Megasquirt

Témakör: Tuning
aktuális téma
Megasquirt

Tippek, vélemények, ötletek ezzel a témával kapcsolatban. Ki használja mi a véleménye róla stb

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
radics1
#164
2009. december 30. 21:30
Tudom,hogy esetleg az lenne az olcsóbb,de ha elárulod,hány ló lenne a cél,lehet a saját blokkodból is lehetne valamit faragni!
radics1
#163
2009. december 30. 21:28
Mert annyi van,mint a szemét. Anno mennyi volt egy K03? 30-35k? Most meg 80 alatt meg se mutatnák.Túlkínálat volt,azért voltak olcsóak,megszűntek a szálak,most a maradék horror áron megy. Baszhatja,ha 40-ért se sokan veszik meg,80-ért tuti nem tudná eladni.Egyébként amit meg drágán veszel boltban,az olyan,amilyet te szeretnél (ergo a te motorodba való),ezekkel meg ügyeskedni kell.
Vas85
#162
2009. december 30. 21:25
Hello! Tudtok valakit, aki vállal motor beépítést? Konkrétan Bravoba Coupe turbó motort. Mert töröm a fejem rajta!
Tom555
#161
2009. december 30. 21:23
Ja én sem értem hogy a gyári uj audi alkatrszeket miért mindig győri emberkék hirdetik nevetségesen olcsóóón
hobizoli
#160
2009. december 30. 21:23
Tudom, csak miert aruljak annyiert, ha 4x annyi egyebkent, hiszen meg ennek a duplajaert is k.olcso lenne
hobizoli
#159
2009. december 30. 21:21
radics1
#158
2009. december 30. 21:21
Nem azért 45k,mert nem kovi,hanem mert lopott! Te!!Ne legyél már ilyen naiv.

Nem akarok itt kinti példákkal dobálózni,de ebből a motorból hajtókar cserével gyári dugóval értek már el 500 ló feletti teljesítményt is.Öntött dugóval ez felejtős.
hobizoli
#157
2009. december 30. 21:21
Nem baj, eccer majd felebresz ebbol a (rem)alombol...

"Luke, allj at az ero sotet oldalara..."
Tom555
#156
2009. december 30. 21:19
ITB 150 kilo körül indul ebayen van olcsobbér is, határ a csillagoség.
És igen ennyibőlmár turbosat is lehet-ne tudom. A baj csak ott van hogy én nem szertnék turbót .... még
hobizoli
#155
2009. december 30. 21:17
Azert a Mahle gyart nem_kovit is. Szoval attol, hogy az a gyarto meg nem lesz kovi. Lada-kba is teszik.
Meg valszeg nem 35-40k-ert lehetne megvenni a Ojdi 1.8T meg a 2.0TFSI dugokat sem, ha azok is valoban kovik lennenek.
hobizoli
#154
2009. december 30. 21:15
Ja ha komolyabb szivo dolog kell, ott is cseres minden. Csakhogy hogy jol forogjon ahhot konnyu es eros cuccok kellenek, es a konnyu I-beam hajtokar tobbe kerul a szivohoz, mint az ehhez kepest tomeggyartasu H-beam a turboshoz, meg az ultralight kovidugo is neccesebb arcedulaval bir szivohoz, mint a csigas kommersz kovidugoja.

Na meg hat magaban egy ITB is mennyibe faj...
Tom555
#153
2009. december 30. 21:14
igen that's what im talking about
(javazz eről regélek -szabadforditás)
Gyuresz90
#152
2009. december 30. 21:13
Tom555
#151
2009. december 30. 21:12
Igen minden 75 ös alfa hátul hajt. A tüzkarikás blokk azt takarja hogy spéci a tömités a hengerfej és motortömb között. Gyakorlatilag a motortömből van kiforgácsolva a tömités helye,(ebbe kerül belke a "tüzkarika") majd körülötte még spéci tömités és erre megy rá a hengerfej
Előnye hogy jobban birja aaz extrém (hő)terhelést.
radics1
#150
2009. december 30. 21:12
Pl nekem kovi Mahle dugók vannak benne gyárilag (bár sztem azért nem teljesen olyan anyag,mint egy aftermarket Wiseco vagy egyéb,mert itt nem olyan nagy az illesztési hézag, 0,05mm 0,08-0,1 helyett)
radics1
#149
2009. december 30. 21:10
Sztem nem nagyon szükséges tűzkarikás blokk,hacsak nincs már vagy 600 lóerőd
hobizoli
#148
2009. december 30. 21:10
Persze biztos jo dolgok ezek, csak kerdes szukseg is van-e rajuk igazabol
Komoly dugoszett... a gyari csigas verzioban megis mijen anyagu dugo van szerinted? Hat nem a "komoly", mert azt aftermarketben veszel bele, a gyari nem az.
radics1
#147
2009. december 30. 21:09
Sztem arról beszélt,hogy ha kicsit komolyabb szívót akarsz,és nem a gyári cuccokból építkezel.

Pl egy kovácsolt magas kompressziós szívó dugó ugyanannyi mint az alacsony CR-es turbós társa,egy turbós H-profilú kar ugyanannyi mint a lekönnyített szívó kar,stb. Turbós tengely is annyi,mint egy szívó...
Gyuresz90
#146
2009. december 30. 21:07
üdv! két kérdésem lenne! minden alfa 75 hátsókerekes? a tűzkarikás blokk mit jelent? csak ennyit akartam
Tom555
#145
2009. december 30. 21:02
Lehet a tied ilyen.Láttam pár motort szétszedve főleg olaszokat. Ha pl megnézed egy szivo motor hajtokarját meg egy turbosét akkor azér van ott külömbség még szemmel látható is. (+ anyagba is más).
Egy komoly dugoszett sem árt, tüzkarikás blokk is jó dolog.....folytassam?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Összesen 484 találat 25 oldalon