ilyen tartosak is ezek. ,,
ez mekkora szöveg!

én azt mondom mindeképpen német,olaszt franciát még újban sem vennék nemhogy használtban
Japánt sem ennyi pénzért,új az már viszont japoban más tészta.
Esteleg még 1 jó svéd gépet,de 500 körül abból is gyenge állapotút lehet kapnai,szvsz.
Az viszont tény hogy az állapot nagyon,nagyon fontos,akármit is veszel!
ez mekkora szöveg!



én azt mondom mindeképpen német,olaszt franciát még újban sem vennék nemhogy használtban

Japánt sem ennyi pénzért,új az már viszont japoban más tészta.
Esteleg még 1 jó svéd gépet,de 500 körül abból is gyenge állapotút lehet kapnai,szvsz.
Az viszont tény hogy az állapot nagyon,nagyon fontos,akármit is veszel!
Szia!
ELhet, hogy már ajánlották, sajna nicns időm a topicot végigolvasni, de, nekem kellene ennyiből kcosit keresni, akkor 100% GOLF 2.
1.3-as mocival, nem hiszem, hogy megy, vsizont nagyon nem fogyaszt, és angyon oclsó a fenntartás, 500 ezerből már aranyra kímélt példányokat lehet találni 150 ezer km alatt. És az még semmi neki.
Ha vsizont rászánsz, vagy gyűjtesz hozzá még kb. 200 ezret, akkor már egyből szóba jöhet az 1.8-as , 16 V GTI, ami egy álomautó volt nekem is sokáig.
Tutira jól megy, arányalg keveset fogyaszt(keresztapámé 9 liter alatt megy, és nem 50km/h-nl)
A fenntartása nem több, mint az 1.3-asé, a biztosítást kivéve.
Szóval, ha angyon spóroslz, akor 1.3-1.6 Golf 2, ha tuti kcosit akarsz kcsiit több pénzből, akkor GOLF 2 GTI 16V (139Le, egy ABS-es, szervós, elektroablakos, 150 ezer km körüli példány oylan 600 ezertől indul)
Rem. tudtam segíteni!
ELhet, hogy már ajánlották, sajna nicns időm a topicot végigolvasni, de, nekem kellene ennyiből kcosit keresni, akkor 100% GOLF 2.
1.3-as mocival, nem hiszem, hogy megy, vsizont nagyon nem fogyaszt, és angyon oclsó a fenntartás, 500 ezerből már aranyra kímélt példányokat lehet találni 150 ezer km alatt. És az még semmi neki.
Ha vsizont rászánsz, vagy gyűjtesz hozzá még kb. 200 ezret, akkor már egyből szóba jöhet az 1.8-as , 16 V GTI, ami egy álomautó volt nekem is sokáig.
Tutira jól megy, arányalg keveset fogyaszt(keresztapámé 9 liter alatt megy, és nem 50km/h-nl)
A fenntartása nem több, mint az 1.3-asé, a biztosítást kivéve.
Szóval, ha angyon spóroslz, akor 1.3-1.6 Golf 2, ha tuti kcosit akarsz kcsiit több pénzből, akkor GOLF 2 GTI 16V (139Le, egy ABS-es, szervós, elektroablakos, 150 ezer km körüli példány oylan 600 ezertől indul)
Rem. tudtam segíteni!

A Subaru-rol egyebkent en is ezt hallottam. Allitolag valahogy hagyjak kiforrni a technikat.
A Porschenel, ha jol emlekszem van egy olajtartaly is oldalt, es van benne vagy 10 liter olaj. Ebben nem vagyok biztos, de ezt hallottam. Nekem mindig kijon a boxermotorbol az osszes olaj cserenel. Bar ez egy Recycled Porsche :-))))
A Porschenel, ha jol emlekszem van egy olajtartaly is oldalt, es van benne vagy 10 liter olaj. Ebben nem vagyok biztos, de ezt hallottam. Nekem mindig kijon a boxermotorbol az osszes olaj cserenel. Bar ez egy Recycled Porsche :-))))
Pontosabban a Subaru csak boxereket gyárt. De abból 500.000 alatt max Justy van, az meg azért más feeling azért...:)
Megelőztél, vazze!

Jaja, a Subaruból is egy csomó az!
Amúgy nagyon megbízhatóak, hiába a sok technika, összkerék, stb...
Porsche-val már szívtak így sokan, olajcsere, aztán alig ment bele néhány liter!
Teljesen más az olajzási rendszerük!
De ha valaki teheti:
Szárazkarter RLZ!

Amúgy nagyon megbízhatóak, hiába a sok technika, összkerék, stb...

Porsche-val már szívtak így sokan, olajcsere, aztán alig ment bele néhány liter!
Teljesen más az olajzási rendszerük!
De ha valaki teheti:
Szárazkarter RLZ!


staisztikán nem vitatkozom

En allo motornal szoktam nezni az olajszintet. Nem hiszem, hogy a boxermotornal maskent kellene nezni.
Tenyleg: Gyartanak meg boxermotoros autot a Porsche-n kivul?
Tenyleg: Gyartanak meg boxermotoros autot a Porsche-n kivul?
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!