Cikk: Tuning kultúra itthon
aktuális téma

Örömmel tapasztalom, hogy megindult valami itt Magyarországon. Nem az Uniós csatlakozásra gondoltam, ebben nem kívánok álláspontot foglalni, vannak erre sokkal jobban "hozzáértő" emberek. Ami a mi szempontunkból sokkal lényegesebb: Tuning kultúra van születőben! Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Hogy egy kicsit segítsem a hazai tuniglehetőségeket.Luxus Krómfelnik
Nem értem mit foglalkoztot ennyit a motortuningal, ez egy CARSTYLING oldal. Ezt már többször megkaptuk, mi akik inkább a motortuningot műveljük. Tehát itt a nagytöbbségnek nem sorolom el hogy mi kell. Már megtettem...
bibby: a több csillagos szinteres kuplung arra jó, hogy jobban bírja a kocsid a kuplungra ható erőket, ergó jobban tudjad gyepálni
többiek: ki tudja a hajtásláncot Mo-n normálisan megerősíteni, illetve hogyan lehet. A kérdés ugyan költői, de egy pl egy TT-nél (nem is egyértelmű, hogy miért
) hova cseréljem erősebbre, esetleg R32? de ebben nem vagyok biztos. nektek mi a véleményetek?
többiek: ki tudja a hajtásláncot Mo-n normálisan megerősíteni, illetve hogyan lehet. A kérdés ugyan költői, de egy pl egy TT-nél (nem is egyértelmű, hogy miért


Bevalom férfiasan nemnagyon konyítok a dízelekhez. De alaphangon a következők
- chip
- nagyobb turbó - ebböl következik, hogy
nagyobb csúcsok
no meg az adagoló. ha ért hozzá, akkor oldja meg,hogy több üzemanyagot toljon.
Az egyik barátom dízelekkel is foglalkozik. 06/20 5559960 hívatkozz rám.
- chip
- nagyobb turbó - ebböl következik, hogy
nagyobb csúcsok
no meg az adagoló. ha ért hozzá, akkor oldja meg,hogy több üzemanyagot toljon.
Az egyik barátom dízelekkel is foglalkozik. 06/20 5559960 hívatkozz rám.
Volna egy kérdésem: haveromnak van egy 1,6Td audi 80-asa, 1990-es évjárat.
Most hengerfejet cserél az autón, meg egy új turbót akar venni, mert ezek behaltak. Kérdés, hogy mit tuningoljon, hogy menjen, mint a barom? A srác szerelő, úgyhogy mehet a szaknyelv. kérlek bővebben a mailemre!!
Köszi
Most hengerfejet cserél az autón, meg egy új turbót akar venni, mert ezek behaltak. Kérdés, hogy mit tuningoljon, hogy menjen, mint a barom? A srác szerelő, úgyhogy mehet a szaknyelv. kérlek bővebben a mailemre!!
Köszi
Egy parám van.az pedig hogy árusítjuk,árusítjuk a tuning cuccokat,de senki nem ért annyira hozzá, hogy be merjem vállalni.

Ollah drágám! Ennyi jött le neked ebből a topicból??
Inkább figyejjé, hátha lesz szó fűnyírókról is!


VASILIJ!
Előre is köszönöm. Nem csak arra gondoltam, hogy a típuson belül hogyan lehet kuplungot és váltót cserélni, hanem pl. arra is, hogy mire jó a többcsillagos, szinteres kuplung, hogyan lehet rövidíteni a fokozatokat, stb.
Előre is köszönöm. Nem csak arra gondoltam, hogy a típuson belül hogyan lehet kuplungot és váltót cserélni, hanem pl. arra is, hogy mire jó a többcsillagos, szinteres kuplung, hogyan lehet rövidíteni a fokozatokat, stb.

