Hogyan törtem össze az autót!

Témakör: Real life
aktuális téma
Hogyan törtem össze az autót!

Autótörő sztorikat várunk!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
2 3 4 5 6 7 8 9 10
Viz
#62
2006. február 26. 08:04
következő!

Tavaly május, este hatolok illegálra, szintén a jettával, egy nem idén barnult csóka a G astrájával folyamatosan úgy jött be elém a hungárián hogy majdnam nekem jött, mondtam is a többieknak ha mégegyszer igy tesz neki megyek és megforgatom,csak nem akartam bajt seneki se nekem, hatolok az ülőinél kb 70 nel,egy szer csak látom hogy egy puntó elhúz mellettem balra,jobbról az adott astra,nekem sem kellett több,5 ből vissza 3,kicsit felpiszkált 1.8 as jettával megindultam utánnuk,szlalom kb 130 al kifelé a lágymányosi felé,astra jobbra ki a szélsőbe,én utánna,mert ott volt hely mivel forgalom volt,kb 20:00,viszont abban a sávban állt egy teherauó,amit épp egy rendőr igazolt,láttam,ahogy kivillan az astraféklámpája,füst,130-140ről satu,aztán óráknak tünő csúszás után láttam ahogy az astra belecsapódik a teherautó hátuljába,repültek az alkatrészek mindenfelé és már éreztem hogy nekem is meglesz,,de nem,mert sikerült megállnom annyira hogy teljes alászedéssel ki tudtam fordulni mögüle.
akkor megfogadtam hogy soha többet nem megyek gyorsulásra,szerintem csak az mentett meg hogy volt tapadása az autónak a széles nyárigumik és az 5 személy miatt. persze aztán megvettem a Golfot ami mégerősebb.........
Viz
#61
2006. február 26. 07:51
nekem is lenne pár sztorim!

Az egyik ,Tavaly február 1-én,hatolok haza munkából a jettámmal,mögöttem haverom a suzukival,és rám csörög hogy menjek be vmelyik benzinkútra,mer kevés a kerozíin hazáig neki, én vettem a lapot,és a Fóti utón lévő kúthoz igyekeztem nagygázról lassitva a csúszos havas útón kanyarodósávból befordulni, bámukom a baloldali tükröt hogy haverom is jön-e mögöttem,jhön,visszanézek,és erős fényhatolt bele a szemembe,mert ugyanis,káposztás felől a kanyarodóból kigyorsitva kb 70 nel megérkezett brezsnyev boszúja(lada),anyi lélekjelenlétem volt hogy még padlóztam egyet és igy nem az ajtót találta el ahol az egyik emberem ült,hanem a hátulját,igy forogtunk 180 fokot,létra 20 métert repült,futómű kicsavarodott.stb. kicsit nm tudtam merre vagyok arccal! de szerencsére nem történt senkinek semmi baja!
meganeozod
#60
2006. február 26. 05:08
Van ilyen fórum is??? Nah ha hazajövök este mesélek......
Güfee
#59
2006. február 26. 05:01
Hoppá véletlenül kéccer küldte el, na mind1. Az autó oszt. társaméké volt. 50e ft-ért vette be a MÉH-telep...
Güfee
#58
2006. február 26. 04:59
Na jó segítek... Bmw E46 316i ez az uccsó kép róla egyben, 180km/h-val, fék nélkül 3fa+árok... Az előző képen a végeredmény... Nem akartam hinni a szememnek mikor megláttam a roncsot...
Güfee
#57
2006. február 26. 04:58
Na jó segítek... Bmw E46 316i ez az uccsó kép róla egyben, 180km/h-val, fék nélkül 3fa+árok... Az előző képen a végeredmény... Nem akartam hinni a szememnek mikor megláttam a roncsot...
Güfee
#56
2006. február 26. 04:51
ÁÁÁ lehet mégis sikerül.... Találós kérdés: Milyen autó látható a képen???
Güfee
#55
2006. február 26. 04:48
Jóestét vagy reggelt!!?? Nekem van egy elég durva történetem, képekkel csak a rohadt kepfeltoltes. hu nem műxik, ha tuttok vmi másmilyen képfeltöltős oldalt akkor mellékelem a képpel eggyüt a történetet...
cfeca
#54
2006. február 26. 04:42
...amit meg mégjobban remélek: ha lesz történet azt még elmesélhetem, mert akkor élek!!!
cfeca
#53
2006. február 26. 04:40
...jah és remélem többet nem fogok mesélni saját történetet ebben a fórumban...
cfeca
#52
2006. február 26. 04:38
#6:

...van még...

