A HŰTŐRENDSZER TUNINGJA

Témakör: Tuning
aktuális téma
A HŰTŐRENDSZER TUNINGJA

Sokan vagyunk akik nem elégedtek meg autóik gyári teljesítményével. A többlet teljesítmény viszont jobban próbára teszi az autó gyári hűtőrendszerét! Ha valakinek problémája van a hűtésével, vagy tapasztalata abban, hogyan lehet stabilabbá tenni az autó hűtését az írjon.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4
R
#28
2005. január 04. 22:24
Nekem mobil1 ow 40 van benne.
-Andrew-
#27
2005. január 04. 22:24
Hát a kérdés ugye, hogy hogy meg mennyi ideig mérik padon.
R
#26
2005. január 04. 22:23
-Andrew-
#25
2005. január 04. 22:22
Hát nemtom. Sztem az picit híg. nekem most 5w50 (Mobil 1) van,de a Dunaujvárosi csóka (kiss Zoli) aszonta, hogy ő valami grafitos olajat ajánl.
Ftomi
#24
2005. január 04. 22:20
nekem 0w-s van olajbol az kell nem?
RÁki
#23
2005. január 04. 22:19
Ja és mennyibe kerül kb egy ilyen átalakítás?
-Andrew-
#22
2005. január 04. 22:18
Jah. Van olajhőfokmérőm, de az nagyon függ attól is, hogy milyen olaj van benne. De ha hajtom akkor nekem is olyan 100-110 között van. Egyébként meg olyan 90-100.
A vízem még a padon sem ment feljebb. És egyébként ha meg melegszik, bekapol(na) a venti és kellőképpen hűteni. Sosem volt gonodom. pedig volt amikor többtíz kilómétert mentem padlón 5.-ben 220+ és semmi sem volt.
RÁki
#21
2005. január 04. 22:17
Tudsz olyat aki nekem ezeket megcsinálná?
Egyébként diesel a gépem. Kb 60% plusz paci dolgozik benne, de nem forog sokkal többet mint előtte.
jocipapa
#20
2005. január 04. 22:15
sztem az autógyárak 90%, nem veszi figyelembe a szükséges teljesítmény mellé a megfelelő szellőzők kialakítását a lökösön! minden gyár szép sima beömlőktől mentes lököst csinált! bezzeg most, lásd, fiat punto, új astra, vectra, leon, stb,stb, stb! lehet hohy rájöttek vmire?
ave.fw.hu
#19
2005. január 04. 22:14
Az enyem nagyon melegszik. Mar gyarilag is gyenge konstrukcio a hutorendszer, es a plusz menes csak tetezi a bajt.
Eloszor is kicsi a huto, aztan meg az olajhuto a vizhutovel kozos, tehat a vizet melegiti.
A megoldas egy jo, uj huto (esetleg rez, ha van megfelelo) korabban nyito termosztat, hidegebben kapcsolo hogomba.
Vizpumpat nem bantani, ha gyorsabban forog, tobb gondot okozhat, mint hasznot hoz.
Extrem fordulatszam emeleseknel szokas a hajtasi attetelt csokkenteni, igy 8000-nel ugyanolyan gyorsan fog forogni, mint a regi motorral 6500-nal.
A kulon olajhuto is jo otlet, de erdemes termosztattal egyutt, ugy hamarabb uzemmeleg lesz.
RÁki
#18
2005. január 04. 22:12
Lehet nekem is ezt kellene csinálni vele. Lehet leveszem a lökőst nyáron és kipróbálom úgy!
jocipapa
#17
2005. január 04. 22:11
én mindig hajtottam ! egy építési kft.t vezetek, napi 5-600km kell mennem egyik beruházástól a másikhoz, tartós 200 feletti autózásnál sem jelentkezett soha többé!
RÁki
#16
2005. január 04. 22:08
És neked is ez csak akkor jelentkezett amikor keményen hajtottad?
jocipapa
#15
2005. január 04. 22:06
sziasztok! ha megengeditek hozzászólnék a témához! régebben esküdt opeles voltam volt 2.0 16v omegám, és egy MV6, négy évig voltak meg, és minnkét autónál tapasztaltam a jelenséget. a meglepő számomra az volt hogy mindkét autóban ugyanakkora volt a hűtő! pedig 1000m3, és 75le a külömbség, az MV6 javára!minkét vasnál végigjártam az összes létező hibaforrást, hűtő le, takarítás, hűtő vissza, vizpumpa le, új fel, termosztát ki, új be! nyáron az első komolyabb melegnél ami kb.30fok, a mutató bőven túl a százon!!! az idegtől nem láttam és szídtam az összes német autót hogy milyen szar! kb két hét mulva kijött elém egy autó nem akartam belemenni, árok! lökös szét, mondom ha már így alakult teszek rá vmi szép légbeömlőt, ami kb.2x akkorára sikerült mint a gyári! probléma megoldva, soha többé nem melegedett a vizem! mert ha állo helyzetben is voltam a ventillátornak sokkal könnyebb volt átszívnia a levegőt rajta!
RÁki
#14
2005. január 04. 22:05
Van vizem.
Megy a ventillátorom.
És nem melegszik az autó, csak extrém igénybevétel mellett kezd egy kicsit kúszni a vízhőfokmérő.
RÁki
#13
2005. január 04. 22:04
Olajhőfokmérőd van? Nekem az már ment 100 fok felé is kb 110-re.
RÁki
#12
2005. január 04. 21:58
És ha tartósan trepnin megy a kocsi nagy hőségben? Vagy amikor mérték a padon?
Ftomi
#11
2005. január 04. 21:55
elvileg ha szar a ventillátor attol állo helyben megy fel a víz nem?
Ftomi
#10
2005. január 04. 21:54
a ventilátornak mennie kell ut közben?
nemcsak kis temponál kapcsol?
kavics
#9
2005. január 04. 21:52
1. töltsél bele hűtővizet
2. nézd meg megy-e a ventillátor
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3 4
Összesen 68 találat 4 oldalon