Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Gondolom már többször jártál már arra (én arra megyek haza minden nap), én csak azt nem értem, hogy miért pont ott...az már egészen a kanyar vége, sőt a képen is látszik, hogy ahol kiszakadt a korlát ott már szinte egyenes az út!
Egy párszor estem már énis bele abba a kanyarba elég nagy tempóval és ha meg is úszna a kocsi akkor sokkal korábban...ha lehet hinni a híradónak akkor állítólag "be volt drogozva a sofőr".....vasárnap hajnalban drogot fogyasztani...ki hallott már ilyet


Szimpla fizika az egész.. A hidakon jobban reagál az aszfalt a hőmérséklet változásaira, mint "lent a földön"... Jobban tágul a hőtől... Vannak direkt az ilyen esetekre ilyen tágulási izék kitalálva, csak szeretik kispórolni... Mondjuk azon is döccensz egyet, de legalább nincs felpúposodva az aszfalt...
vagy balról kerülöd 20 centire a másik sávban, vagy jobbról, és begyűjtöd az összes útszéli dzsuvát, meg még egy-két kátyút is, jobb esetben. zseniális megoldás!
ápropó, székesfővárosunkban az üllői út elejétől a reptérig több felüljáró van, amik mind televannak csatornafedélnek látszó tárgyakkal. azok úgy konkrétan mik?

ápropó, székesfővárosunkban az üllői út elejétől a reptérig több felüljáró van, amik mind televannak csatornafedélnek látszó tárgyakkal. azok úgy konkrétan mik?
vagy a két sáv közé,középen, mint ahogy az régen is volt
Ne is mond..... Nekem a fekvőrendőr a nagy mumus..... A melóhelyemnél van egy amit lemertem..... 43 cm magas..... Olyan meredek fel és lehajtóval hogy mindig leér az alja.... A kipufogó rendszerem bánta

na, arról ne is beszéljünk... elbaszott (már bocsánat) úgy, ahogy van...

Autópályán is akkorákat lehet ugratni az ilyen hidas ba**ásokon, hogy öröm nézni...

eleve nem értem, hogy miért a keréknyomba kell rakni az összes tetves csatornafedelet. a sáv közepére miért nem jó?
szintrehozásáról
Ott eléggé sok ilyen gyűrődés van... legalább is az én autómmal (gumimmal) észrevehető igencsak... iszonyat, hogy a magyar hidak 90%-nál (és lehet keveset mondtam) nem tudják szépen megoldani az illesztést... nem beszélve a csatornafedelek szinrehozásáról...




Egyáltalán nem féltem, lehet mert céges autóval voltam.

Ilyennel én is találkoztam a nyáron az M5-n. Szembe jövő kamionról esett le egy darab valami, csak még szélesebb volt. Kapkodta a szél össze vissza legalább 3x magassabban volt, fékezek meg rángatom a kormányt mintha valami video játék lett volna
Aztán kb előttem 2méterre a szalagkorláton kívülre vágódott ki.


igen viszont ott megy végig egy bringás út is pl...
ami nekem nagyon furcsa még mindíg és ott is az volt, hogy az autó bal oldala van összetörve
érdekes...szerencséje van, hogy a jobb oldala színte sértetlen maradt így ki tudott szállni...

ott eleg ritkan jarnak gyalogosok, mindenki a metro aluljarobol/ba jon-megy
pont ott voltam én is, vagyis amikor a tűzoltók oltották, szerencsék sorozata az egész történet az biztos....




na most ilyen esett után fogják felújítani a hidat, addig basznak rá míg tragédia nem lesz.. magyar felfogás....
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!