Skoda Fabia galéria

Témakör: Tuning
aktuális téma
Skoda Fabia galéria
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
3 4 5 6 7 8 9 10
n12turbo
#50
2004. július 27. 14:39
+ még egy gondolat. A szerző szerint az egész a kopogásos égés elkerülése érdekében lett kitalálva, ami turbós autónál például nagyobb töltőnyomás, szívónál meg nagyobb kompresszió/ előgyukjtás + f..ztudja mi beállítására ad lehetőséget. Tehát a gép jobban fog kaparni.
Vagy ha hagysz mindent a régibe és tudsz járni a jó öreg ukrán 76 os benzinnel amit már eleve vizeznek
Szagoltatok már ilyen benzint? ilyen fejet vágtam utánna:
Bishop
#49
2004. július 27. 14:39
somjad én megnézem.... Bár nemhiszem hogy közszemlére teszem a fordítást majd meglátjuk...
n12turbo
#48
2004. július 27. 14:32
Na beszállok már én is a témába!
Ha átgondoljátok hogy a hidegindítást leszámítva a motor egyes részei milyen hőmérsékleten üzemelnek akkor nem nagyon beszélhetünk vízről, inkább csak gőzről kivéve talán nemturbósnál a szívócsonk elejénél + a kipufogó végén ahol egyébként is ki szokott csapódni a víz még a legujjabb autóknál is! (Turbósnál minden izzik mint az állat)

Viszont ha van valami vállalkozó kedvű emberke aki jól tud angolul és van is kedve fordítani egy nem túl hosszú szöveget akkor az rikkantson egyet az én irányomba és dobok neki egy mailt amiben benne lesz egy jó kis leírás ami injektoros autókhoz van, (itt egy micuban van megvalósítva) és akit érdekel annak igencsak hasznára lenne, akár fel is tehetnénk valmelyik oldalra.

Egyébként ami a legnagyobb probléma (amit legalábbis nagynehezen kivettem a szövegből) nem is a beépítés még a motor károsító hatás lenne, hanem az hogy erre igencsak oda kell figyelni, mert ha a jól beállított rendszerrel épp a zautópályán döngetsz 180 al 4000 es fordulat felet és kifogy a víz gondba lehet a motor. Szóval ami macerás az egészben az hogy itt figyelni kell mindig mert igencsak rá lehet fázni! + probléma hogy leállítás után se kaphasson a moci egy csepp vizet se mert a köv. indításnál gond lehet.
De jó lenne ha valki tényleg lefordítaná! Várjuk a jelentkezőket.
Mr.Spock
#47
2004. július 27. 14:15
..különben rozsdamentes acél...

I_S: a kivitelezés nekem sem tiszta injektor esetén
Mr.Spock
#46
2004. július 27. 14:14
A francért nem gyakorlati fizikusnak, és gépészmérnöknekk tanultam
ChPh
#45
2004. július 27. 14:10
Nyah, végiggondoltam, elvileg a motorban nem marad víz, mert az távozik a kipufogón keresztük, mint kipufogógáz (gőz), inkább a kipufogóval lehet baj...
I_S
#44
2004. július 27. 13:59
Jól van, Tehát az ötlet jó, a kivitelezés miatt pedig a megvalósítás kukka
Mr.Spock
#43
2004. július 27. 13:59
ez nem túl bíztató...és ha leállítás előtt kikapcsolod a befecskendezést, és pár percig hagyományos üzemen járatod? Akkor elvileg nem lehet víz maradék a rendszerben....
ChPh
#42
2004. július 27. 13:54
Nos elvileg kikezdheti a víz a motort és minden egyes részt, amivel érintkezik, hogy mennyi idő alatt az az alkatrészektől és a víz mennyiségétől függ...

mondjuk aluminium, vagy rozsdamentes cuccból készült motort nem eszi meg :) (hacsak nincs vmi apró sérülés
Mr.Spock
#41
2004. július 27. 13:04
....csak latolgatok, de pénzt - és főképp motort - nem akarok kidobni
Bishop
#40
2004. július 27. 13:01
Nagyon be akarod ezt tenni a gépbe....
Mr.Spock
#39
2004. július 27. 12:56
De ez igazából egy működő ügy, a kérdés az hogy menne-e egy a 90-es évek utáni nyugati technológiával készült motorral is. Azt tudjuk hogy a VAZ élvezi, de hát az mivel nem megy el?
Mr.Spock
#38
2004. július 27. 12:19
Szólj az öcsédnek hogy hívja át a gépjárműelektronikus meg a motorspecialista jáccótársait is...
ChPh
#36
2004. július 27. 11:31
Legkésőbb 2, 2 és fél óra múlva megvan a válasz
I_S
#35
2004. július 27. 11:29
No talán azzal tényleg többre mennénk, mint a toto-val...
Aztán majd kiderül, hogy robban vagy szalad
ChPh
#34
2004. július 27. 11:03
Azt hiszem kikérem az öcsém véleményét, kémikus a lelkem
I_S
#33
2004. július 27. 11:00
Hali!
Hááát, nem tudom... ebben az elektrolizisestémásfelvetésben lehet valami, bár a deszt víz kicsit másképp viselkedik, mint a sima, de nekem még mindig vannak kétejeim a nyomás és höhatás miatt. Az igazn ha megfelelően kicsi mennyiségben, és maximálisan porlasztva juttatjuk az égéstérbe, akkor nem fog leálni a gépes, hanem megpróbál csóró desztvíz vizgőzzé alakulni, ami ugy e (figyelembe véve a párolgás jól ismert folyamatát) nyomástöbblettel ját és + energia nyerhető, de még mindíg aggaszt kicsit a Hőingadozás, no meg ugye a (Távlatokra nézve) az a víz tuti nem fog 100%-ban eltünni, már ha csak a nyomásra gondolunk, amit okoz, akkor sem, Tehát valahol, ha mást nem a kipufogórendszer valamely részén sztem meg fog jelenni valamilyen korróziós elváltozás (mondom hosszú távon)

Bár én igazán nem értek hozzá...

Szóljatok, ha valakinek van konkrét tapasztalata
Mr.Spock
#32
2004. július 27. 08:13
Szegény ember vízzel főz!
ChPh
#31
2004. július 27. 08:12
Azért kíváncsi vagyok mi a vége. Ha ez ennyire tuti technológia lenne, akkor régen benne lenne minden autóban...
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
3 4 5 6 7 8 9 10
Összesen 190 találat 10 oldalon