Megasquirt
aktuális téma

Tippek, vélemények, ötletek ezzel a témával kapcsolatban. Ki használja mi a véleménye róla stb
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Tudom,hogy esetleg az lenne az olcsóbb,de ha elárulod,hány ló lenne a cél,lehet a saját blokkodból is lehetne valamit faragni!
Mert annyi van,mint a szemét. Anno mennyi volt egy K03? 30-35k? Most meg 80 alatt meg se mutatnák.Túlkínálat volt,azért voltak olcsóak,megszűntek a szálak,most a maradék horror áron megy. Baszhatja,ha 40-ért se sokan veszik meg,80-ért tuti nem tudná eladni.Egyébként amit meg drágán veszel boltban,az olyan,amilyet te szeretnél (ergo a te motorodba való),ezekkel meg ügyeskedni kell.
Hello! Tudtok valakit, aki vállal motor beépítést? Konkrétan Bravoba Coupe turbó motort. Mert töröm a fejem rajta!



Ja én sem értem hogy a gyári uj audi alkatrszeket miért mindig győri emberkék hirdetik nevetségesen olcsóóón 

Tudom, csak miert aruljak annyiert, ha 4x annyi egyebkent, hiszen meg ennek a duplajaert is k.olcso lenne
Na latod, ez az...
Nem azért 45k,mert nem kovi,hanem mert lopott! Te!!Ne legyél már ilyen naiv.
Nem akarok itt kinti példákkal dobálózni,de ebből a motorból hajtókar cserével gyári dugóval értek már el 500 ló feletti teljesítményt is.Öntött dugóval ez felejtős.
Nem akarok itt kinti példákkal dobálózni,de ebből a motorból hajtókar cserével gyári dugóval értek már el 500 ló feletti teljesítményt is.Öntött dugóval ez felejtős.
Nem baj, eccer majd felebresz ebbol a (rem)alombol...
"Luke, allj at az ero sotet oldalara..."
"Luke, allj at az ero sotet oldalara..."

ITB 150 kilo körül indul ebayen van olcsobbér is, határ a csillagoség.
És igen ennyibőlmár turbosat is lehet-ne tudom. A baj csak ott van hogy én nem szertnék turbót .... még
És igen ennyibőlmár turbosat is lehet-ne tudom. A baj csak ott van hogy én nem szertnék turbót .... még
Azert a Mahle gyart nem_kovit is. Szoval attol, hogy az a gyarto meg nem lesz kovi. Lada-kba is teszik.
Meg valszeg nem 35-40k-ert lehetne megvenni a Ojdi 1.8T meg a 2.0TFSI dugokat sem, ha azok is valoban kovik lennenek.
Meg valszeg nem 35-40k-ert lehetne megvenni a Ojdi 1.8T meg a 2.0TFSI dugokat sem, ha azok is valoban kovik lennenek.
Ja ha komolyabb szivo dolog kell, ott is cseres minden. Csakhogy hogy jol forogjon ahhot konnyu es eros cuccok kellenek, es a konnyu I-beam hajtokar tobbe kerul a szivohoz, mint az ehhez kepest tomeggyartasu H-beam a turboshoz, meg az ultralight kovidugo is neccesebb arcedulaval bir szivohoz, mint a csigas kommersz kovidugoja.
Na meg hat magaban egy ITB is mennyibe faj...
Na meg hat magaban egy ITB is mennyibe faj...
igen that's what im talking about
(javazz eről regélek -szabadforditás)
(javazz eről regélek -szabadforditás)
Gyuresz90
#152
2009. december 30. 21:13
köszi az infót

Igen minden 75 ös alfa hátul hajt. A tüzkarikás blokk azt takarja hogy spéci a tömités a hengerfej és motortömb között. Gyakorlatilag a motortömből van kiforgácsolva a tömités helye,(ebbe kerül belke a "tüzkarika") majd körülötte még spéci tömités és erre megy rá a hengerfej
Előnye hogy jobban birja aaz extrém (hő)terhelést.
Előnye hogy jobban birja aaz extrém (hő)terhelést.
Pl nekem kovi Mahle dugók vannak benne gyárilag (bár sztem azért nem teljesen olyan anyag,mint egy aftermarket Wiseco vagy egyéb,mert itt nem olyan nagy az illesztési hézag, 0,05mm 0,08-0,1 helyett)
Sztem nem nagyon szükséges tűzkarikás blokk,hacsak nincs már vagy 600 lóerőd
Persze biztos jo dolgok ezek, csak kerdes szukseg is van-e rajuk igazabol
Komoly dugoszett... a gyari csigas verzioban megis mijen anyagu dugo van szerinted? Hat nem a "komoly", mert azt aftermarketben veszel bele, a gyari nem az.
Komoly dugoszett... a gyari csigas verzioban megis mijen anyagu dugo van szerinted? Hat nem a "komoly", mert azt aftermarketben veszel bele, a gyari nem az.
Sztem arról beszélt,hogy ha kicsit komolyabb szívót akarsz,és nem a gyári cuccokból építkezel.
Pl egy kovácsolt magas kompressziós szívó dugó ugyanannyi mint az alacsony CR-es turbós társa,egy turbós H-profilú kar ugyanannyi mint a lekönnyített szívó kar,stb. Turbós tengely is annyi,mint egy szívó...
Pl egy kovácsolt magas kompressziós szívó dugó ugyanannyi mint az alacsony CR-es turbós társa,egy turbós H-profilú kar ugyanannyi mint a lekönnyített szívó kar,stb. Turbós tengely is annyi,mint egy szívó...
Gyuresz90
#146
2009. december 30. 21:07
üdv! két kérdésem lenne! minden alfa 75 hátsókerekes? a tűzkarikás blokk mit jelent? csak ennyit akartam 

Lehet a tied ilyen.Láttam pár motort szétszedve főleg olaszokat. Ha pl megnézed egy szivo motor hajtokarját meg egy turbosét akkor azér van ott külömbség még szemmel látható is. (+ anyagba is más).
Egy komoly dugoszett sem árt, tüzkarikás blokk is jó dolog.....folytassam?
Egy komoly dugoszett sem árt, tüzkarikás blokk is jó dolog.....folytassam?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!