Autohifi
aktuális téma

Sziasztok!
Ha már tuningrol beszélünk, akkor ne csak a külső dolgokról beszéljünk!
Aki szereti az autohifit, és bármelyik válfajában érdekelt, az ide írjon mindenfélét: tapasztalat, élmény, probléma
Ezért nem kell kondi a kocsiba .
Rodolpho cikkjei az Autohifibolt.hu -n
Hirdetéseket , aréna kuncsorgást moderáljuk !
Három felszólítás után egy hét ban!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Na ez egy "szakszerű" tákolás.?
A fejnél mérj rca test(nagyobb karika) meg a fej háza között. Erre irtam, hogy összekötheted egy vezetékkel, de úgy "szakszerű" ha biztosítod.
Be tudnál egy RCA kábelt linkelni kérlek, hogy milyenre gondoltál?! Mert sok mindent kidobott erre a Google....
Szia! Az enyémnek 2V a kimenete a másiknak pedig 4 amivel nem fütyült az Én kocsimban. Ahogy írtad, a testes RCA kábellel sem 100%, csak azzal a zajszűrővel?
Egy sárc írt nekem Fb, hogy szerintem is az lehet a baj amit írt kasztiimre is lentebb, hogy kiment a fejegységben egy biztosíték a nyáklapon. Ő azt mondta, hogy ezt úgy lehet letesztelni egy multi méterrel, hogy:
"Az rca kàbeled végén ami a csomagtartóban van... Érintsd hozzà az rca test részéhez (ez a külső nagyobb karika).
A műszer màsik végét pedig a kasztnihoz.
Sípolnia kell!
Ha nem sípol, akkor az a baja."
ez így fedi a valóságot? Mert nálam tény és való, hogy nem fütyült, de egy haveromnál sem akinek kiválóan szól a cucc a kocsiban.
Egy sárc írt nekem Fb, hogy szerintem is az lehet a baj amit írt kasztiimre is lentebb, hogy kiment a fejegységben egy biztosíték a nyáklapon. Ő azt mondta, hogy ezt úgy lehet letesztelni egy multi méterrel, hogy:
"Az rca kàbeled végén ami a csomagtartóban van... Érintsd hozzà az rca test részéhez (ez a külső nagyobb karika).
A műszer màsik végét pedig a kasztnihoz.
Sípolnia kell!
Ha nem sípol, akkor az a baja."
ez így fedi a valóságot? Mert nálam tény és való, hogy nem fütyült, de egy haveromnál sem akinek kiválóan szól a cucc a kocsiban.
A fej direkt tápon se volt jó, ami külön jött. Hangszóró vezetékek átnézve minden ok. Külön kapcsoló szál van behúzva. A fejegységet majdnem az ülésen van addig kiérnek a vezetékek és úgy is fütyül. A testeset nem értem, hogy gondolod.
A másik fejnek hány Voltos volt a vonalkimenete? Csak azért kérdezem, mert 2 Voltos kimenetnél csinálja, 4 Voltosnál nagyon halkan hallhatóan csinálta csak ezt a jelenséget. Én szétszedtem az egész autót, teljesen mindegy, hol voltak az RCA kábelek, csinálta. Egyik megoldásként az extra testeléssel megáldott Gladen RCA kábelt javaslom, másik megoldás a zavarszűrő. Azzal tökéletesen megoldódik a probléma, viszont minőségromláshoz vezet. Esetleg egy 4 voltos rca fejet nézz.
Szia! Nehéz eset. Nálam is produkált ilyet ez az erősítő. Az érdekessége a dolognak, hogy az előtte lévő erősítő nem csinálta. Amint kicseréltem az erősítőt (minden más változatlan maradt) ugyanazzal találkoztam, amit leírtál. Elvileg földhurok. Olyan RCA kábel kell, amin van egy plussz testelési lehetőség (Gladen Zero rca) és a forrás oldalon, tehát a fejnél kell letestelni plusszban. De még így sem 100 % a siker. Sztem ez az erősítő alapból érzékenyebb ezekre.
"Hallatlanba" nehéz.....
Fejnek direkt táp, a lehető legkevesebb kábel mellett elvezetve.......esetleg hátulról az erősítőtől(persze biztosítva)
Hangszóró vezetékeket is nézd át, nem e valahol bibis.....
Esetleg a kapcsolószál ha az rca-ban van cseréld le valami külön kábelre.....
Meg azt nézd még meg, hogy az rca testjét a fej házával összekötöd......Ez úgy lenne "szakszerű" hogy egy max 0,1-0,2A üvegbiztit azért sorba kötsz.
Próbáltad kihúzni a fejet kicsit a helyéről? Mert már jártunk úgy is, hogy ha bent volt gerjedt mint állat, kb 5centit kihúzva csend volt.
Fejnek direkt táp, a lehető legkevesebb kábel mellett elvezetve.......esetleg hátulról az erősítőtől(persze biztosítva)
Hangszóró vezetékeket is nézd át, nem e valahol bibis.....
Esetleg a kapcsolószál ha az rca-ban van cseréld le valami külön kábelre.....
Meg azt nézd még meg, hogy az rca testjét a fej házával összekötöd......Ez úgy lenne "szakszerű" hogy egy max 0,1-0,2A üvegbiztit azért sorba kötsz.
Próbáltad kihúzni a fejet kicsit a helyéről? Mert már jártunk úgy is, hogy ha bent volt gerjedt mint állat, kb 5centit kihúzva csend volt.
Ma kibontottam az RCA-t, de sajnos a helyzet változatlan
Lenne még valami további ötletetek?

