Japán Szívómotor tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
Japán Szívómotor tuning

Sziasztok!JAPÁN SZÍVÓMOTOR TUNING!Ebből a SZÍVÓT hangsúlyoznám ki és kiegészíteném azzal,h BENZINES,NEM FELTÖLTŐS,NEM WANKEL ÉS LEHETŐLEG JAPÁN.
A topik célja a topikokban rejlő ide tartozó szakmai tudás összegyűjtés.
A KIMODERÁLÁSOK:nem összeverekedni és ne 4oldalon tárgyaljátok a turbókat
Itt szeretném kimeríteni,hogy mit lehet a szívó motorokból kihozni akár a gyárit finomítva akár a verseny célokig.De akár a turbó motorok block tuningja is.


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Roland__
#1052
2008. február 25. 12:57
nekem is megvan ezen "modositas", mert a szivo oldali vesztesegeket minimalisra kell csokkenteni... csak annyi a kotozkodes,h ez nem rezonator :)

nekem igy nez ki (10cm hosszu egyenes cso...az is csak azert,h be tudjam tenni az iat szenzort a turbo ele)
Fuelkiller
#1051
2008. február 25. 12:54
Akkor ér valamit. És még úgy jobb ha hideg levegőt vezetek be rajta valahogy. De akkor elég 1 sima csövet beraknom. Nem kell ez a változó átméröjü csö?
Fuelkiller
#1050
2008. február 25. 12:52
Igen ezt már nekem is mondták, hogy a szívó alap tuning a hf tuning.
Ch_Denson
#1049
2008. február 25. 12:52
Továbbra is rezonátor boxról beszélek, nem csőről. De felőlem akár furulyát is lehet tenni a szívórendszerbe, hátha szebben fog tőle dalolni a motor :)))
Roland__
#1047
2008. február 25. 12:51
ja es persze utana meg ott vannak a szivo szelepeid, amik merete szinten nem valtozik azzal, h rateszel egy csovet a szuro es a pillango koze...tehat ettol nem lesz gyorsabb a gazaram... csak a vesztesegeket csokkented... nincs benne az s kanyar, rovidebb, mint a gyari....nincsenek benne a gyari rezonatorok (ami miatt halk lesz a szivas hang, de pici ellenallast is okoz)
Krisszzz
#1046
2008. február 25. 12:50
Fuelkiller
#1045
2008. február 25. 12:49
Roland__
#1044
2008. február 25. 12:48
ahogy valtozik a keresztmetszet ugy valktozik a sebesseg es nyomas is...igen... de ezen cso vegen ott a pillangoszeleped, ami ugyanakkora keresztmetszet mint a gyari "szuro" csovel
Fuelkiller
#1043
2008. február 25. 12:47
Csak nem tudtam hogyan nevezik az ilyen csövet.
Fuelkiller
#1042
2008. február 25. 12:47
Elnézést kérek! Én fogalmaztam rosszul.
Roland__
#1041
2008. február 25. 12:45
ez a hangkioltas, erre van a rezonator, de ti nem rezonatorral beszeltek... :)
Attol nem fog jobban menni az auto...

a legjobb, ha egy szimpla csovet teszel be, ahogy Fuelkiller altal belinkelt kepen latszik, de az NEM rezonator...tehat hangos lesz... ha lenne rezonator, akkor abbol a karbon csobol leagazna egy kis dobozka...hangcsillapito

ami a szivosprban van (amit belinkeltem kep), ami elosegiti a toltest... de ez ket kulonbozo dolog
Ch_Denson
#1040
2008. február 25. 12:44
Ezzel is lehet nyomást növelni, de ez nem rezonancia alapján működik, hanem nyomáshullámterjedésen. A rezonancia, rezonanciacső más elven valósítja meg a nagyobb nyomást.
Fuelkiller
#1039
2008. február 25. 12:42
Én nem csak erösebb hangot szereték. Jó lenne ha érne is valamit.
Roland__
#1038
2008. február 25. 12:40
na ez az, amivel nyomast is el tudsz erni szivo autonal:

itt a rotorok helyere dugattyukat kepzeljetek...mert ez is, mint szinte minden mas megegyezik a ket motornal
winy
#1037
2008. február 25. 12:39
szóval milyen cső kell ha erősebb hangot szeretnék?képet is tehettek be.
Ch_Denson
#1036
2008. február 25. 12:38
Vagy rezgésével a gáz önfrekijét gerjeszti, állóhullámot keltve ezzel.
Fuelkiller
#1035
2008. február 25. 12:37
De ez a csö nem 1 sima csö. Változó átmérőjü. Gondolom akkor ez is gyorsítja a gáz áramlást.
Roland__
#1034
2008. február 25. 12:37
de erted,h a belinkelt kepen nincs rezonator... egy rezonator a hangot csillapitja vagy eppen felerositi
Ch_Denson
#1033
2008. február 25. 12:36
Csővel is lehet gerjeszteni az áramló gáz önfrekijét, de jobb rá a doboz.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 1192 találat 60 oldalon