DIESEL Tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
DIESEL Tuning

NEM VAGYUNK KRÉZI FUNOK!!!!



Dííízel powa

ISTEN EGY PINCEGARÁZSBAN DOLGOZIK!






A reklámozás tilos!!! (admin)

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Gaben16
#2960
2010. január 26. 06:20
Sziasztok!
szeretnék segítséget kérni egy astra 1,7TDi(nem isuzu)hoz.
mióta bejött a hideg azóta nem indult csak iszonyat nehezen kb 15-20perc után és ezután melegen is ugyan ez..
erre azt mondták kompressziós...lett hozva egy másik motor azzal is ugyan ez volt.ezt visszavették szerencsére majd egy 3. motor ami most benn van hasonlóan szarul indul de melegen viszont pöcc röff...nekem ugyan benzinesem van és nem értek hozzá de úgy hallottam h a dízel egy bizonyos kompresszió után már nem indul ha nagyon kopott..de viszont ugyan tény h régi motorok mind de mind a 3 ennyire kopott?holott a taxisokban van mittoménhány km és indul még az öreg 1es golf is...szóval azon gondolkoztam hogy hengerfej vagy adagoló probléma nem lehet esettleg?pl valami hidegindító berendezés(bár ha a meleg motort leállítom egy órára akkor már kéne használnia és akkor indul) szal tanácstalan vagyok...
valaki nem tudna valami okosat mondani? légyszi írjatok egy privátot ha van ötletetek!
am vezérlés,vízpumpa meg stb az teljesen új tehát ilyen szinten fel let újítva

válaszotokat előre is nagyon szépen köszönöm!
inahooo
#2959
2010. január 26. 03:32
gratulálok...a cooler lehüti a levegő,és nem termeli a gázolajat!
Steil
#2958
2010. január 26. 01:50
(macy)
#2957
2010. január 26. 01:47
és mit fogok elérni vele
állítólag a coolerrel csökken a fogyasztás
lefúvónak van valami jelentősége,vagy csak a hang?
a működését tudom,meg azt is hogy gyárilag is van
Steil
#2956
2010. január 26. 01:27
TC. mint hiteles forrás... :)
KertAce
#2955
2010. január 26. 01:03
Hello
Az adagoló és cooler az okés, de az 502-es csúcsok a TDI-be valók nem a TD-be.
(macy)
#2954
2010. január 26. 00:41
üdv
nemrég vettem audi 90 1.6TD-t
ez az első dízel vas
tapasztalatok érdekelnek
mik változnak és mennyiben
és milyen irányban
fogyasztás
teljesítmény
motorélettartam
pl 502-es csúcsokkal?
cooler?
1.9-es adagoló
dnipower
#2953
2010. január 26. 00:03
Sziasztok!

Tanácsotokat, véleményeteket szeretném kérni, adott egy Superb 170 Le CR TDI DSG. Érdemes-e egy chiptuningot megejteni rajta, a jobb rugalmasság érdekében (amennyiben igen, hol?) Van-e evvel a motorral ilyen jellegű tapasztalat? Van valamilyen angol, magyar szakirodalom ahol tájékozódhatok, az essetleges negatív következményekről? Mire érdemes figyelnem?
(Ez az első dízel autóm, nem megy rosszul, de nem bánnám, ha még rugalmasabb lenne bizonyos helyzetekben)

Válaszaitokat előre is köszönöm!
Luigi67
#2951
2010. január 25. 20:23
...abba én is beletenném a seggem!
PALI
#2950
2010. január 25. 20:08
Hát nem tudom ha azt akarom hogy csüffögjön a kocsim akkor építek valami 600Le-s Suprat
Luigi67
#2948
2010. január 25. 19:59
A gyári lefújó mindenhogyan elengedi, csak éppen a kipuffba. Akkor már legyen hallható!
PALI
#2947
2010. január 25. 19:27
A nehezen megtermelt levegőt ne engedjük már el
Leki24
#2946
2010. január 25. 19:21
oksa köszi a tanácsot. Szia
Luigi67
#2945
2010. január 25. 19:18
Ha kérdésed van, szívesen segítek! Oldalamon megtalálsz! De most lépnem kell, mert a tököstől kikell kérdeznem a leckét! Nehéz ez a popszakma!
Luigi67
#2944
2010. január 25. 19:14
Itt a teljes szett. Mivel nekem nincs pillangószelep ezért kell az elektronika és egy szál a gázpedálról. Magát a lefújót cserélgetheted, ha megvan a többi. Nekem már volt fent SSQV. Cimbim vett és elötte bepróbáltuk!
Leki24
#2943
2010. január 25. 19:08
mi vezérli?
Leki24
#2942
2010. január 25. 19:07
SSQV müködik dizelen????
Luigi67
#2941
2010. január 25. 19:05
...nem tudom! Nekem még anno 35-be fájt! De azóta is müxik! Se rugót se semmit nem cseréltem rajta. Mondjuk egy SSQV-re lecserélném, csak most nincs feles 30ezrem rá sajna.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Összesen 3620 találat 181 oldalon