Balatonboglári vagyok és akkor megpróbálom azt, hogy ki bontom az RCA-t és középen az üléseken elviszem hátra és megnézem, hogy úgy is produkálja-e a hibát. Az erősítő az műanyag elemen van rajta!
Helyileg merre vagy? Hátha valamelyikünk tud személyesen is segíteni.
Ez nem a legszerencsésebb elrendezés. Próbáld ki, hogy a másik oldalon viszed a szettnek a jelet. Húzd kintebb a fejet pár centivel a helyéről. Volt ott zaj szerintem a subbal is, csak azt nem annyira vetted észre...
Még egy dolog....az erősítő(k) háza ne legyen fémhez csavarozva!
Még egy dolog....az erősítő(k) háza ne legyen fémhez csavarozva!
Helló!
Az elrendezés jelenleg úgy néz ki, hogy a 20as táp kábelen megy a + hátra jobb oldalon a küszöb alatt. Míg a szett és a láda RCA a baloldalon megy hátra szintén a küszöb alatt. De mivel a fejegység középen van ezért az RCA elmegy, a műszerfal alatt (gyújtás kapcsoló mellet és az autóhoz tartozó vezeték köteg is valahol ott van) még eljut oldalra a küszöbhöz. Valaki szerint ez is bezavarhat? De amíg csak mélyláda ment RCA-ról addig ezt nem csinálta, pedig a kábel elrendezés nem változott.
Az elrendezés jelenleg úgy néz ki, hogy a 20as táp kábelen megy a + hátra jobb oldalon a küszöb alatt. Míg a szett és a láda RCA a baloldalon megy hátra szintén a küszöb alatt. De mivel a fejegység középen van ezért az RCA elmegy, a műszerfal alatt (gyújtás kapcsoló mellet és az autóhoz tartozó vezeték köteg is valahol ott van) még eljut oldalra a küszöbhöz. Valaki szerint ez is bezavarhat? De amíg csak mélyláda ment RCA-ról addig ezt nem csinálta, pedig a kábel elrendezés nem változott.
Üdv! Hogyan[holvannak behúzva a kábeleid? Lehetséges hogy kábelrendezési bajod van, vagy valahol "kicürhölődött" valamelyik kábeled. Az új fej valószínűleg érzékenyebb az ilyesmire.
Igen, pont ezért vagyunk tanácstalanok, hogy most mi lehet a baj, mert nála nem csinálta. Valami más ötlet esetleg?

Ha ez a hiba nálad tovább is fent áll, akkor azt mondnám, lehet az RCA testpont biztosíték elszállt. Pio betegség. Viszont akkor ez a fejegység a barátod kocsijában is produkálni kellett volna ezt a jelenséget.
Igen természetesen! Ott is ki lett próbálva járó motornál, világítással, járó motor nélkül stb... De semmi, tökéletesen szólt minden esetben.
Úgy is próbáltátok a te fejegységedet a másik autóban, hogy azt el is indítottátok?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!