EREDETISÉGVIZSGÁLAT

Témakör: Real life
aktuális téma
EREDETISÉGVIZSGÁLAT

A jelenleg érvényben lévő hatósági díjak, illetékek

Személygépkocsi Eredeiségvizsgálat hatósági díjai:

1400 cm3-ig 17.000 Ft
1401 cm3-től 2000 cm3-ig 18.500 Ft
2001 cm3-től 20.000 Ft
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
designer
#684
2011. május 15. 16:07
Új ADÁS - VÉTELI fejlécben!
4 példányban használjátok.
joki19
#683
2011. április 27. 15:39
most irtunk kérvényt a banknak hogy küldjék ki !
designer
#682
2011. április 27. 15:24
Ha a tartozás ki van egyenlítve akkor a banknak küldenie kell a törzskönyvet az opció törlési nyilatkozattal együtt!
Ha van valami fennakadás akkor bank ügyfélszolgálat, hivatkozol az szerződésszámra és meg tudják mondani hogy mi a probléma.
A törzskönyv és az opció törlő nyilatkozat nélkül nem elidegeníthető a jármű.
joki19
#681
2011. április 26. 18:58
valaki tudna segiteni ?
bank nem küldi ki a törzskönyvet de az autó nem hiteles már !
és át lehet iratni a törzskönyv nékül ??
Golfie
#680
2011. április 04. 19:53
Én is így gondoltam, köszönöm a megerősítésedet, továbbítom az illetékesnek
designer
#679
2011. április 04. 19:44
Lehet hogy megoldja az eredetvizsgát valami pancser műszaki vizsgabiztossal (mert ott minden szar átmegy) és nevére íratják a kocsit, de ha utána valahol kibukik onnantól kezdve ő a bűncselekménnyel gyanúsított!
Golfie
#678
2011. április 02. 20:04
Hello! szeretném a segítségedet kérni. Egy ismerősöm szeretne autót venni és a kiszemelt példány kissé zűrös előéletű. gyakorlatilag bódé cserés az autó csak a forgalmi az eredeti. A tulaj intézne eredetvizsgát meg majd beüttethetnének számot,de sztem ilyen nem létezik, biztos van benne valami buktató. Szerinted ilyenkor mi a helyzet?
designer
#677
2011. április 02. 19:19
A motorszám már rég nem elsődleges azonosító hanem másodlagos azonosító.
Ha vétlen beavatkozás vagy természetes elhasználódás miatt nem azonosítható akkor a bűncselekmény gyanúja mid két esetben ahogy a te esetedben is kizárható ezért siklott át a vizsgáló felette. Tehát bármely vizsgakor le motorkódozható de kell hozzá egy hatósági szemle is.
Manapság a legtöbb külföldről behozott ép motorazonosítóval rendelkező járműveket is az NKH motorkóddal helyezi forgalomba mert lusta lemenni az aknába és vagy nem piszkolja be a kezét a vizsgabiztosúr!
Ámbár mikor eredetvizsgára kerül sor és a motorszám azonosítható akkor nekem be kell írnom a teljes motorszámot, de az okmányirodának ez mind nem elég és elküldik a már tajtékzó polgárt hatósági műszaki szemlére hogy ugyan azt a motorszámot írják ők is, persze meg sem nézik ahogy előzőleg sem!
Persze a hatóság az hatóság...
Fuck Of NKH!
ZsoltiGsi3
#676
2011. április 02. 18:49
Szerintem ahol akarták eddig is megoldották! Kb 3 éve vettem egy autót ami motorhibás volt! Szinte a csomitartóba volt a motor és nem tudtam elvinni eredetvizsgára az átiráshoz! Akkoriban volt még mobil eredetvizsga is! Felhívtam őket és ők maguk mondák,hogy nem számít ha üzemképtelen a kocsi csak rendben legyenek a számok! A motornál az utolsó két szám nehezen volt olvasható akárhogy pucolta a srác! Még is megcsinálta és nem azért mert én eröltettem! Szó nélkül beírta,hogy minden okés! Kérdem én,hogy akkor azt a 2 számot sem kellett volna feljegyezni? Mármint,hogy büncselekményre utaló nyom nincs,de a számok nehezen olvashatóak? Az autót megcsináltam és eladtam 1 év múlva és a vevőnek is átment eredetvizsgán! Annyit akartam kihozni ebből,hogy ha én 3 év múlva váltam volna meg tőle és már több szám is kirohad belőle akkor engem vettek volna elő? Szerintem ha már egy szám nem olvasható kellő kép már akkor kezdeményezni kellene a motorkódozást! Még is megcsinálta a kocsira 2 vizsgaállomás is a vizsgálatot 2 kopott számmal és nem volt gond!
