Lefújószelep (popoff, blowoff)

Témakör: Tuning
aktuális téma
Lefújószelep (popoff, blowoff)

Minden popoffal-blowoffal kaocsolatos kérdés, válasz, teória, felvetés...
----------------------------------------------------------------------

jöhetnek tapasztalatok, hibák is vagy bármi ami a témával kapcsolatos...

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
czollner.g
#5058
2011. január 08. 17:19
egy eredeti, minőségibb lefújó 40-50ezertől kezdődik. A többi utánzat, de nekem pl július óta benn van a Blitz és semmi baj nincs vele.. cirka 10e km alatt.
czollner.g
#5057
2011. január 08. 17:17
még annyit mondtak nekem anno, hogy az ssqv meg a blitz már kis nyomáson is nagy hangot produkál, viszont a greddy type rs, s, stb-hez bőven 1bar feletti töltés kell.
csibor
#5056
2011. január 08. 17:16
értem, és köszi
csak azt nem derül ki YouTube-rol hogy melyik milyen megbizhato, vagy milyen minöségü ebben is irhatnátok valamit, mert annyi mindent hallani olvasni hogy már nem is tom mi ,lenne jo
czollner.g
#5054
2011. január 08. 17:14
épp ezt akartam írni én is
Red 82
#5053
2011. január 08. 17:13
felmész a youtube-ra azt meghallgatod hogy melyiknek milyen a hangja és amelyik tetszik olyat veszel különösebb jelentősége tényleg nincsen...
csibor
#5052
2011. január 08. 17:09
miért is?
meg ennél azért valamivel konkrétabb dolog érdekelt volna
Blindmouse
#5051
2011. január 08. 17:08
csibor
#5050
2011. január 08. 17:04
pacs

milyen lefujót ajánlanátok 2.0 benzines turobohoz, utolagos turbositás c20ne ha mond valamit
Zsotti89
#5049
2011. január 08. 17:01
A MáúúúnikaSÓ. De jókat röhögtem a sok degenerált östulkon.
Zsotti89
#5048
2011. január 08. 16:59
ezt nem tudtam, ezesetben fejet hajtok! De a mostani dezsőkben tuti nem alkalmaznak már ilyen megoldást.
wegapower
#5047
2011. január 08. 16:58
Persze tudom mi a helyzet, csak visszaolvastam és jobb mint a mónikashow.
wegapower
#5046
2011. január 08. 16:56
Amúgy van vákum néhány régi dízelben is de ott van folytószelep Pl ford transit 2.5d A bezárt folytószelep mögötti vákum vezérli az egr nyitását.de csak alapjáraton engedi vissza a kipufogógázt.
Zsotti89
#5045
2011. január 08. 16:56
na azért azzal az örökmozgóval még kísérletezz egy picit. Nem láttam még ilyen rendszert élőben, csak olvastam róla, de gondolom, hogy csak a szissz első lökete ami hatással lehet valamelyest a csigára.
wegapower
#5044
2011. január 08. 16:53
Pont ez jutott eszembe . A bov csövét a kipuba vezetem a turbó elé, és az is hajtja a turbót mert a 260 le hondákban is igy van. Na meg persze kész is a perpetum mobile, a felesleges levegő hajtja a csigát ,a csiga még több levegőt fúj az mégtöbbet hajt.................ááááááááááááááá kánaán. Holnap meg is csinálom.
Zsotti89
#5043
2011. január 08. 16:37
látom megint ment a témázgatás.
Hozzászólhatok?
1. A dízel motorban alapvetően soha nincs vákum! A vákumot egy vákum-pumpa állítja elő, és azt elektromos, illetve mechanikus szelepek vezérlik.
2. Létezik dízelbe BOV, sőt van olyan is, ami a lefújást a kipufogóba nyomja, de nem azért, hogy a motort védje, hanem hogy a lapát forgására az is rásegítsen a váltás ideje alatt. Gyárilag nemigen alkalmazzák, max nagy teljesítményű verseny Sport, vagy erősen sportos utcai motorokon.
Amit Astor ír, az szerintem nem lefújó, hanem az EGR szelep, de az egész mást csinál. az azért van a kipura kötve, hogy amikor csak lehetséges a kipufogó gázt is visszavezesse a szívósorba. Gyárilag biztos nincsen semmiféle olyan szelep a kipufogóban, ami katalizátort, vagy aktív részecskeszűrőt, vagy egyéb környezetvédelmi rendszert megkerüljön.
Általában aktív részecskeszűrő alkalmazása esetén a szűrő után is tesznek egy szondát, ami ha rossz összetételt érzékel belenyúl az üanyag, keverék arányba.
Természetesen ezt azoknak írtam, akiknek ez használható és lényegi info. Nem okoskodásnak szántam.
Zsotti89
#5042
2011. január 08. 16:29
szevasztok.
radics1
#5041
2011. január 08. 15:29
Képen látszik melyik típus,amit beszúrtam.

Közbe találtam bele valami rugót,de ez is csak félmegoldás.

Ebay-en néztem,de 20-30 usd között vannak ezek a Pl Tial rugók.Azért egy 100ft-os szarért ki akar kiadni ennyi pénzt?

Megmértem,ami benne volt,28mm külső átmérő, 2mm huzalátmérő.Hossza kérdéses már csak meg a menetszáma. Aztán katalógus alapján keresek valami szabvány rugót.
Peti
#5040
2011. január 08. 15:21
Szerintem pont fordítva lett volna igaz a 260 lovaddal...
Részemről lezárva, de szerintem nem csak Én unom a hülyeségeket már, mindegy majd davidsz lezárja a végét ennek...
skynismo
#5039
2011. január 08. 13:43
szia! Ahhoz hogy segítséget kapj, kellen tudni hogy milyen tipusu a bov? blizen belül továbbá milyen gépkcsira kell! itt találsz pár blizt bov, nézz körül hátha akad olyan ami neked kell.
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=blitz+bov&_sacat=See-All-Categories
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
Összesen 5858 találat 293 oldalon