Lefújószelep (popoff, blowoff)
aktuális téma

Minden popoffal-blowoffal kaocsolatos kérdés, válasz, teória, felvetés...
----------------------------------------------------------------------
jöhetnek tapasztalatok, hibák is vagy bármi ami a témával kapcsolatos...
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
egy eredeti, minőségibb lefújó 40-50ezertől kezdődik. A többi utánzat, de nekem pl július óta benn van a Blitz és semmi baj nincs vele.. cirka 10e km alatt.
még annyit mondtak nekem anno, hogy az ssqv meg a blitz már kis nyomáson is nagy hangot produkál, viszont a greddy type rs, s, stb-hez bőven 1bar feletti töltés kell.
értem, és köszi
csak azt nem derül ki YouTube-rol hogy melyik milyen megbizhato, vagy milyen minöségü ebben is irhatnátok valamit, mert annyi mindent hallani olvasni hogy már nem is tom mi ,lenne jo
csak azt nem derül ki YouTube-rol hogy melyik milyen megbizhato, vagy milyen minöségü ebben is irhatnátok valamit, mert annyi mindent hallani olvasni hogy már nem is tom mi ,lenne jo
épp ezt akartam írni én is 

felmész a youtube-ra azt meghallgatod hogy melyiknek milyen a hangja és amelyik tetszik olyat veszel különösebb jelentősége tényleg nincsen...
miért is?
meg ennél azért valamivel konkrétabb dolog érdekelt volna


meg ennél azért valamivel konkrétabb dolog érdekelt volna
Annak tökmindegy kb :)
pacs
milyen lefujót ajánlanátok 2.0 benzines turobohoz, utolagos turbositás c20ne ha mond valamit
milyen lefujót ajánlanátok 2.0 benzines turobohoz, utolagos turbositás c20ne ha mond valamit

A MáúúúnikaSÓ. De jókat röhögtem a sok degenerált östulkon. 



ezt nem tudtam, ezesetben fejet hajtok! De a mostani dezsőkben tuti nem alkalmaznak már ilyen megoldást.
Persze tudom mi a helyzet, csak visszaolvastam és jobb mint a mónikashow.

Amúgy van vákum néhány régi dízelben is de ott van folytószelep Pl ford transit 2.5d A bezárt folytószelep mögötti vákum vezérli az egr nyitását.de csak alapjáraton engedi vissza a kipufogógázt.



na azért azzal az örökmozgóval még kísérletezz egy picit. Nem láttam még ilyen rendszert élőben, csak olvastam róla, de gondolom, hogy csak a szissz első lökete ami hatással lehet valamelyest a csigára.
Pont ez jutott eszembe . A bov csövét a kipuba vezetem a turbó elé, és az is hajtja a turbót mert a 260 le hondákban is igy van. Na meg persze kész is a perpetum mobile, a felesleges levegő hajtja a csigát ,a csiga még több levegőt fúj az mégtöbbet hajt.................ááááááááááááááá kánaán. Holnap meg is csinálom.



látom megint ment a témázgatás.
Hozzászólhatok?
1. A dízel motorban alapvetően soha nincs vákum! A vákumot egy vákum-pumpa állítja elő, és azt elektromos, illetve mechanikus szelepek vezérlik.
2. Létezik dízelbe BOV, sőt van olyan is, ami a lefújást a kipufogóba nyomja, de nem azért, hogy a motort védje, hanem hogy a lapát forgására az is rásegítsen a váltás ideje alatt. Gyárilag nemigen alkalmazzák, max nagy teljesítményű verseny Sport, vagy erősen sportos utcai motorokon.
Amit Astor ír, az szerintem nem lefújó, hanem az EGR szelep, de az egész mást csinál. az azért van a kipura kötve, hogy amikor csak lehetséges a kipufogó gázt is visszavezesse a szívósorba. Gyárilag biztos nincsen semmiféle olyan szelep a kipufogóban, ami katalizátort, vagy aktív részecskeszűrőt, vagy egyéb környezetvédelmi rendszert megkerüljön.
Általában aktív részecskeszűrő alkalmazása esetén a szűrő után is tesznek egy szondát, ami ha rossz összetételt érzékel belenyúl az üanyag, keverék arányba.
Természetesen ezt azoknak írtam, akiknek ez használható és lényegi info. Nem okoskodásnak szántam.
Hozzászólhatok?
1. A dízel motorban alapvetően soha nincs vákum! A vákumot egy vákum-pumpa állítja elő, és azt elektromos, illetve mechanikus szelepek vezérlik.
2. Létezik dízelbe BOV, sőt van olyan is, ami a lefújást a kipufogóba nyomja, de nem azért, hogy a motort védje, hanem hogy a lapát forgására az is rásegítsen a váltás ideje alatt. Gyárilag nemigen alkalmazzák, max nagy teljesítményű verseny Sport, vagy erősen sportos utcai motorokon.
Amit Astor ír, az szerintem nem lefújó, hanem az EGR szelep, de az egész mást csinál. az azért van a kipura kötve, hogy amikor csak lehetséges a kipufogó gázt is visszavezesse a szívósorba. Gyárilag biztos nincsen semmiféle olyan szelep a kipufogóban, ami katalizátort, vagy aktív részecskeszűrőt, vagy egyéb környezetvédelmi rendszert megkerüljön.
Általában aktív részecskeszűrő alkalmazása esetén a szűrő után is tesznek egy szondát, ami ha rossz összetételt érzékel belenyúl az üanyag, keverék arányba.
Természetesen ezt azoknak írtam, akiknek ez használható és lényegi info. Nem okoskodásnak szántam.
Képen látszik melyik típus,amit beszúrtam.
Közbe találtam bele valami rugót,de ez is csak félmegoldás.
Ebay-en néztem,de 20-30 usd között vannak ezek a Pl Tial rugók.Azért egy 100ft-os szarért ki akar kiadni ennyi pénzt?
Megmértem,ami benne volt,28mm külső átmérő, 2mm huzalátmérő.Hossza kérdéses már csak meg a menetszáma. Aztán katalógus alapján keresek valami szabvány rugót.
Közbe találtam bele valami rugót,de ez is csak félmegoldás.
Ebay-en néztem,de 20-30 usd között vannak ezek a Pl Tial rugók.Azért egy 100ft-os szarért ki akar kiadni ennyi pénzt?
Megmértem,ami benne volt,28mm külső átmérő, 2mm huzalátmérő.Hossza kérdéses már csak meg a menetszáma. Aztán katalógus alapján keresek valami szabvány rugót.
Szerintem pont fordítva lett volna igaz a 260 lovaddal...

Részemről lezárva, de szerintem nem csak Én unom a hülyeségeket már, mindegy majd davidsz lezárja a végét ennek...



Részemről lezárva, de szerintem nem csak Én unom a hülyeségeket már, mindegy majd davidsz lezárja a végét ennek...

szia! Ahhoz hogy segítséget kapj, kellen tudni hogy milyen tipusu a bov? blizen belül továbbá milyen gépkcsira kell!
itt találsz pár blizt bov, nézz körül hátha akad olyan ami neked kell.
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=blitz+bov&_sacat=See-All-Categories

http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=blitz+bov&_sacat=See-All-Categories
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!