A másik történet! Egy kollégám vett ford escortot pár éve! A magyarországi tulaj egy 57 éves bácsi volt aki 91 be hozatta be a kocsit svájcból! Rendesen bepapirozták magyar rendszám stb! Az okmányirodába elcseszték már az első üzembehelyezésnél a szint és kéket írtak be bézs helyett!15 és hosszú idő és hát a ford sem a jó kasztniról híres! a papa csináltatta az autt folyamatosan vizsgára stb,és a szin soha nem lett visszairatva még sem volt gond! Javították a jobb oldali küszöböt is szám környékén is volt hegesztés,de szakértelem nélkül is megállapítható volt,hogy nem volt körbevágva a váz szám!!! mellette kb 8-10 sm el foltoztak! számok olvashatóak voltak! A sztori lényege,hogy a sárc gondolta ha már kék van a forgalmiba legyen kék a kocsi! Lefujatta kékre,de a belseje és a motortér marad bézs! Műszaki vizsgán nem engedték át az autót mert azt állították,hogy váz szám csere volt mivel bézs a kasztni és a szám környékén is vannak javítások! Szal vizsgán is átnézik az autókat! Az egy dolog ,hogy vannak és lesznek helyek ahol átsiklanak dolgok felett és megoldják a problémás kocsikat! A kis ford nem kapott több műszakit mivel még sokat kellett volna rá költeni és megint eredetvizsgára akarták küldeni! Bontó lett a vége!
designer
#674
2011. február 26. 11:17
Csak akkor lesz motorkódos ha indokolt!
Ha azonosítható a motorszám akkor nem állapítanak meg motorkódot.
BVectra
#673
2011. február 26. 11:10
Szia!Érdeklődnék hogy szeretnék egy autót venni,de úgy hogy motorkódos legyen.Megoldható?Mert a mostani motor úgy fest hogy kuka és így lenne a legegyszerűbb.Ez csak elméleti kérdés.Köszi!
designer
#672
2011. február 26. 10:59
Jelenleg érvényes új adás-vételi szerzőbés a fejlécben!
designer
#671
2011. február 21. 17:46
Hali!
Ebben az ügyben a helyi vagy regionális okmányiroda tud felvilágosítást adni neked!
Szedjétek össze a papírokat és menjetek be, ők megtudják mondani hogyan tovább...
stevehuffn
#670
2011. február 16. 13:51
Heló! Lenne egy kérdésem, ha tudna valaki segíteni, azt megköszönném! Van egy autó, amit megszeretnék vásárolni, de van vele egy baj. Az eredeti tulajdonos egy cég volt, ami megszünt, jogutód nélkül, ezért jelenleg úgymond nincs tulajdonosa. A jelenlegi tulajnak(akitől én venném) nincs a nevén az autó, így nemtud adásvételit írni. Ha jól tudom úgy került hozzá, hogy vagy résztulajdonos volt ebben a cégben, vagy megvette a telephelyet, a rajta lévő autókkal, gépekkel együtt. Forgalmi és törzskönyv nála vannak, szóval az autó papírjai rendben vannak, nem lopott. Az autó 4 éve áll, ki van vonva, de nem véglegesen. Én szeretném ismét forgalomba helyezni, és a nevemre íratni, ha ez lehetséges. Az lenne a kérdésem, hogy mi lenne a teendőm, ebben az esetben, hogy legálisan a nevemre írathassam az autót, és hogy ennek milyen anyagi vonzatai vannak.
designer
#669
2011. február 11. 21:36
Pedig jó pár országba van még, mi csináljuk nekik az azonosítási segédleteket :-)
Viz
#668
2011. február 11. 21:16
én sem látok bele a nagyok agyába, de a környező országokról sőt sehol nem hallottam még erről, pedig mondhatni érdekelt vagyok a külföldi autókban!
designer
#667
2011. február 11. 18:27
Ui.: Nem vagyok analfabéta csak telefonról írok...
designer
#666
2011. február 11. 18:25
Az a személy aki az mszp-ből nyilatkozott eziránt annak kellett volna az eredetiségvizsgálat azért kaparózott ill. meg is kapták egy kis időre de most jan 1. től ismét a kekkh ba visszatették.
És hogy miért is mondogatták hogy nekifizetődő...
Mert megint a magyar ész!
Egy bizonyos programot egy bizonyos cég évi 5 milliárd körül adott el a bm. nek, az hagyján hogy egy szer semmitérő algoritmust egyszer elsütnek 5 milliárdért mert az állam megbírja, de ugyan ezt a progit minden évben 5 éven keresztül 5 milliárdért...?! ez megint egy HUNGARIKUM
A körkyező országokban van olyan hogy minden műszaki vizsga alkalmával kötelező az eredetiségvizsgálat, persze ez a műszaki vizsga árába benne van, ez mondjuk nemártana itthon sem...!
Viz
#665
2011. február 11. 14:40
érdekes, mert nem az rtl klub riportere nyilatkozott, hanem mszp-s képviselő,de mindegy! továbbá, mondd már meg akkor külföldön hogyan hivják ezt?!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 724 találat 37 oldalon