Japán Szívómotor tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
Japán Szívómotor tuning

Sziasztok!JAPÁN SZÍVÓMOTOR TUNING!Ebből a SZÍVÓT hangsúlyoznám ki és kiegészíteném azzal,h BENZINES,NEM FELTÖLTŐS,NEM WANKEL ÉS LEHETŐLEG JAPÁN.
A topik célja a topikokban rejlő ide tartozó szakmai tudás összegyűjtés.
A KIMODERÁLÁSOK:nem összeverekedni és ne 4oldalon tárgyaljátok a turbókat
Itt szeretném kimeríteni,hogy mit lehet a szívó motorokból kihozni akár a gyárit finomítva akár a verseny célokig.De akár a turbó motorok block tuningja is.


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
52 53 54 55 56 57 58 59 60
winy
#72
2008. február 13. 18:06
hát igen.én a direktszűrőre gondoltam és ehez hozzá teszem,hogy a lehető legrövidebb úton jusson el a mociig.a szürőre rávezetem a hideg levegőt illetve egy ram air rendszert tervezek bele ami elvezeti a moci meg kipuf meegét és a direktszűrőbe bele vezeti a menetszelet és mint egy torló nyomást használva jön a plusz teljesítmény,plusz nem melegszik fel annyira a bemenő levegő...akkor gondoltam a sport gyertyákra meg a hozzá vezető kábelek cseréjére a rendesebb szikra miatt...sok ki aprósá mint a karter gáz elvezetés.és akkor még jön a block könnyités,kompresszió változtatás polirozás... ... ...
Pöle Peta
#71
2008. február 13. 18:06
Grabowski
#68
2008. február 13. 18:04
TasiA
#67
2008. február 13. 18:03
milyen panel? MErt van 5 milláért meg van 13-ért is
winy
#66
2008. február 13. 18:02
nem.a wankel egy külön dolgot képvisel.olyan mintha megkérdeznéd,h vadászgép turbina nem játszik.más.4ütemű japó mocik játszanak.és az elemesek sem jöhetnek szóba
Pöle Peta
#65
2008. február 13. 18:02
Szívóként már csak azért sem lehet 650 ló mert akkor mindenki ilyet venne, ha drága ha nem... Turbo a dolgok nyitta. Amúgy itthon is van egy Honda 1.6 vti turbo 550LE, de nyílván nem is szívó, a mindenki álltal (remélem) ismert Vogelsinger Sanyi Hondájáról van szó (Killer Bee) Winy, ha szívóból akarsz soksok lovat akkor vagy a köbcenti a nyittya, vagy a vtec : )
M_Farkas
#64
2008. február 13. 18:01
Hozzászólás törölve -- winy
Wildboy
#63
2008. február 13. 18:00
azt nemtudom, de azt tudom hogy a spoon motorok pörögnek mint állat
Grabowski
#62
2008. február 13. 18:00
1,3-mas 255 LE-s wankel moci nem játszik?
winy
#61
2008. február 13. 18:00
nem tényleg 650ló volt.ne kérdezzétek turbóval-e de az adat jó.amúgy nem lenne a 650 nagy szám a kis köbcent miatt az.de hagyjuk.a lényeg,h amit beraktatok fekete hacsi az jobb mert ideálisabb.
make
#60
2008. február 13. 17:59
alapjáraton...
winy
#59
2008. február 13. 17:57
én egy 1,6 150paciért is elverném a kicsi fütyim nagy kalapácsal.hát még 200ért.kb.olyan topikot terveztem mint a német gti topikok.könnyű gépek,pörgös mocik nem turbósak,nem subaru verőket tervezni csináltam hanem igényesen megépített utcai cirkálókra.
Grisa666
#58
2008. február 13. 17:57
M_Farkas
#57
2008. február 13. 17:56
De akkor mi 650 LE?
Grisa666
#56
2008. február 13. 17:55
winy
#55
2008. február 13. 17:55
igen csak minden pénz kérdése.de nem a több száz ló elérése a topik célja hanem 20-30-40%os teljesítmény növekedés ami még reális és nem károsítja a mocit.pl amit mondtam,h az én 125-130pacim szeretném ha 150 körül lenne anélkül,h 20litert egyen és ömlene bele a benzin.sokat el lehet érni a technikával,minőségi anyagokal,elönyösebb kialakitásokal.
[GIjoe]
#54
2008. február 13. 17:53
kizart. 2ezres 4G63as szivobol jo ha 240et kihozol....turboval meg 350+siman...
Grisa666
#53
2008. február 13. 17:53
Grisa666


2008. február 13. 17:45 | Válasz erre | #46


[Előzmény: #44 M_Farkas 2008. február 13. 17:42]

az 1.6 szívó "4age formula atlantic" 220-240ló....
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
52 53 54 55 56 57 58 59 60
Összesen 1192 találat 60 oldalon