BOV Dieselbe!?
aktuális téma

Üdvözlet! Diesel autómba szeretnék Blow Off szelepet, de nem tudom honnan, kitől, milyet? Mivel itt sok hozzáértő van gondoltam megkérdezem, hátha van Valaki aki tud segíteni. Köszi.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
jó volt az,ne becsüld le magadat! 





Jó sokat segítettem!



Köszi a választ! 

Akkor nem kell, hogy csajozós legyen. Nem azért kellene. Chip-et sem látják a csajok, mégis beletettem. Akkor kell, ha van értelme. Ezért is jó, hogy segítséget nyujtotok.
Az milyen már, a fülkéből nyomják a füttyöt
, aztán közben egy jó kis szívó motorja van. Lehet menet közben csak ráüt és fúj egyet. 



Gabesz!
Ha a hks cég írja hogy dízelesre is jó meg küld hozzá ezer ketyerét, akkor mérget vehetsz rá hogy fog működni!
Amit én mondtam az az hogy szerintem nem sok értelme van, azon kívül hogy szerepelős (csajozóss) hangja lesz a gépnek. Ha neked annyit megér? Egyébként egyszer találtam egy oldalt ahol olyan egységet építettek be az autókba ami olyan hangot adott ki mintha blow lenne az autóban, és mindezt akkor amikor kell. Szóval kitudja hányat hallottunk már és nincs is benne
Ha a hks cég írja hogy dízelesre is jó meg küld hozzá ezer ketyerét, akkor mérget vehetsz rá hogy fog működni!
Amit én mondtam az az hogy szerintem nem sok értelme van, azon kívül hogy szerepelős (csajozóss) hangja lesz a gépnek. Ha neked annyit megér? Egyébként egyszer találtam egy oldalt ahol olyan egységet építettek be az autókba ami olyan hangot adott ki mintha blow lenne az autóban, és mindezt akkor amikor kell. Szóval kitudja hányat hallottunk már és nincs is benne

Miért bántanál meg az a lényeg, hogy infókat szeretnék szerezni meg szerintem még egy páran, hogy érdemes vagy nem.... A HKS-nél találtam mint írtam, várom a visszajelzésüket. Az igaz, hogy a ára duplája mint egy univerzálisé benzineshez, de az is lehet, hogy tényleg nem lesz jó....
Én senkinek nem akarom elvenni a kedvét meg megbántani sem akrom de szerintem dízelbe úgy jobb ha nincs benne BOV.....
Valaki írta hogy níitva van alapjáraton és az nem olyan nagy gond.
Hát szerintem elég neagy gond hogy falsot szív a moci de ahogy gondoljátok....
Valaki írta hogy níitva van alapjáraton és az nem olyan nagy gond.
Hát szerintem elég neagy gond hogy falsot szív a moci de ahogy gondoljátok....

kösz a felvilágosítást!
holtáig tanul az ember!

holtáig tanul az ember!


Melyik részére érted? CSak hogy akkor megtudjam! 



endrúúúúúúúúúúúúúúú
bölcsebb maradtál volna ha nem kommentelsz...

bölcsebb maradtál volna ha nem kommentelsz...


Nem. Nem minden BENZINES-ben van benne gyárilag sem.
Egyébként nem nagyon tudom elképzelni dízel ótóban a BOV-ot. Tényleg már csak annyiból sem, hogy nincs depresszió. Ami ugye kell, különben nem nyitna ki a szelep. merthogy az nyitja. vagy hülye vagyok?
Hallottam már ilyesmiről, hogy dízel+BOV, de aszonták, hogy 3-4-5 LE vesztéssel is jár. Bár nemtom mi az igazság. Annyit meg nem ér!

Egyébként nem nagyon tudom elképzelni dízel ótóban a BOV-ot. Tényleg már csak annyiból sem, hogy nincs depresszió. Ami ugye kell, különben nem nyitna ki a szelep. merthogy az nyitja. vagy hülye vagyok?
Hallottam már ilyesmiről, hogy dízel+BOV, de aszonták, hogy 3-4-5 LE vesztéssel is jár. Bár nemtom mi az igazság. Annyit meg nem ér!


Üdv. Engem úgy tájékoztattak, hogy van. De azt most megmondom őszintén nem tudom, hogy melyik hogy, és miért úgy működik ahogy. Tényleg nem akarok nagyobb marhaságokat mondani. 

akkor nékem is lenne 1 kérdésem mert ehhez a témához nagyon hülye vagyok,sajna 
lehet a kérdés is hülyeség de próba kemence
minden turbós motoron rajta van a BOV????


lehet a kérdés is hülyeség de próba kemence

minden turbós motoron rajta van a BOV????
Na most mint nem hozzáértő elméndom nem szakszerűen :
Ennek a szelepnek a segítségével jobb kihasználtsággal dolgozik a turbó, mivel amikor magasabb fokozatba váltasz ugye a motor fordulatszám lejebb esik, ilyenkor a turbo forgása is lelassul és kell egy kis idő amíg felépül a töltőnyomás. Na ez a szelep azon ügyködik, hogy a turbó ne lassuljon le.
Na valami ilyesmi, de biztos vannak akik jobban elmagyarázák. 



Most jól megkérdeztem a HKS-től. Meg pár forgalmazótól. Még körülnézek A'PEXi-éknél is. Remélem sikerül szerválni rá valamit és hamar válaszolnak ja és kíváncsi leszek mit...

Bakker ha sikerül én is túrbódizelt veszek!!!!!!!
Na ez engemet érdekelne! Nekem is lehet? (Mondjuk akkorát nem szív a motor hogy ha leszállok a pedálról túlnyomás keletkezzen (mivel a szívócső nyitott) De akkor is a kendács az tuti!!!
Köszi.
Én találtam a HKS-nél azóta ((HK1421-SA002) HKS SSQV Blow Off Value for Diesel Turbo application (Universal fit)), de akkor ezek szerint tapasztalata senkinek sincs. Azt hiszem akkor írok Nekik egy mail-t. Mert nem tudom, hogy van-e értelme beépíteni szerintük. Na majd megírom a fejleményeket.
Üdv. És köszi.http://www.autospeedy.com/performance_order.asp?search=blowoff+valve&ID=HK1421-SA002HKS
Én találtam a HKS-nél azóta ((HK1421-SA002) HKS SSQV Blow Off Value for Diesel Turbo application (Universal fit)), de akkor ezek szerint tapasztalata senkinek sincs. Azt hiszem akkor írok Nekik egy mail-t. Mert nem tudom, hogy van-e értelme beépíteni szerintük. Na majd megírom a fejleményeket.
Üdv. És köszi.http://www.autospeedy.com/performance_order.asp?search=blowoff+valve&ID=HK1421-SA002HKS
Gázpedál alá kapcsoló -> szolenoid kapcsol vákumot a fékrásegítőből. Hátrány: alapjáraton is nyitva lesz a BOV. Mondjuk nem nagy hátrány. Csak trükkös szolenoid kell, mert ha elenged, akkor valahogy engedni kell levegőt a csőbe, mert a vákum megmarad.
Meg lehet csinálni, de egy kicsit barkácsolni kell.
Meg lehet csinálni, de egy kicsit barkácsolni kell.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!