Tuningműhelyek!!!

Témakör: Tuning
aktuális téma
Tuningműhelyek!!!

sziasztok!!! akit tud valami megbízható tuningműhelyet azt megkérem ebben a topikban tüntesse fel fontos

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Roland__
#308
2006. március 08. 12:15
ja..diesel....sorry, ahhoz nem ertek :))
Gryf
#307
2006. március 08. 12:13
Roland__
#306
2006. március 08. 12:08
ez ok a te autodra, de a tobbinel lehet elteres! nem mindegy pl a ccm sem....

nekunk mar 300LE-hoz is kell a 80as, viszont csak 600LE felett kell a 90es, az viszont vegig eleg; 3tarcsas turbosra szoktak max 110-es rendszert rakni

viszont az igaz, hogy a legtobb japo rendszer 76-80-as (nekunk 98%ban 80as) az ilyen kategoriaju autokra (nissan sx, mitsu eclipse, rx-7, supra, wrx, lan-evo, stb..)
Roland__
#305
2006. március 08. 12:03
ha nincs benne ecu, akkor megnagyobb a problem (igaz karbihoz nem ertek), mert akkor gondolom a gyujtasod a regebbi elosztos-megszakitos szerkezet, ami szivo motorra van beallitva, tehat nem tud retardalni >> ha turbositasz, akkor szerezned kell egy olyan elosztos-megszakitos gyujtast, ami turbos auton van es mellesleg a gyujtasidopontok is a helyukon vannak

pl: r5 gtt; 1st gen rx-7 12A turbo; stb... most mas karbi turbo auto nem is jut eszembe (pedig biztos volt meg sokkal tobb)

kerdes: megeri (pénzben, időben, kockazatban) az a 20-30LE, amit kapsz?
Roland__
#304
2006. március 08. 11:59
az lehet, hogy csak 350LE folott fog gondokat okozni, de te meg is akarod varni, mig gondot okoz? :)

amugy meg egy fojtas nelkuli rendszerrel a turbo gyorsabban felporog, es mivel az aramlas is "szabadabb" igy a nyoamsod is noni fog > teljesitmenyed is
Roland__
#303
2006. március 08. 11:58
akkor vegulis lehet hatulrol is merni az afr-t, de az egt-nek semmi ertelme (marmint, ha hatul meri)
Mazlee
#302
2006. március 08. 10:53
ez csak egy kb adat.. de nagyjából érdemes rá alapozni
Havrilla
#301
2006. március 08. 10:50
Szeva! Akkor az én 54esem "kicsit" kicsi az autómra!!!!
Mazlee
#300
2006. március 08. 10:47
200le 60mm, 250le 65mm, 300le 70mm, 300+le 80mm, 500+le 100mm Japó rendszerek többnyire 76 vagy 80mm-esek,
Gryf
#299
2006. március 08. 10:41
Ugyan evvel a motorral stb-vel van TD Rönó19-es Kb 90 ló val.
Ebben a kocsiban van ECU?
meganeozod
#298
2006. március 08. 10:29
helószto!! ha valaki tudna nekem segíteni kipufogó ugybe (egy 2002-es renault megane kombira) dupla ovál véggel teljesen középen vagy a két szélén,i akkor várom a PRIVÁT uzenetét.....

köszönöm:DÁVID
streetkill
#297
2006. március 08. 10:20
nah valami ilyesmiről beszélt ő is
streetkill
#296
2006. március 08. 10:19
azt mondták nekem hogy 350 lóerőeig ez a kipuff megfelelő így ahogy most van.

streetkill
#295
2006. március 08. 10:18
Roland__
#294
2006. március 07. 22:33
akkor sztem mielott tovebb emelned a nyomast, csereld le a kipufogod valami normalis meretu rendszerre > ha nem elektronikus a nyomas vezerlesed, akkor mar a kipufftol is noni fog a nyomasod
Roland__
#293
2006. március 07. 22:31
az jo, azt ugy kell; csak nem mindegy, hogy hova teszi; teheti hatra is a kipuffvegbe, de ehhez nem lehet katalizator a gepben es ott hatul nem fog rendes egt-t merni;
A turbotol 10-15cm-re van az idealis elhelyezese ezen szondaknak (egt -t szoktak turbo ele is tenni), de ehhez kell furni egy (vagy 2) lyukat a kipuffba es ra kell hegeszteni a szondak adapteret;de ehhez le kell szedni a kipuffot....
Roland__
#292
2006. március 07. 22:27
de azok a sport dobok atmeno dobok?
streetkill
#291
2006. március 07. 22:25
gyári 58 as rendszere van
streetkill
#290
2006. március 07. 22:25
akko nemtom mirő beszélt azt tom valamit szondázni akar
streetkill
#289
2006. március 07. 22:24
katalizátor helyett van egy sport hátsó dob utánna cső gyári ici pici lángfogó dob és végűl még 1 hátsó sport dob.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 328 találat 17 oldalon