Lefújószelep (popoff, blowoff)

Témakör: Tuning
aktuális téma
Lefújószelep (popoff, blowoff)

Minden popoffal-blowoffal kaocsolatos kérdés, válasz, teória, felvetés...
----------------------------------------------------------------------

jöhetnek tapasztalatok, hibák is vagy bármi ami a témával kapcsolatos...

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Sygnum
#1998
2007. január 09. 16:38
az a baj, hogy én nemlátom 1-2ben mit csinál, akárhogy is nézem. Olyan kegyetlen hamar leforog. Nemtudom mennyit tölt. majd felveszem videóra, és akkor talán.most ráadásul vizes/nedves is az út, elforog az összkerék is simán, szal 1 be tényleg nemtudom mit tölthet. Azért akarnám vinni majd padra, hogy megtudjam mit is produkál a kocsi, de gábor szerint, meg Rothe Motorport szerint 285 körűl lesz a szűrővel és a kipuffal.
Feron
#1997
2007. január 09. 16:38
mér az enyém eszi a legtöbbet? 1ébként pályán normál tempónál 9ből kijön, viszont város nekem 13-14L simán. Mondjuk én is jáccok néha. Alaphangon 12L
Feron
#1996
2007. január 09. 16:36
kemény gép lesz az biztos! Ahhoz h én tovább lépjek + kéne erősíteni a váltóm,v. STi váltót venni,h sokáig bírja.
Sygnum
#1995
2007. január 09. 16:36
nagyon sokmindentől függ. Pályán mikor jöttünk haza 4en, beállítottam 160-ra, és 8.5-9 kötzött ingázott. Városban járok vele főleg, itt olyan 12-13körűl, mert még élvezem, de ha megnyugszok, akkor olyan 10.
volt már 8 liter is, amikor nagyon vigyáztam.
Havrilla
#1994
2007. január 09. 16:35
Sygnum
#1993
2007. január 09. 16:34
nemmost szeretném cserélni, úgyhogy remléemnemlesz baja. Még van a turbócsere előtt egy kipuff,e gy szűrő, egy bov, és egy intercooler tervbe, szal addig mindeképpen bírnia kell...
Feron
#1992
2007. január 09. 16:34
bubunál van ilyen.biztos lehet audira is! /csak nemtom honnan/ 1ébként mennyit eszik?
Sygnum
#1991
2007. január 09. 16:33
függ a sebességi fokozattól is, ez 2be vagy 3ba van, nemtudom mert gyorsan kell kapcsolgatni...
De majd ha lesz időm, meg kimegyek pályára mindeknéppen megnézem. Az volt fura, hogy 200nál 4 személlyel meg csomagokkal még rendesen rántot egy padlónál...6ban persze...
Sygnum
#1990
2007. január 09. 16:32
most gondolkoztam hogy kéne egy olyan valami, turbotimer vagy vezérlés, ami a turbo nyomását tudom állítani. Apwxinek van valami ilyesmije, de sehol sem találom. Hogy egy elektronikával belülről tudjam állítani hogy mit is akarok, ha akarom városban leveszem 0.5öre, és akkor nemtölt felé, meg nem is enne annyit.
Feron
#1989
2007. január 09. 16:32
hát ez igen! csak télleg ne legyen semmi baja!
Havrilla
#1987
2007. január 09. 16:31
7000nél még 1.5??? az nagyon sok lenne, annyi nem nagyon lehet!
Sygnum
#1986
2007. január 09. 16:31
remélem nem, ha meg széthullok szegény turbócska, akkor felváltja helyét egy gt28rs...
Havrilla
#1985
2007. január 09. 16:30
attól függetlenül sztem nem fogja bírni a 2.bart, lehet lejjebb kéne venni nem?
Sygnum
#1984
2007. január 09. 16:30
úgy van, okosan, hogy asszem 4500ig tartja a 2 bart, de majd megnézem pontosan, és utána elkezdi szépen lassan ejteni, 7000nél már csak 1.5
Havrilla
#1983
2007. január 09. 16:29
Sygnum
#1982
2007. január 09. 16:29
először amikor kipróbálni voltunk, nemtapostam padlót, had melegedjen meg minden, 1.5öt töltött kis gázra, mondom biztos max. Aztán mondom majd normális úton megnézem, és mikor odaértem, 80nál voltam 4.be. Lepadlóztam, és puff lefeküdt az óra 2 barra, és kegyetlenült hangosan elkezdett tölteni, na meg persze kegyetlenül meg is indult. Aztán rögtön hívtam Gábort, hogy ez normális-e, mondta hogy szerinte nem, de megkérdezni a németeket. Aztán mondták hogy normális, dúrva az elektronika...
Feron
#1981
2007. január 09. 16:28
és abból lett 2 bar?Nem fog az széthullani ekkora nyomáson?
Havrilla
#1980
2007. január 09. 16:28
fent mennyit tart, mondjuk 6000nél?
Havrilla
#1979
2007. január 09. 16:27
K03S van csak! de tényleg nem egészséges az a 2bar!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 5858 találat 293 oldalon