Cikk: Turbósítsunk?! A tapasztalatok

Témakör: Tuning
aktuális téma
Turbósítsunk?! A tapasztalatok

Tuning rovatunk egy korábbi cikkünkben már olvashattatok a turbófeltöltőkről és elméleti működésükről. Mai írásunkban - amely a debreceni X-Turbo tuning-team egyik tagja, Roly tollából származik - a turbó gyakorlati alkalmazásáról és az utólagos beépítésről olvashattok részletesen. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
Pudding
#17806
2010. szeptember 17. 14:18
Köszi!
Egy 1.4 es mocihoz mikyen típusu turbót keressek?
Pudding
#17804
2010. szeptember 17. 14:16
Sziasztok!
Egy kérdés!Benzines autóhoz diesel turbo az nem jó ugye?
Blindmouse
#17802
2010. szeptember 17. 13:59
Na, akkor mindkét megoldás jó. és kész :D
Blindmouse
#17801
2010. szeptember 17. 13:59
Jó, hát én se tudom házilag szerelni.. mondjuk viszonylag ritkán kell dugattyút áttenni másik karra.. én 10 év alatt egyszer csináltam.. illetve csináltattam, amikor építettem a mostani motoromat.. pár nap alatt megvolt, nem múlt ezen semmi...
radics1
#17800
2010. szeptember 17. 13:57
Én meg még olyannal nem találkoztam,hogy a felső csapágynak bármi baja lett volna.
radics1
#17799
2010. szeptember 17. 13:56
ok,elmész az autógyártók 60%-hoz,és megkérded tőlük,miért így csinálják. Fordban találkoztam még préselttel,jó nagy fos,mivel házilag nemigen lehet szakszerűen szerelni,sőt...
Blindmouse
#17798
2010. szeptember 17. 13:53
Hát én még nem láttam olyat hogy a dugóban oválisra lenne kopva a furat...

persze csak a saját házam táján sepregetve..
.. úgyhogy ezt most nem veszem beee :D
radics1
#17797
2010. szeptember 17. 13:51
Valószínű más volt a tervezési szempont: 2x akkora felületen van a súrlódási terhelés,ergo 2x akkora az élettartam is. Persze a sima préselt is kimegy a világból. Lehet nyertek itt 0,5% fogyasztást.
Blindmouse
#17796
2010. szeptember 17. 13:48
radics1
#17795
2010. szeptember 17. 13:47
Ok,de a VW-ban a hajtókarban és a dugóban is szabadon foroghat a csapszeg.
Blindmouse
#17794
2010. szeptember 17. 13:45
Na, az eset az utóbbi... ;)
melegen van belepréselve...
radics1
#17793
2010. szeptember 17. 13:45
Pl itt látszik is
radics1
#17792
2010. szeptember 17. 13:44
A hajtókarban kell lennie csapszegperselynek.Csak nem gondolod,hogy csak úgy acél az öntöttvason csúszik?

Egy esetben nincs,ha a hajtókarba úgy van bepréselve a csapszeg,és csak a dugattyúban tud mozogni.
WAGEN
#17791
2010. szeptember 17. 13:42
köszi srácok az infot ,lépek van egy kis melo
további jo szórakozást
Blindmouse
#17790
2010. szeptember 17. 13:41
a csapszegnél hol van benne csapágy?
Chris23
#17789
2010. szeptember 17. 13:40
Hozzászólás törölve -- admin
WAGEN
#17788
2010. szeptember 17. 13:38
valoszinü az lessz,,,
akörül láttam én is ,,,
radics1
#17787
2010. szeptember 17. 13:36
MIndent lehet,egy gyári hajtókarban van is neki hely,de akkor egyedi csapágyakat kell bele szerezni valahonnan.Lehet egyszerűbb egy 20-asért 4 új hajtókart venni.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
Összesen 18586 találat 930 oldalon