Skoda Fabia galéria
aktuális téma


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
somjad én megnézem.... Bár nemhiszem hogy közszemlére teszem a fordítást majd meglátjuk...
Na beszállok már én is a témába!
Ha átgondoljátok hogy a hidegindítást leszámítva a motor egyes részei milyen hőmérsékleten üzemelnek akkor nem nagyon beszélhetünk vízről, inkább csak gőzről kivéve talán nemturbósnál a szívócsonk elejénél + a kipufogó végén ahol egyébként is ki szokott csapódni a víz még a legujjabb autóknál is! (Turbósnál minden izzik mint az állat)
Viszont ha van valami vállalkozó kedvű emberke aki jól tud angolul és van is kedve fordítani egy nem túl hosszú szöveget akkor az rikkantson egyet az én irányomba és dobok neki egy mailt amiben benne lesz egy jó kis leírás ami injektoros autókhoz van, (itt egy micuban van megvalósítva) és akit érdekel annak igencsak hasznára lenne, akár fel is tehetnénk valmelyik oldalra.
Egyébként ami a legnagyobb probléma (amit legalábbis nagynehezen kivettem a szövegből) nem is a beépítés még a motor károsító hatás lenne, hanem az hogy erre igencsak oda kell figyelni, mert ha a jól beállított rendszerrel épp a zautópályán döngetsz 180 al 4000 es fordulat felet és kifogy a víz gondba lehet a motor. Szóval ami macerás az egészben az hogy itt figyelni kell mindig mert igencsak rá lehet fázni! + probléma hogy leállítás után se kaphasson a moci egy csepp vizet se mert a köv. indításnál gond lehet.
De jó lenne ha valki tényleg lefordítaná! Várjuk a jelentkezőket.

Ha átgondoljátok hogy a hidegindítást leszámítva a motor egyes részei milyen hőmérsékleten üzemelnek akkor nem nagyon beszélhetünk vízről, inkább csak gőzről kivéve talán nemturbósnál a szívócsonk elejénél + a kipufogó végén ahol egyébként is ki szokott csapódni a víz még a legujjabb autóknál is! (Turbósnál minden izzik mint az állat)
Viszont ha van valami vállalkozó kedvű emberke aki jól tud angolul és van is kedve fordítani egy nem túl hosszú szöveget akkor az rikkantson egyet az én irányomba és dobok neki egy mailt amiben benne lesz egy jó kis leírás ami injektoros autókhoz van, (itt egy micuban van megvalósítva) és akit érdekel annak igencsak hasznára lenne, akár fel is tehetnénk valmelyik oldalra.
Egyébként ami a legnagyobb probléma (amit legalábbis nagynehezen kivettem a szövegből) nem is a beépítés még a motor károsító hatás lenne, hanem az hogy erre igencsak oda kell figyelni, mert ha a jól beállított rendszerrel épp a zautópályán döngetsz 180 al 4000 es fordulat felet és kifogy a víz gondba lehet a motor. Szóval ami macerás az egészben az hogy itt figyelni kell mindig mert igencsak rá lehet fázni! + probléma hogy leállítás után se kaphasson a moci egy csepp vizet se mert a köv. indításnál gond lehet.
De jó lenne ha valki tényleg lefordítaná! Várjuk a jelentkezőket.

..különben rozsdamentes acél...
I_S: a kivitelezés nekem sem tiszta injektor esetén
I_S: a kivitelezés nekem sem tiszta injektor esetén
A francért nem gyakorlati fizikusnak, és gépészmérnöknekk tanultam

