Lefújószelep (popoff, blowoff)

Témakör: Tuning
aktuális téma
Lefújószelep (popoff, blowoff)

Minden popoffal-blowoffal kaocsolatos kérdés, válasz, teória, felvetés...
----------------------------------------------------------------------

jöhetnek tapasztalatok, hibák is vagy bármi ami a témával kapcsolatos...

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
hobizoli
#5158
2011. január 08. 20:24
Mert ettől jönnek a mentális lőerők
hobizoli
#5157
2011. január 08. 20:19
Nekem se gyari van fent most, de semmit nem allitottam rajta, gyari ECU-val se, meg a masikkal se. Es mukodik mindkettovel meg nem is all le se.

Felraktam a helyere, ra a vezerlovakuumcsovet es kesz
Horci
#5156
2011. január 08. 20:18
RSP
#5155
2011. január 08. 20:15
Most nem a gyári dv-ről beszélünk!
Blindmouse
#5154
2011. január 08. 20:14
Na akkor az kurvanagy rejtély.. nekem sem állt le.. de éreztem hogy bedúsul barommód... a motortartóbakokat nyírja az ilyen hosszútávon, mert akkorákat rántott a motoron... :D
hobizoli
#5153
2011. január 08. 20:13
De mit kene rajta beallitani eleve?
TicTac
#5152
2011. január 08. 20:12
hobizoli
#5151
2011. január 08. 20:12
Az ECU szamol azzal a levegovel is, szerinte az a csorendszerben van.
davidsz
#5150
2011. január 08. 20:12
Akkor azt hentes szerelte... Ekkora bakit azért nem gondolnék, bár a mai világban...
Horci
#5149
2011. január 08. 20:12
a GSR jobb lett tőle, váltásoknál nem torpan, de nemtudom miért
TicTac
#5148
2011. január 08. 20:12
RSP
#5147
2011. január 08. 20:10
Azt ne mondd, hogy rosszúl beállított lefújótól nem áll le egy 1.8T?!
Blindmouse
#5146
2011. január 08. 20:09
És miért baj az ha vissza van vezetve?
csak jampizásra jó..

(bevallom én is azért próbáltam ki úgy) jobb nem lett tőle a kocsi kicsit sem.. leszámítva a jobb tömítettség okozta nyomásemelkedést..
davidsz
#5145
2011. január 08. 20:09
Leáll? Ott nem lefújó gond lesz ez (csak). A lefújó 1.8T-nél hibakódot eredményez max.
Oldaladat elnézve neked is valaki bemagyarázta a 230Le-t ... chiptől nem lesz annyi ...
Vissza kell tenni a gyári lefújót, az a legjobb ezekbe.
RSP
#5144
2011. január 08. 20:07
Én már nagyon sok 1.8 T-t csináltam, és megfelelő lefújószeleppel, illetve beállítással mindegyik hibátlanúl működik a mai napig! Az én S2-m sem áll le soha.
Bw_s18
#5143
2011. január 08. 20:00
1.8T esetében,vagy nevezzük 20VT-nek az a szívás,ha kicsit faragja az ember,akkor muszáj visszavezetni a lefújót a turbó elé,mert ha a turbó már egy kicsit is tölt,gázelvétel után leáll a motor. Csippelés után 5000-től,ha elvettem a gázt,leállt a motor. Most,hogy kicsit még lett faragva a vezérlés meg egyéb dolgok,kicsit rálehellek a gázra és elengedem,már akkor leáll. Muszáj volt visszavezetni megint. Ha valaki tud erre ellenszert,az megírhatná
Blindmouse
#5142
2011. január 08. 19:35
szerencsés esetben csak a gumicsövezést durrantja ki :D
mreni
#5141
2011. január 08. 19:29
akkor f@sz@...
így vettem a motort és kitudja mennyit ment már vele így az előző tulaj,,,meg mondjuk én is beletekertem kb 800km-t
De nem ette az olajat/vizet nem füstölt és a tengelye sem "lóg" a turbónak
elbowS6
#5140
2011. január 08. 19:25
egyaltalan nem engedi el. a kompresszor osszesuriti a levegot es a lapatok meg a haz kozott jon ki. jobb esetben tamcsapagyat basztatja. a rosszabbik, hogy a tengely elgorbul :P
mreni
#5139
2011. január 08. 19:15
ilyenkor mi szokta megadni magát?
vagy mitől ilyen a hangja?nem engedi el a levegőt rendesen?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Összesen 5858 találat 293 oldalon