Uccsó gyógytorna megvolt, este haladok mostani autómmal (R19) Shellre tankolni mert SMART-action volt. elöttem jóval megy egy 85' Jetta--> szemben áll a kereszteződésben egy kisteher balra akar kanyarodni, mögötte zebra, út szélén gyalogos. Én egy pillanatra vmiért lenéztem a km-órára (40)-->felnézek már áll a Jetta! --> kormány betép fékbe beleáll--->hatásfok 0.0 (-10 fok)---> "Meglesz...nemlesszmeg....MEGLESSZ!CSATT"...képek oldalamon megtekinthetők
nemtomsokadik tanulság: vannak dolgok amik nem változnak
(cost #6: ~80e)
cfeca
#51
2006. február 26. 04:28
#5: (a főművem)

Kispiros utolsó útja. Melóból ki, vas teletankol Battán, irány Velenke Pop-strand, többiek már lent strandröpi, ezer fok, stenkelve is voltam ezerrel. Baracska után a 7-es úton van egy domb, majd utána egy lankás rész, majd jön Pettend. Elötte azonban van egy leágazás. Én battyogok 2esben 3Db Ikarus mögött fel a dombra 20-al...meguntam, 3 buszt lenyeltem, domb teteje elött visszajöttem mert nem láttam hogy jön-e valaki szembe. (utólag kiderült, hogy eközben elhagytam egy előzni tilos táblát, csak nem láttam a buszoktól). Jön a lejtő, elöttem 50-el baktat egy Ducato, szembe egyenes út 1!! db autó, utána senki---> autó pont elhaladt mielött utolértem volna a dobozost, gondoltam még 110-el "legurulom" azt a fostalicskát és píísz.melléérek, a jobbos külső tükörből akkor látom hogy balra indexel és már teszi is az orrát---> naba....meg ez le akart kanyarodni! Kormány picit el balra, nehog ymeglökje a senekem, mert akkor pörgés a vége...buszmegálló becéloz---> kormány vissza--->saját sáv becéloz, csak ekkor már benne voltam a hintában (még mindig 110-el)---> autó még 2x összeszed, majd jön az árok--> műanyag km-kő elkaszál, autó ~45°-ban ároknak--->autó orra beleállt az árokba, majd az orrán keresztül tető--->sötét--->világos-->sötét-->világos...három tető után nem kis mázlimra visszaállt kerékre. Kikötöttem magam, kiszálltam, majd körbejártam a roncsokat és konstatáltam, hogy ebből már nem lesz ótó...éreztem hogy kiscit furán áll a fejem a nyakamon, meg zsibbad is...tehát visszaültem a kocsiba. Segítség megjön, segít kiszállni 2x!!!! a kocsiból és elsétáltunk egy közeli fa alá ahol vízszintbe helyezkedtem. Felhívtam anyám hogy gáz van, meg h próbáljon megnyugodni, meg a haverokat is hogy ne nagyon várjanak mert valszínüleg a kórház lesz a dutáni programom. Mentősök kijöttek, meglátták a vasat, megkérdezték hány zsák kell, de addigra már kapálóztam, hogy jól vagyok meg hogy egyedül voltam nem kell zsák!
A fehérvári Szent György Kórházba vittek ahol megállapították, hogy a 2. nyakcsigolyám kettétört, ami annyit tesz mintha felakasztottak volna és ezt túléltem...
kicsit átgondoltam az eddigi életem....
Tanulság#5: NO COMMENT!!!
(tanulópénz: Ford Fiesta XR2i = 1.200.000 + 14 hét nyakmerevítő) - szerintem olcsón megúsztam...
cfeca
#50
2006. február 26. 04:01
#4:

Szintén Kispiros: 2005 május-Tököl MüllerArt. Tuti buli, jövök haza Érdre. M0-ra ahogy felmegy az út, úgy néz ki, hogy 2sáv-->1sáv-->40es jobbos szalagkorlát 2felől. Megindulok a lámpánál-->külső sávba be, belsőbe egy valami pug406 talán? 2es trepni, gondoltam elé még beférek, erre a barom nekiáll tolni mert hogy én ott nem fogok beférni...szerinte! Sávom elfogy, én már fél kocsit adtam ~50 méteren, de még mindig tol, nem tudok visszalassulni, satuzni pláne nincs--->tehát bízzunk a gyári sportfutóműben és a széles gummában 40es kanyarba megérkezek 80-90körül! Semmi hirtelen kormánymozdulat, de azért határozottan ráhúzom ívre - ekkor a pug már csak IQ-ból is dudál, de még mindig tol! Érzem hoy lassan kúszik a seggem külső ívre, de mielőtt ez tudatosult volna a bal hátsó kerekem a padka mellett koszos aszfalton, ahol már nincs olyan tapadás...--> kocsi bal hátulja neki a szalagnak--->abban a pillanatban a szalagkorlát megdobott---> bal eleje szalag--->kocsit ez be is forgatta, és megállatm a forgalomnak keresztbe... már vártam a 3.csattanást, de a pug-ban volt ABS. A kezem nem tettem volna a két autó közé. Pug szépen visszatolat és kikerülve elhajt!!! Meg se nézte hogy lett-e vmi bajom. Az utána jövő 2 autó állt meg megkérdezni (szintén MüllerArtról jöttek a srácok) hogy jól vagyok-e vagy valami. Mondtam nincs gáz, cask az ablakmosóm folyik. Kocsiba be ráálltam egy lájtos 160-180-as tempóra, de a pug-ot már nem találtam meg.
Tanulság #4: Nem szabad hagyni hogy valami IQ-vitéz belehajtson a hülyeségbe, mert nem éri meg--->had menjen, legfeljebb viszontlátod a következő árokban...
(cost#4: ~50e)
cfeca
#49
2006. február 26. 03:46
#3:

