Először is a tulajdonosok imádják autóikat, ez nyilvánvaló. Még ha itt-ott beázik, sokba kerül fenntartani vagy éppenséggel nem 20 évre tervezték őket és rettenetesen rossz befektetésnek számítanak akkor is mert ezeknek az autóknak LELKÜK van, még hozzá ott, ahol az autó esetében ez létszükséglet, a motortérben! Ezekkel a járgányokkal egytől egyig izgalmas és hátborzongató élmény az együtt töltött idő. Nem olyanok, mint a német sportos autók, vagy valami japán feltöltős szörnyeteg inkább olyanok, mint egy jó barát, aki megosztja veled, ha szenved valamitől, de akivel öröm minden együtt töltött perc aki veled lesz, ha törődsz vele, és akit nem cserélnél el okosabbra, szebbre vagy kedvesebbre, mert vele és csak is vele akarod megosztani az autózás iránt érzett szeretetedet.
[B]Too much is not enough[/B]
Az olasz autó olyan mint a hisztis k..va. Teszi magát rinyál, azt megjavul és kedves lesz.
by:joseph24
Ha már itt tartunk.Olyan létezik,hogy az ablakemelő motor "elgyengül"?Nekem az utasoldali lassabb,mint a vezetőoldali,de amúgy mindkettő lassan emel.A vége felé pedig még lassabban.Télen egyáltalán nem is használom,mert akkor halál gyengus.
Amibe az ablak csúszik ilyen szivacsos textiles szar, az szokta megszorítani, jófajta kenést adj neki, kárpit le és ott az ajtóba bent is ne csak az ablaknyílás részen. Érdemes meglazítani az ablak szorító csavart és úgy megnézni lehet, hogy elrászkodott. Ez a 2 dolog szokott szorulást okozni és úgy érzékeli, mintha a végállás megváltozott volna.
havernak oylan 2003 körüli punto-ban, a két első elektromos ablak oylat csinál, hogy a balos felmegy félig és megáll, majd rá kell segíteni aztán megy, hol lefelé, hol felfelé kell rásegíteni, a jobbos pedig fent mikor felmegy, megáll, és le nem akar. lehet ez valami típus hiba? mert ötleteim vannak, mi okozhat iylen hibát, csak gondoltam megkérdem neki, hátha valaki konkrétan tudja. elvileg a motort nézte meg tud állni ha erősen ráfog, de állítólag látszatra a szerkezeten sem látott semmit. köszi!
jah....most cseréltem gyertyákat meg kábeleket hétvégén szegény autóban.5 éve van meg a kocsi és gyertyacsere még nem volt,pedig olajcsere volt 4x a Check lámpa meg valószínűleg azért villant be mert az elmondása szerint fél éve kb egyszer egy esős napon berángatott a kocsi.....hát jah,két gyertyán a kerámia el volt repedve,gondolom a pára picit zárlatra baszta
esetleg lehet kontakt hiba miatt?mert ugyan felvillannak a féklámpák mindkét oldalon,meg a pótféklámpa is,de a jobbos mintha kicsit "lassabb" lenne.... talán nincs rendes test kontakt jobb oldalon....