DIESELrol lesz szó? Ez itt a kérdés

Kuplung, váltó: ezek nagyon autó specifikus problémák...
Legjobb, megfizethetöbb megoldás egy adott márkán belul erösebre cserélni.
Vagyis: pl. BMW 316-OSRA pikk-pakk felmegy a BMW 735I-nek a váltója.
De ez nem minden márkánál működik így.
Minden márkán belül meg kellene ismerni az összefüggéseket - erre én nem tudok válalkozni - de valamilyen szinten begpróbálom.
Legjobb, megfizethetöbb megoldás egy adott márkán belul erösebre cserélni.
Vagyis: pl. BMW 316-OSRA pikk-pakk felmegy a BMW 735I-nek a váltója.
De ez nem minden márkánál működik így.
Minden márkán belül meg kellene ismerni az összefüggéseket - erre én nem tudok válalkozni - de valamilyen szinten begpróbálom.
>Továbbá, ha lehet olyan kérésem, hogy ne csak a motor, hanem a sebváltó és kuplung módosítási lehetőségeiről is legyen szó, mert ez a terület szerintem csúnyán el van hanyagolva, mindenki a LE-ők bűvöletében él.
Nem tudom ezt mibol gondolod.
Az eros autokban eros kuplung van, eros valtoval.
Szekvencialis valtok csak nyomatekszegeny versenyautokba vannak elerheto aron. (1 mill.) igy nem csoda, hogy a legtobb autoban csak egy gyari eros valto van, esetleg megerositve, ahol kell.
Nem tudom ezt mibol gondolod.
Az eros autokban eros kuplung van, eros valtoval.
Szekvencialis valtok csak nyomatekszegeny versenyautokba vannak elerheto aron. (1 mill.) igy nem csoda, hogy a legtobb autoban csak egy gyari eros valto van, esetleg megerositve, ahol kell.
Ebben teljesen igazad van.
VASILIJ!
Sokan vannak akik szeretnék tuningolni a verdájukat meg értenének is hozzá csak anyagilag nem lehetséges.
Ezért van Magyarország tuning kultúrája így elmaradva a nyugatibb (fejletebb) országokhoz képest.Lehetne majd a rovatnak egy olyan része hogy hol tudnák az emberek olcsobban a jó minőségű cucokat beszerezni.(csak egy ötlet)
Sokan vannak akik szeretnék tuningolni a verdájukat meg értenének is hozzá csak anyagilag nem lehetséges.
Ezért van Magyarország tuning kultúrája így elmaradva a nyugatibb (fejletebb) országokhoz képest.Lehetne majd a rovatnak egy olyan része hogy hol tudnák az emberek olcsobban a jó minőségű cucokat beszerezni.(csak egy ötlet)
Igen.
Te, ti, és mi csináljuk.
Te, ti, és mi csináljuk.
VASILIJ
Díjazom az ötletet! Azt had kérdezzem meg hogy diesel tuningról lesz e szó valamikor??? bár ettől függetlenül olvasni fogom a cikkeid
Díjazom az ötletet! Azt had kérdezzem meg hogy diesel tuningról lesz e szó valamikor??? bár ettől függetlenül olvasni fogom a cikkeid

Jó ötlet ez a téma,amúgy a magyar tuningkultúra az emberek nagy részénél SAJNOS még mindíg a No Feri matricánál kezdődik, és meg is áll.
De hál' istennek a változás szele lassan kezdi megcsapni az embereket, és azért már van néhány tényleg igényes jármű is szép hazánkban.Bár hála ennek a foglalkozási ártalomnak tuning területén nem vagyok elveszve, azért szívesen fogom olvasgatni ezeket a cikkeket is (mindíg tanul az ember...
) akárcsak az oldalon található összeset.


A feltöltött motorok után,ami lesz legalább 3-4 cikk is, a szivómotorokkal foglalkozunk.
szerintem ez jó ötlet, én szivesen olvasgatok minden ilyen témát. jó lesz az még, majd ha már nem kakilok a pelusba.

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!