Nyah, végiggondoltam, elvileg a motorban nem marad víz, mert az távozik a kipufogón keresztük, mint kipufogógáz (gőz), inkább a kipufogóval lehet baj...
Jól van, Tehát az ötlet jó, a kivitelezés miatt pedig a megvalósítás kukka

ez nem túl bíztató...és ha leállítás előtt kikapcsolod a befecskendezést, és pár percig hagyományos üzemen járatod? Akkor elvileg nem lehet víz maradék a rendszerben....
Nos elvileg kikezdheti a víz a motort és minden egyes részt, amivel érintkezik, hogy mennyi idő alatt az az alkatrészektől és a víz mennyiségétől függ...
mondjuk aluminium, vagy rozsdamentes cuccból készült motort nem eszi meg :) (hacsak nincs vmi apró sérülés
mondjuk aluminium, vagy rozsdamentes cuccból készült motort nem eszi meg :) (hacsak nincs vmi apró sérülés
....csak latolgatok, de pénzt - és főképp motort - nem akarok kidobni

Nagyon be akarod ezt tenni a gépbe....
De ez igazából egy működő ügy, a kérdés az hogy menne-e egy a 90-es évek utáni nyugati technológiával készült motorral is. Azt tudjuk hogy a VAZ élvezi, de hát az mivel nem megy el?

Szólj az öcsédnek hogy hívja át a gépjárműelektronikus meg a motorspecialista jáccótársait is...







Legkésőbb 2, 2 és fél óra múlva megvan a válasz 

No talán azzal tényleg többre mennénk, mint a toto-val...
Aztán majd kiderül, hogy robban vagy szalad
Aztán majd kiderül, hogy robban vagy szalad

Azt hiszem kikérem az öcsém véleményét, kémikus a lelkem 

Hali!
Hááát, nem tudom... ebben az elektrolizisestémásfelvetésben lehet valami, bár a deszt víz kicsit másképp viselkedik, mint a sima, de nekem még mindig vannak kétejeim a nyomás és höhatás miatt. Az igazn ha megfelelően kicsi mennyiségben, és maximálisan porlasztva juttatjuk az égéstérbe, akkor nem fog leálni a gépes, hanem megpróbál csóró desztvíz vizgőzzé alakulni, ami ugy e (figyelembe véve a párolgás jól ismert folyamatát) nyomástöbblettel ját és + energia nyerhető, de még mindíg aggaszt kicsit a Hőingadozás, no meg ugye a (Távlatokra nézve) az a víz tuti nem fog 100%-ban eltünni, már ha csak a nyomásra gondolunk, amit okoz, akkor sem, Tehát valahol, ha mást nem a kipufogórendszer valamely részén sztem meg fog jelenni valamilyen korróziós elváltozás (mondom hosszú távon)
Bár én igazán nem értek hozzá...
Szóljatok, ha valakinek van konkrét tapasztalata
Hááát, nem tudom... ebben az elektrolizisestémásfelvetésben lehet valami, bár a deszt víz kicsit másképp viselkedik, mint a sima, de nekem még mindig vannak kétejeim a nyomás és höhatás miatt. Az igazn ha megfelelően kicsi mennyiségben, és maximálisan porlasztva juttatjuk az égéstérbe, akkor nem fog leálni a gépes, hanem megpróbál csóró desztvíz vizgőzzé alakulni, ami ugy e (figyelembe véve a párolgás jól ismert folyamatát) nyomástöbblettel ját és + energia nyerhető, de még mindíg aggaszt kicsit a Hőingadozás, no meg ugye a (Távlatokra nézve) az a víz tuti nem fog 100%-ban eltünni, már ha csak a nyomásra gondolunk, amit okoz, akkor sem, Tehát valahol, ha mást nem a kipufogórendszer valamely részén sztem meg fog jelenni valamilyen korróziós elváltozás (mondom hosszú távon)
Bár én igazán nem értek hozzá...

Szóljatok, ha valakinek van konkrét tapasztalata
Szegény ember vízzel főz!





Azért kíváncsi vagyok mi a vége. Ha ez ennyire tuti technológia lenne, akkor régen benne lenne minden autóban...

Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
Vagy ha hagysz mindent a régibe és tudsz járni a jó öreg ukrán 76 os benzinnel amit már eleve vizeznek
Szagoltatok már ilyen benzint? ilyen fejet vágtam utánna: