P.R.T. - Punto Racing Team

Témakör: Real life
aktuális téma
P.R.T. - Punto Racing Team

[B]Punto Racing Team
La passione ci guida
[/B]

http://puntoracingteam.hu//
http://vasipuntosokk.hu/

Először is a tulajdonosok imádják autóikat, ez nyilvánvaló. Még ha itt-ott beázik, sokba kerül fenntartani vagy éppenséggel nem 20 évre tervezték őket és rettenetesen rossz befektetésnek számítanak akkor is mert ezeknek az autóknak LELKÜK van, még hozzá ott, ahol az autó esetében ez létszükséglet, a motortérben! Ezekkel a járgányokkal egytől egyig izgalmas és hátborzongató élmény az együtt töltött idő. Nem olyanok, mint a német sportos autók, vagy valami japán feltöltős szörnyeteg inkább olyanok, mint egy jó barát, aki megosztja veled, ha szenved valamitől, de akivel öröm minden együtt töltött perc aki veled lesz, ha törődsz vele, és akit nem cserélnél el okosabbra, szebbre vagy kedvesebbre, mert vele és csak is vele akarod megosztani az autózás iránt érzett szeretetedet.

[B]Too much is not enough[/B]

Az olasz autó olyan mint a hisztis k..va. Teszi magát rinyál, azt megjavul és kedves lesz.
by:joseph24


RIP Bujci

Ajánlott gumi-felni páros oldal
Netes gumi felni kalkulátor képpel

[B]Nem arénázunk, és nem veszünk semmit!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
zozeebravo
#298597
2014. július 01. 14:52
Ezt viszont megkockáztatom, hogy itthon senki jobban nem tudja itthon. Viszont ha valaki azt szeretné hogy maradjon a Punto HGT-ben a típus azonos motor akkor az 1.6 kiesik.
Az 1.8 motorok ára elég dúrvának tűnik mert az 5 hengeres komplett motort (csak klímakomp. és generátor nemvolt rajta) szállítással együtt 100k-ért vettem a Bravaba még. Viszont ez is tény, hogy az egyik legritkább motor.
hobizoli
#298596
2014. július 01. 14:31
"Massimo Tassi, a.k.a. Jashin, has sent me some pictures about the mythic Punto Abarth, which has never been produced in stock. Some pictures appeared on Quattroruote in December '93, but other pictures were shown even on other Italian car magazines.

The prototype was ready in November '93 at the first introduction of Punto in Italy and these pictures show that prototype in Abarth garages. "
hobizoli
#298595
2014. július 01. 14:26
en ertem Lönci logikajat is a valto miatt, amit a fiatbravon-n is irt, de -szerintem- egy olcson tomegben rendelkezesre allo motort kell tunnerolni, mert ha gebasz van akkor fruttiert potolhato a vas
multkor arult vki a facebook-n egy motorhbas 1.8-s Bravo-t, vki meg egy motort bele 150k
hat 150k-t a VTI-k motorjaert nem kernek el, pedig azert sorban allas van, talan egy Integra-ért "jo" ar ennyi
ezzel szemben, az 1.6-s motort amibol 1.9-st lehet varialni kapsz 30-40k korul
amire kb ugyanott tartasz a kettoben loveval az 1.6-bol csinalt 1.9-sben mar turbos kovidugattyus belso van (127k a dugattyu AFA-s brutto kisker ara a Te nevedre irt szamalaval - barkinek ennyi, puszi, csok%, meg hátszél nelkul is), az 1.8 meg csak ott van elotted, es szeria mindene, es hajtokarcsavaroktol sem kell felni, ami a 1.8-snal gyenge pont, annak a csereje vmi rendesebbre meg nem ket filler
(amugy pont ezert draga is az 1.8-s motor, mert relativ ritka, es ha gebasz van a hajatokarcsavar miatt, akkor vagy megveszed annyiert is a bontott motort, vagy igen)
az 1.6-s motor meg van szaré-hugyé-fosé
zozeebravo
#298593
2014. július 01. 14:15
Megmondom őszintén nem mentem bele mélyebben a dologba, csak amit olvasgattam azt jegyzetelgettem, ha egyszer netán túl sok szabad időm és pénzem lenne ilyesmire. Azért is írtam, hogy teljesség igénye nélküli a lista, nem utolsó csavarig átgondolt. De ahhoz tán segítség, hogy aki ilyenben gondolkodik egy nagyságrendet lát már ebből.
hobizoli
#298591
2014. július 01. 13:35
annak idejen meg volt is egy prototipus modell belole, 176-s Punto 1.8 16v VFD 160lovas motor a 6-s sper-s valtoval, halvany kek szin, Abarth optikaval
hobizoli
#298590
2014. július 01. 13:32
a Bravo-ban butabbik motor van, a valtozo vezerles nelkuli
en siman kinezem a Fiat-bol amugy, hogy a vezmod-n kivul mas diffi nincs, mert asszem meg az ECU is ugyanugy Hitachi mindkettoben, es rohadjanak meg, ha a Bravo-ban meg a sw is ugyanaz, mint a HGT-ben, csak nem mukodik benne az ott hianyzo vezmod
igy lenne a legegyszerubb es legolcsobb csinalni ugyanis, es ebben pedig a digok nagy gengszterek
hobizoli
#298589
2014. július 01. 13:29
es a 20v dugokkal mennyi lenne a CR?
hat azert inkabb csak megvennem hozza a 1.8 16v-hez valo turbos kovidugokat, meg nemtom ez mennyire hajlamos lecsapagyaosdni, mert megnyulik a hajtokar csavar, mint a 20v-nel...azt is csere ARP-re, vagy mar H-beam-re
a Barchetta a 176-s Punto ún "Spider" verzioja, es ha abba bemegy a 1.8 16v VFD motor, akkor a mk1 Punto-ba is be kell ferjen az, mert a padlolemezuk ugyanaz

