nekem egy v40 t4 em van.az ország egyiklegagresszívabb kombi volvója.
nah a tuning a következő.kipufogó tuning az első.szal dobd ki a kukába a katalizátorodat és tegyél fel a helyére egy átmenő sport dobot.aztán ha ez megvan a gyári közép dobot is dobd ki tök fölösleges van a picike dob a hátsó dob előtt azt feltétlen hagyd fent mert az kell.végűl egy hátsó átmenő sport dob így a kipuff rendszered brutál lesz és fogyasztásban is alig érzel különmbséget.ettől az autó 80 200 -ig megvadúl.
aztán jön a turbó upgrade potom pénzért de komolyan.van egy ismerősöm nagyon májer a turbós verdákban és ő csinálta nekem meg az autómat.nem kell chip azt felejtsd el fölösleges.mindent mechanikusan kell beállítani a verdádban.a turbó nyomást is és a benzinnyomást is.na most egy nagyon jó hír a t4 seknek. a t4 befecskendező szelepei 400 ismétlem 400 lóerőig specifikusak a coolere pedig még 320 lóig stabil szal nem megy szét.az autóm jelenleg 270 lóerő és most van a kísérleti fázisban a 301 lóerő. ha megvan és minden fasza akkor megírom mit hogyan és ki csinálja meg
_________________
Streetkill.......
hát az igaz végülis nem kell sokminden, de az egyediségen is lenne a hangsúly, tudod h másnak nicns olyan összeállítás csak neked most sem rossz gép...talán a következő projekt 1 kipuff lesz csak félő hogy nagy lesz a hangja és az 300km-es autópályás utazáskor nem épp kellemes érzés 200nál. nem jó órákig hallgatni az ordító kipufogót
igaz azt nme tudom a tiétek milyen, de rács, lökhárító toldat, szte ma küszöb is más, hátsó toldat, szárny. És ha jól tudom a fekete betétes első lámpák is a sport csomag része, de ez nem biztos. Volvóra kell több? így is megfordulnak utánna
nem rossz de a felnin és a szinén kívül nem sok különbséget látok a miénkhez képest ja de, az első toldat...de én valami egyedibbre gondoltam nem gyári cuccokra, de azért köszi
kár....jó lenne valamivel feldobni a családi autót. de apa még 1 valamire való szárynat sem tesz rá, azt mondja a gyári a legjobb nemtom mi lenne jó mert még énsem találtam semmit sehol
anno én is így kezdtem de nem igazán találtam rá szép dolgokat...én már annyira nem is emlékszem hogy melyik katalógusban láttam viszonylag szolíd cuccokat rá...de lámpákat ne keress mert az külföldön van és nagyon drága
hello mindenkinek
apának volvo s40-e van. mivel lehetne az optikáját feldobni 1 kicsit? nem 200.ezres bodykitre gondoltam és nemis boeing szárnyakra vagy 18as krómfelnire tudnátok mondani valami weboldalt ahol optikai tuningkiegészítőket lehetne kapni volvora? toldatok, lámpák, hűtőrácsok, ezazamaz
Ez egy ritkán látogatott fórum, ezért elég hozzászólásszegény.
Lehet hogy elkéstem vele, de benzinnyomás rendben van az injektotoknál ? Nem sok baja szok lenni 440-eseknek, de ilyen hibát AC pumpa okozhat, esetleg biztosítékja, reléje vagy benzinszűrő elkoszolódása.
sziasztok!!
elég rég nem megy ez az oldal!!
tudna valaki segíteni?
egy 440 turbo volvo-m van(92'), és nem hajlandó beindulni! szikra, üzemanyag van, a computer-e nem hibaolvasós!!
köszi
Sziasztok márkatársak.A megbizhatósághoz szeretnék hozzászólni.Nekem egy S 70 T5-sőmvan.Mielőtt megvettem elmentem itt Pécsen az egyik kompjúter guruhoz,Gomora Gábornak hivják.Megkérdeztem tőle hogy mennyire megbizható ennek a tipusnak a kompjútere.Erre a válasza azvolt;Hogy még sohasem javitott és nem is hallott róla hogy megállt volna.
Autólámpa ügyben mondjuk kattints. Egy 1.6-os és a T4 között ég és föld a különbség. A T4 fékje nagyobb elől, ez mondjuk alkalmazható "Tuning" gyanánt, a tárcsák+nyergek+betétekkel csereszabatosak. Relézésről itt egy kép, bekötöd, nem nagy dolog, az utastéri biztitábla melletti reléboxban lelhetsz még üres foglalatot is és akkor még ízléses is a dolog. 1999 végétől az egész autót átdolgozták, ráadásul a környezetvédelmi osztály is EURO3 lett, úgyhogy újat nemigen lehet visszarégiesíteni. Az 1996-1999 közötti szívómotoroknak ráadásul még a motorvezérlő kompjútere is másfajta, viszont a T4 már 1997-ben két lambdaszondás korszerű elektronikával lett ellátva, valamint saját fejlesztésű hosszabb áttételű váltóval. Ha mondod mi érdekel, majd lököm az igét, de én se vagyok volvószerviz, csak műkedvelő.
Kössz az üdvüzlést :) .
Hát igen már két T4 is van a láthatáron, de szerintem előbb futőművet és féket rakok az autó alá, mert ez nem sportautó hanem egy 1.6-os családi sedan, majd kialakul. Igen a lámpám H4-es, szóval létezik utángyártott csak relézni kell hol lehet beszerezni ? DEPO ? és mennyiért, lököst találtam 15ezerért, aki viszont ismer olyan embert, aki nagyon tudja miben is különböznek a 98-as és 2000-es szériák, plussz tudja nagyon hogy a T4 és az 1.6 alatt mi van, az kérem vegye fel velem a kapcsolatot előre is köszönöm.
UI.: azért igyekezzünk szeptember 9-én sokan lenni Budaörsön :)
Láttam hányódni egy bontott kevesetfutott T4 motort (már az újabb fajta 2.0) Lengyeléknél Soroksáron, de nem volt túl olcsó... valami 300-ról regéltek Lámpatestet a HELLA csak a Volvónak ad el, esetleg tudsz venni utángyártottat (DEPO) ami nekem is van nemfeketét H7-es izzókkal. Apró szépséghiba, hogy HCR, tehát ki kell relézni hogy a tompított ne aludjon ki amikor a távfényt fölkapcsolod, mert különben közelre nem látsz az éjszakában. Gondolom a tied is gyárilag H4-es volt, abban nincs ikerfényszóró relé, sem CEM elektronika. Lökös, hűtőmaszk, szárny szokott lenni mind bontókban vagy apróhirdetésben, kb. 40/db-al kalkulálhatsz.
Amúgy vennék tisztaoptikás, de nem fekete hanem foncsorozott első lápatestteket, 2002-től első lököst, hűtőmaszkot és szárnyat esetleg sportfutóművet és T4-es motort bontottan természetesen
végülis nem kell sokminden, de az egyediségen is lenne a hangsúly, tudod h másnak nicns olyan összeállítás csak neked
most sem rossz gép...talán a következő projekt 1 kipuff lesz csak félő hogy nagy lesz a hangja és az 300km-es autópályás utazáskor nem épp kellemes érzés 200nál. nem jó órákig hallgatni az ordító kipufogót