Japán Szívómotor tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
Japán Szívómotor tuning

Sziasztok!JAPÁN SZÍVÓMOTOR TUNING!Ebből a SZÍVÓT hangsúlyoznám ki és kiegészíteném azzal,h BENZINES,NEM FELTÖLTŐS,NEM WANKEL ÉS LEHETŐLEG JAPÁN.
A topik célja a topikokban rejlő ide tartozó szakmai tudás összegyűjtés.
A KIMODERÁLÁSOK:nem összeverekedni és ne 4oldalon tárgyaljátok a turbókat
Itt szeretném kimeríteni,hogy mit lehet a szívó motorokból kihozni akár a gyárit finomítva akár a verseny célokig.De akár a turbó motorok block tuningja is.


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
SK
#1132
2008. június 16. 15:32
winy
#1131
2008. június 16. 15:31
én is ezt tettem de valami nem volt kóser.lehet nem egy kamra.majd megnézem.minden esetre mostvisszacsináltam.
Roland__
#1130
2008. június 16. 15:31
Bishop
#1129
2008. június 16. 15:31
Szóval akor jobb a békesség és inkább vigyem lejebb a viszonyt, amolyan 10:1 re.. bár végül is ha becsörög akkor nem marad más hátra mint az hogy 98-as KELL tankoljak majd... :(

Na sebaj, kúrva benzin árak.. még kibírom egy két évig aztán meg már remélem kiforr a vizes téma...
Roland__
#1128
2008. június 16. 15:29
ha az a ket cso belul egy kamra, akkor en csak a szelepfedelbol tavozot kotnem a tartalyra (ha eleg nagy meretu a furat, cso)
Bishop
#1127
2008. június 16. 15:29
hát igen, az oktán száma az üzemanyag kompresszió tűrése.

Az alkatrészek tuti elviselik, mert honda, a krédés csak az hogy csörgésmentesen tudok e járni egy 11:1-es kompival...
SK
#1126
2008. június 16. 15:28
Én ott már 98-ast tankolnék
Bishop
#1125
2008. június 16. 15:28
úgy látom neked a szelepfedél az olajcsapda... magyarul, elegendő azt vákumra tenni és kész. nem ?
winy
#1124
2008. június 16. 15:27
ezt nem értem.a kompresszió változást a benyának kell elviselni?nem az alkatrésznek?:
Bishop
#1123
2008. június 16. 15:27
de a szelepfedél alatt is talán, de az hondánál össze van kötve a blokk aljával, bár jobb a jó szelőzés érdekében mindkettőt szellőztetni
winy
#1122
2008. június 16. 15:26
a probléma az,hogy nekem úgy van,hogy a gáz egy csövön a szelepfedélbe és abból egy másikon a szívósorba.én csak a szvósorba menőt tettem a tartájra de ezek szerint nem elég.egyből ami a karterből jön azt kell bevezetni atartályba
Bishop
#1121
2008. június 16. 15:26
Áhh, ez jó fórum!

Szerintetek mekkora kompresszió viszonyt visel el a jelenlegi 95-ös benya?

11:1 hez még elférhet ?
winy
#1120
2008. június 16. 15:24
ez oké.de a szívó csőnek van egy szívó hatása ami kiszívja a kartergázt.amikor tartájra teszed ez nincs meg.amúhy azt nem tudod véletlen,hogy a karter gáz csak a karterban termelődik?a hengerfejben,szelepházban nem?
Roland__
#1119
2008. június 16. 15:23
mivel az olaj melegszik > gaz keletkezik > ez egy csovon tavozik az olajrendszerbol.... hogy ezt a gazt, te egy lecsapato tartalyba vagy a szivo sorbavezeted vissza...vagy lecsapaton keresztul a szivosorba, az a motor mukodese szempontjabol majdnem tok mind1.
leyneg, h a kartergaz gond nelkul tudjon tavozni a rendszerbol...

gyarilag azert vezetik vissza a szivocsobe, mert karosanyagnak minosul (mergezo gaz), ezert tilos a szabadba engedni....ugyanakkor jelentos tuning eseten ezt a visszavezeteset megszuntetik, ugyanis forro gaz, ami felmelegiti a beszivott, fujt levegot...meg ugye nem is tiszta O2, stb...
winy
#1117
2008. június 16. 15:12
a tényleges kérdés hogy mit kell kötni pontosan a tartályra és nem-e gáz ha nincs a szívó cső szívó ereje meg?szóval távozik-e rendesen a gáz?
winy
#1116
2008. június 16. 15:11
üdv emberek.húú régen írtam ide.
kérdés:az oil catch azaz karter gáz elvezetéséhez használatos tartájról illetve a kartergáz elvezetés módjáról érdeklődnék.
Elmondanám miért:megcsináltam az elvezetést de figyelmetlenségből adódóan nem túl nagy sikerel.
szóval a szelepfedél csővét a tartályra kötöttem ami amúgy a szívósorba menne és a szivó erő miatt kiszívja a hengerfejből.DE ami a karterból ment a szelepfedélbe azt nem kötöttem a tartájba mondván onnan is kijut a másik oldalon csak az lett a bibi,hogy gondolom nem így volt mert a túlzottan sok gáz miatt a tömítéseken kijött az olaj.
Blindmouse
#1114
2008. április 29. 20:06
ha nekem csak automata autóm lehetne akkor elgondolkoznék egy Corvetten, vagy egy Transam-en..
zsuzsimate
#1113
2008. április 29. 20:03
kösz vazze
majd ha neked is autómata autód lehet nem biztos egyből sporkocsit veszel
ha csak nem vagy miller
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 1192 találat 60 oldalon