zozeebravo
#298588
2014. július 01. 12:33
Teljesség igénye nélkül ami biztos kellhet hozzá (1.8 Bravo motor esetén):

Motor
1.8 16V fűzött blokk
20VT dugó 4db
új gyűrű garnitúra
hajtókar csapágy
tömítéskészlet (HF, szimeringek, kipu+szívósor)
gépműhely (dugattyúhűtő olajspricnik)
új vezérlés
olaj, szűrő
Olajpumpa 1.9MJET 156 Alfa

Hengerfej
1.8 16V HF (Barchetta, Stilo st
szelepszárszimering
gépműhely

Szívósor
20VT szívósor 4hengeresre alakítva
16VT injektorok
intercooler
csövezés

Kipucsonk
1.9 JTD
20VT turbó
kipufogó és turbó összekötése

Váltó
Coupe 16VT Viscos váltó
új kuplung és tárcsa
olaj
féltengelyek?

Motorvezérlés
Megasquirt, VEMS stb.
programozás
zozeebravo
#298587
2014. július 01. 12:30
A Bravo 1.8 GT és a Punto 1.8 HGT motorja egyezik?
Fiatbravo.hu-n volt ennek a motornak a turbósításáról szó, és olyanok által akik értenek is hozzá.
Zseby
#298586
2014. július 01. 12:09
igen, ezt olvastam, csak ezzel megint az a baj, hogy nem papiros a motor..akkor legalább 1.8 lenne.
Wiccck
#298585
2014. július 01. 11:10
Wiccck
#298584
2014. július 01. 10:55
250 et ír rá. de a 2.0 es motort szokták nagyon megcsinálni.
Zseby
#298583
2014. június 25. 20:36
Sziasztok! 1.8 Hgt -t szerintetek érdemes turbósítani? Mit lehet kihozni vajon hétköznapi használatra ebből a blokkból egy turbóval? Nem nagyon találtam semmit a neten ez ügyben.. köszi
nemethferi
#298581
2014. május 30. 21:36
meg mindig nagyon szep.tenyleg NO1.
Ga-Bika
#298580
2014. május 30. 20:34
Sziasztok! ELADÓVÁ vált szeretett PUNTO-m családi okok miatt. 2003-tól vagyok első magyarországi tulajdonosa. Azóta szinte minden ki lett cserélve rajta.

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=12411
Wiccck
#298578
2014. május 27. 15:48
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Összesen 298917 találat 14946 oldalon