Autohifi
aktuális téma

Sziasztok!
Ha már tuningrol beszélünk, akkor ne csak a külső dolgokról beszéljünk!
Aki szereti az autohifit, és bármelyik válfajában érdekelt, az ide írjon mindenfélét: tapasztalat, élmény, probléma
Ezért nem kell kondi a kocsiba .
Rodolpho cikkjei az Autohifibolt.hu -n
Hirdetéseket , aréna kuncsorgást moderáljuk !
Három felszólítás után egy hét ban!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Apropó.....a rádió-iso csati,azaz ami a rádióból megy a két 8lábú csatiig az a sajátja e, mert ha nem, akkor lehetséges hogy nem stimmelnek a lábkiosztások.
Valami a vezetékeléssel van.....húzd szét az iso csatit(csak a hangszórókat) az áram maradjon rajta és úgy reseteld.
Igazából fogalmam sincs. Nem nagyon vagyok otthon ebben a témában. Csak össze dugtam a csatlakozókat és csak azt irja..
Üdv! Mi hogyan van bekötve? Esetleg ha a saját végfokjáról mennek a hangszórók, kösd le őket és próbáld úgy!
Udv!
Van egy JVC KD-X30-as fejegységem. Ki ir olyat hogy "chk wiring then reset unit"
Hiába resetelem ugyan ezt irja. Mit lehet vele kezdeni?
Van egy JVC KD-X30-as fejegységem. Ki ir olyat hogy "chk wiring then reset unit"
Hiába resetelem ugyan ezt irja. Mit lehet vele kezdeni?
Üdv!
Honnan lehetne megtudni, hogy milyen frekinél vált egy ilyen szettnek a hangváltója? Tegnap átkötöttem a rendszert, így most a 4 csatis erő hajtja a 2 mélyközepet és a 2 magasat, olyan 2500Hz körül vágok, de nem akarom kinyírni egyik hangszórót sem... Vagy játsszak vele és kössem rá a hangváltót a magasakra, utána állítsam hozzá fülre a mélyközepeket, aztán kössem rá a váltót a mélyközepekre és engedjem le addig a magasakat, amíg jó nem lesz?
Honnan lehetne megtudni, hogy milyen frekinél vált egy ilyen szettnek a hangváltója? Tegnap átkötöttem a rendszert, így most a 4 csatis erő hajtja a 2 mélyközepet és a 2 magasat, olyan 2500Hz körül vágok, de nem akarom kinyírni egyik hangszórót sem... Vagy játsszak vele és kössem rá a hangváltót a magasakra, utána állítsam hozzá fülre a mélyközepeket, aztán kössem rá a váltót a mélyközepekre és engedjem le addig a magasakat, amíg jó nem lesz?
Mielőtt álomvilágba ringatnád magad!
RMS teljesítmény 2 ohm 14.4V (DIN 45 324): 500 W
RMS teljesítmény 4 ohm, 14.4V (DIN 45 324): 350W
Amúgy miért szégyenled leírni, hogy a hülyeazértnemvagyoknál fogsz vásárolni?
RMS teljesítmény 2 ohm 14.4V (DIN 45 324): 500 W
RMS teljesítmény 4 ohm, 14.4V (DIN 45 324): 350W
Amúgy miért szégyenled leírni, hogy a hülyeazértnemvagyoknál fogsz vásárolni?
Na...... Csak kifejezetten mélyláda hajtására máris jobb megoldás.....
Sajnos elég korlátozottak a lehetőségek, ezt találtam még:
MAGNAT BLACK CORE ONE
Max. teljesítmény: 1 Ohm: 2100 W, 2 Ohm: 1500 W, 4 Ohm: 900 W
MAGNAT BLACK CORE ONE
Max. teljesítmény: 1 Ohm: 2100 W, 2 Ohm: 1500 W, 4 Ohm: 900 W
Egyénként dok választási lehetőséged nincs ezekszerint. Ha csak mélyet akarsz hajtani akkor pio,ha akarsz szettet is,akkor blau.
Ugyanott lennél vele mint a pioval. Teljesítményben kb egyformák. Nem nagyon árulnak nagyobbat mi.?
Szia!
Esetleg ha ezzel hajtanám meg -> BLAUPUNKT EMA 455 ?
Ezt lehet ott kapni. Attól, hogy 4 csatornás, lehet még csak mélyládára kötni? Sorry ismét a tudatlanságomért ebben a témában..
Előre is köszi!
Esetleg ha ezzel hajtanám meg -> BLAUPUNKT EMA 455 ?
Ezt lehet ott kapni. Attól, hogy 4 csatornás, lehet még csak mélyládára kötni? Sorry ismét a tudatlanságomért ebben a témában..
Előre is köszi!
Köszönöm a válaszokat!
Nézek hozzá egy nagyobb erősítőt akkor, amit abban az áruházban lehet kapni!

