Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
gondoltam, hogy nem magától esett le..
mi tud ilyet csinálni? felrobbant az ammo odabent?
mi tud ilyet csinálni? felrobbant az ammo odabent?
Maradjunk a kilottnel. Az egyik lanc az ut tulso oldalan kb 40 meterre. Ez kozel sem ez a legdurvabb dolog errefele.
ez egy felborult T-hatvanakárhány torony?

Nehezen tudom elképzelni a statikus védelmet járművekkel szemben..
Ok, az akna kivételével.
Ok, az akna kivételével.

Ahogy itt sem:
Ott ellenőrző pontok vannak. Ha az egyiknél nem áll meg, a másikhoz már nem ér el.


Ezeket nem éppen a sivatagba kepzelik ..... Max nagyobb városokban tudom elképzelni.... A sivatagban ott vannak az M60 asok es a nehéz gépek ellenük

ezeket úgy kell elképzelni, hogy teljesen körbeveszik ilyen vaskiflikkel az amerikai ojjektumot a sivatag közepén?
mert különben az ún. "kormány" alkalmazásával kikerüli a szemfüles arab..
mert különben az ún. "kormány" alkalmazásával kikerüli a szemfüles arab..
Itt biztonságtechnikai szempontból tesztelik a "korlátot"... 2001.9.11 óta alkalmaznak számos követtség és intézmény elött hasonlókat... Nálunk az Erzsébet téren van hasonló az Angol NK elött...
Ezen a teszten nem a teherautót tesztelik.
Ennyi erővel tesztelhetnének úgy is autót, hogy dárdákat állítanak fel, ami a sofőrt tuti, hogy eltalálja és a végén megnézik, hogy tényleg meghalna-e...

ezen a teszten minden elhasal szerintem
A hasonlók után vannak az autópályán a szintkülönbségek... Dob rajtad akkorát, hogy a tömésed kiköpöd...
fésűs dilatáció

na, azt az utat hagyjuk... főleg a szarvas csárda tértől botrányos...
előtte azért még autózható... de hát azért sajnos eléggé sok ilyen utat lehet mondani...
Sibrik a végén a felüljáróval, ami most ugye épül...
Fogarasi út...
Hungária a Kőbányai úttól az M3 felé és vissza ugyanígy... utána mindkét irányba egész elfogadható...
és még sok-sok...
ezért fizetünk

Sibrik a végén a felüljáróval, ami most ugye épül...
Fogarasi út...
Hungária a Kőbányai úttól az M3 felé és vissza ugyanígy... utána mindkét irányba egész elfogadható...
és még sok-sok...
ezért fizetünk


Szerintem a reggeli istentiszteletre sietett
Tolta neki....Isten velem van

Tolta neki....Isten velem van

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!