Megasquirt

Témakör: Tuning
aktuális téma
Megasquirt

Tippek, vélemények, ötletek ezzel a témával kapcsolatban. Ki használja mi a véleménye róla stb

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
radics1
#204
2009. december 30. 22:14
Para azért ám ez,pesten is lövik le a turbós hondákat. Én is azért vettem másodszorra is alapból turbóst.Hidd el nem az a szaros 22 ló különbség vonzott a szívóhoz képest.Az hogy K03 vagy GT30 az a turbó,már nem szólhatnak bele.Megmondom,hogy a gyári megdöglött,ezt adták helyette
Tom555
#203
2009. december 30. 22:13
szerintem ha turbos akkor 2.0 16 v vagy 8 v motor. Azokat elég tartosak (bár sok a széttaposott itt is) nem nehéz tuniongolni, és még talán alkatrészt is van hozzá. 1.6 turbositás szvsz felejtős, 20V szvsz csak akkor ha nem lesz nagyon felhuzva
Vas85
#202
2009. december 30. 22:12
Igaz! Csak láttam, hogy most él ez a Mega topic, így gondoltam idepofátlankodok.
radics1
#201
2009. december 30. 22:11
Oda én nem merek írni,mert "rossz az irány"-om
Vas85
#200
2009. december 30. 22:11
Igen, tudom. Csak először szeretném eldönteni a vélemények alapján, hogy turbósítás, vagy eleve egy turbós motor beépítése lenne a jobb. KPM annyira nem érdekelne, mivel nem lenne utcai használatban. Vagyis nem mindennapos használatban!
radics1
#199
2009. december 30. 22:11
Remélem a közeljövőben piskóta lesz egy ilyen az audimnak!

Egyelőre ezzel a gyerek-turbóval esélyem sincs...
hobizoli
#198
2009. december 30. 22:10
Tom555
#197
2009. december 30. 22:09
Megvitt egyszer....hogyismondjam
bár nem vagyok fwd párti de ez odabasz
Vas85
#196
2009. december 30. 22:09
Csak mielőtt belefogok szeretnék tájékozódni, és számba venni több lehetőséget, amiből ha tudok, akkor a legmegfelelőbben választom ki magamnak, a kocsinak, és a pénztárcámnak. Egyesek szerint az a tuti, ha a gyárit építem át, mert akkor tényleg egyedi lesz. Mások szerint inkább egy gyárilag turbós motort rakjak bele, mert azt eleve úgy építették meg, hogy tartós legyen. Szóval várom a hozzászólásokat, tanácsokat!
radics1
#195
2009. december 30. 22:08
Yah,sajnos akkor hozott vele össze a sors,amikor már eladás előtt vissza lett építve a kocsi,kikerült a nagy csigás 1.6-os motor,így a gyári széria csigás 1.3-assal 2 személlyel mentem ellene.Az 1.6-al lett volna esélyem,de így is tetszett,hogy kiugrik az enyém a könnyebb kasztni miatt.
radics1
#194
2009. december 30. 22:06
Vems helyett itt a mega,éppen a feléért
monky
#193
2009. december 30. 22:05
Vegyél inkább 1 coupet,nem érdemes átrakosgatni a motort,szívni vele a kpmnél,az 1.6 stroy meg felejtős.
monky
#192
2009. december 30. 22:04
Mondjuk szerintem meg nem.
Vas85
#191
2009. december 30. 22:03
VEMS akkor kéne ha az 1.6 lenne turbósítva. Ha Coupe motor menne bele, akkor annak az ECUja kerülne bele! Kranked-ot ismered szerintem, ő tanácsolta az 1.6 turbósítását!
Tom555
#188
2009. december 30. 21:59
Szerintem se olcsó.Csak azt akartam mondani hogy ha komolyak a terveid akkor lehet jobb választás a 16 V turbo motor. Az bizonyitott (Lancia Delta Integrale)
radics1
#187
2009. december 30. 21:57
Azért a 2.0 16v moci sem olyan rossz alap,982WHP...http://www.youtube.com/watch?v=5fheILNz4fU
Tom555
#186
2009. december 30. 21:57
AZ! mondjuk ott van kettő is fekete. Az Andriséról van szó
hobizoli
#185
2009. december 30. 21:56
De minek bele? Ha nem buzerlajatok , csak gyari vagy a kozeli, akkor fogod radugod a gyari Coupe 20vT ECU-t es voila.
A motort is belerakod, aztan leszarod. Mennyi egy ijen motor, 120k?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Összesen 484 találat 25 oldalon