nekem egy v40 t4 em van.az ország egyiklegagresszívabb kombi volvója.
nah a tuning a következő.kipufogó tuning az első.szal dobd ki a kukába a katalizátorodat és tegyél fel a helyére egy átmenő sport dobot.aztán ha ez megvan a gyári közép dobot is dobd ki tök fölösleges van a picike dob a hátsó dob előtt azt feltétlen hagyd fent mert az kell.végűl egy hátsó átmenő sport dob így a kipuff rendszered brutál lesz és fogyasztásban is alig érzel különmbséget.ettől az autó 80 200 -ig megvadúl.
aztán jön a turbó upgrade potom pénzért de komolyan.van egy ismerősöm nagyon májer a turbós verdákban és ő csinálta nekem meg az autómat.nem kell chip azt felejtsd el fölösleges.mindent mechanikusan kell beállítani a verdádban.a turbó nyomást is és a benzinnyomást is.na most egy nagyon jó hír a t4 seknek. a t4 befecskendező szelepei 400 ismétlem 400 lóerőig specifikusak a coolere pedig még 320 lóig stabil szal nem megy szét.az autóm jelenleg 270 lóerő és most van a kísérleti fázisban a 301 lóerő. ha megvan és minden fasza akkor megírom mit hogyan és ki csinálja meg
_________________
Streetkill.......
"Nem elég megbízható". Ezt hallottam én is, mégse hittem el. És az egyetlen dolog ami nem megbízható, az az elektronikába időnként beíródó memóriariasztások amit kb. perc alatt ki lehet ütni belőle. Persze ha valaki az olajcseréket se csinálja meg, lehet hogy megbízhatatlanná válik idővel de ki tudja.
A 850R az nem 300 lovas volt gyárilag? Amúgy azt hallottam az s40-v40 volvokról hogy nem elég megbízhatóak. Persze ezt nem a t4-re mondták! Neked amúgy mióta van meg? Mennyit mentél vele azóta? Gondolom neked semmi bajod vele!
tudom sokan azt veszik h bmw audi porsche subaru. de ha valakinek van egy volvója vagy egy saab 9.3 aero-ja akkor más autót többet nem is akar venni.egyszerűen remek.tuningolhatóság szempontjából is. vegyük az én autómat. 200 ló 300 nyomaték ez a gyári t-4 adat.na most potom 25 ezer forintból 260 lovat hoztunk ki az autóból.ez azért elég meggyőző szerintem.
nekem egy v40 t4 em van.az ország egyiklegagresszívabb kombi volvója.
nah a tuning a következő.kipufogó tuning az első.szal dobd ki a kukába a katalizátorodat és tegyél fel a helyére egy átmenő sport dobot.aztán ha ez megvan a gyári közép dobot is dobd ki tök fölösleges van a picike dob a hátsó dob előtt azt feltétlen hagyd fent mert az kell.végűl egy hátsó átmenő sport dob így a kipuff rendszered brutál lesz és fogyasztásban is alig érzel különmbséget.ettől az autó 80 200 -ig megvadúl.
aztán jön a turbó upgrade potom pénzért de komolyan.van egy ismerősöm nagyon májer a turbós verdákban és ő csinálta nekem meg az autómat.nem kell chip azt felejtsd el fölösleges.mindent mechanikusan kell beállítani a verdádban.a turbó nyomást is és a benzinnyomást is.na most egy nagyon jó hír a t4 seknek. a t4 befecskendező szelepei 400 ismétlem 400 lóerőig specifikusak a coolere pedig még 320 lóig stabil szal nem megy szét.az autóm jelenleg 270 lóerő és most van a kísérleti fázisban a 301 lóerő. ha megvan és minden fasza akkor megírom mit hogyan és ki csinálja meg
_________________
Streetkill.......