Szegény Kispirosom jön (1991 - +2005.08.01. R.I.P.)
Szívtam egy évig a féltengelyemmel, mert úgy vettem, hogy gyorsításnál kiugrott állandóan, közben horror összegekért újítgattam fel, de hiába. Rájöttünk nagy sokára, hogy régebben véletlenül egy 2cm!!- rel rövidebb féltengelyt tettek bele. Épp hozom el a jó féltengellyel a szerelőtől, örültem mint majom a farkának mert végre éreztem mit is tud a vas...
hazafelé célegyenes, Kereszteződés, már lassítok 80-ról hogy én oda bekanyarodok, (index kint), onnan pedig megérkezik egy dobozos 40 satufékkel, mert ő (gondolom) úgy akart kimenni, hogy nem néz körbe, és későn vett észre. Megijedtem, satufék-kézifék-vasmacska, komplett látványpékség, kocsi jobbra srégen elcsúsz--> kocsmaparkolóban állt el platós transzpotty---> Kispiros jobb eleje beköszönt szélvédőig a plató alá---> fékről lelépve-ellenkormányozva tudtam kigurulni, így nem ment el az oszlop. A faszi ezt végignézte, majd kikanyarodott, és mint aki jól végezte Olgát ment a dolgára... (szép mi?)
#2: Ha kész a vas, olyan helyen próbálgasd, ahol nem tudnak megzavarni, mert úgysem tudod annyira figyelni a forgalmat ha leköt a saját autó...
(cost #3: ~120e) ...ja a dobozost azóta sem sikerült előkerítenem
cfeca
#48
2006. február 26. 03:34
#2:

Skodri 120 (első autóm) főútról visszakanyarodós (Érd - Patakinál Diósdira fel). Elöttem állt egy legelső Colt, én mögötte. Tükörben felvillan vmi naaagy fehér dög (Mondeo) ---> gondoltam ez nem fér már ide csak ha arrébblök. Benéztem: autó--autó--foghíj--autó. Gondoltam a Colt is és énis beférünk...1-es parkett---> csaj nem így gondolta és nem indult el = Colt hátulja V- alakot vett fel...
Skodrin cseréltem egy hűtőmaszkot, mert egy helyen picit elpattant. Csajnak adtam egy 5-öst oszt' Szebbjövő...
tanulság #2: ha hátulról akarnak belédrongyolni úgyis Te kapc betétlapot...
(cost #2: 6200Ft)
cfeca
#47
2006. február 26. 03:24
Asszem nekem is van mit mesélni...

#1: Campona parkolóház teteje, mozi utánkocsiba be, telefon csörög. Haverral megbeszélem a megbeszélni valót, telefon letesz. Még elgondolkodva úgy voltam h egyenesenhátratolatok és majd úgy kanyarodok ki...csak azt nem láttam hogy egy kib..nagy "bukócsövezett" villanypózna ácsorog mögöttem (igaz kivilágítva, de ez nem lényeg)
Fecóka nekilendül --> Csatt = apám Pug405-e hátul V-alakot vett fel.
Tanulság #1: ne légy lusta tekerni a kormányt... (cost: 120e)
cfeca
#46
2006. február 26. 03:23
Asszem nekem is van mit mesélni...

#1: Campona parkolóház teteje, mozi utánkocsiba be, telefon csörög. Haverral megbeszélem a megbeszélni valót, telefon letesz. Még elgondolkodva úgy voltam h egyenesenhátratolatok és majd úgy kanyarodok ki...csak azt nem láttam hogy egy kib..nagy "bukócsövezett" villanypózna ácsorog mögöttem (igaz kivilágítva, de ez nem lényeg)
Fecóka nekilendül --> Csatt = apám Pug405-e hátul V-alakot vett fel.
Tanulság #1: ne légy lusta tekerni a kormányt... (cost: 120e)
_Tomiboy
#44
2005. február 16. 07:39
Havertól hoztam mocival mociravaló 1 pár slick gummát így, igen érdekesen néztek az emberek rám
Barny Boy
#43
2005. február 16. 07:02
Na megint Pálinkás jóreggelt!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
2 3 4 5 6 7 8 9 10
Összesen 182 találat 10 oldalon