Javítás, C402-es a jelenleg bent lévő kis erősítőm.

Sziasztok!
Rég jártam erre. Immáron több mint 8 hónapja németben dolgozom, kevés időm jut a kocsira meg a hangtechnikára.
Most kicsit mégis javítok majd rajta.
Jelenleg még egy C42-es kis Axton erősítő és egy 250mm-es JL Audio 10W3-D6 dolgozik benne.
Viszont most lőttem egy EmPhaser EA2250XT erősítőt és ehhez valószínűleg beteszem a dupla Pioneer ládám (jelenleg a házimozim részét képezi).
A ládában 2db. 250mm-es TS-W257D2-es sub dolgozik.
A EmPhaser erősítőre írnak több adatot is különböző oldalakon. 729, 774, 800W RMS 4ohm-on amikor is 92A-nyi áramot eszik.
Beépített bizitje 80A-es.
Nekem egy Optima Red Top aksim van a géptető alatt, 50mm2-es táp- és testkábelezés, vmint 200A-es bizti a motortérben.
A Pioneer subok 2x2ohm-osak. A ládában 1x4ohm-ra vannak kötve.
Egyesek szerint a ládát 1x2ohm-ra kellene kötni.
És itt lapul a kérdésem, nem tudom hogy a EmPhaser erősítő mennyire szeretné a 2ohm-os stabilitást???
Merjem úgy kötni a dupla Pio ládát?
Rég jártam erre. Immáron több mint 8 hónapja németben dolgozom, kevés időm jut a kocsira meg a hangtechnikára.
Most kicsit mégis javítok majd rajta.
Jelenleg még egy C42-es kis Axton erősítő és egy 250mm-es JL Audio 10W3-D6 dolgozik benne.
Viszont most lőttem egy EmPhaser EA2250XT erősítőt és ehhez valószínűleg beteszem a dupla Pioneer ládám (jelenleg a házimozim részét képezi).
A ládában 2db. 250mm-es TS-W257D2-es sub dolgozik.
A EmPhaser erősítőre írnak több adatot is különböző oldalakon. 729, 774, 800W RMS 4ohm-on amikor is 92A-nyi áramot eszik.
Beépített bizitje 80A-es.
Nekem egy Optima Red Top aksim van a géptető alatt, 50mm2-es táp- és testkábelezés, vmint 200A-es bizti a motortérben.
A Pioneer subok 2x2ohm-osak. A ládában 1x4ohm-ra vannak kötve.
Egyesek szerint a ládát 1x2ohm-ra kellene kötni.
És itt lapul a kérdésem, nem tudom hogy a EmPhaser erősítő mennyire szeretné a 2ohm-os stabilitást???
Merjem úgy kötni a dupla Pio ládát?
Az a tápkábel keresztmetszete, négyzetmiliméterben, magyarul annyit jelent hogy milyen vastag. Minél vastagabb annál jobb,mert az erősítő(k)nek sok áramra van szükségük.
Aktív ládát ezekből az áruházláncokból nem javaslok, mert elég silány minőségűek. Meg amúgy is macerásabb kiszedni a kocsiból ha kell a hely.
Aktív ládát ezekből az áruházláncokból nem javaslok, mert elég silány minőségűek. Meg amúgy is macerásabb kiszedni a kocsiból ha kell a hely.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Köszi