Az Összes Hazai Tuningcég Egy VICC!!!
aktuális téma


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
oké
Kérek egy digitálisgépet aztán küldöm a képeket ,ráér akkor is a válasz ,a jóTANÁCSALL együtt
Addig üdv


Kérek egy digitálisgépet aztán küldöm a képeket ,ráér akkor is a válasz ,a jóTANÁCSALL együtt
Addig üdv



Ráér holnap?
Néhány méretet be kell eggyeztetni úgy is.
Néhány méretet be kell eggyeztetni úgy is.

Küdesz árat a toldatra????
Már ennek a taglalásába nem megyek bele.
Marad a verseny szektor, meg minden tizedik kuncsaft, aki meg bír fizetni.
Normál nyereség mellet.

Marad a verseny szektor, meg minden tizedik kuncsaft, aki meg bír fizetni.
Normál nyereség mellet.

Király lett a fórum, jó kis oktatássá fajult, ami nem baj, mert mindig tanul az ember!!!
A chipptuning témához én is pár szóval hozzászólnék, illetve leírom a tapasztalataimat, és ne értsétek félre, nem akarok megbántani senkit!!!
Adva vagyon az autóm, egy Astra Coupe Turbo. Gyárilag nem egy „húvazze” kategória, mert többet néz ki belőle az ember, mint amit tud,(190Le/250Nm) de egy kis elektronikai okosítással bizony kemény kis járgány lesz belőle. Nos a megvétel után kb. 4 hónappal én is eljutottam oda, hogy kellene egy chipptuning, mert a gyári teljesítményt már keveselltem. Intenzív kutatásba fogtam e téren és bizony hamar rá kellett jönnöm, hogy az itthoni kínálat leginkább programoz- matematikus egyetemistákból, valamilyen chipptuning tanfolyamot végzett, vagy külföldön, valamelyik kutatóintézetben és tuningcénél dolgozott emberekből és ezek cégéből áll össze a hazai motorelektronikai tuningpiac. Először felhívtam egy céget,-mindegy melyiket-és ott közölték velem, hogy akár 300Le és 500 Nm-t is tudnak, hatszámjegyű összegért. Persze, magatoknak seggfejek. Kerestem tovább és körültekintően kiválasztottam, hogy kit javasolnak stb. és BEAJÁNLÁSRA elmentem ahhoz, akit mindenki istenített. Laptop fel,obd-re csatlakozz, gyári vezérlőprogram letölt…….5 óra várakozás, laptop vissza enter és feltöltődött a várva várt tuningprogi, amit a LEXMAUL cégtől vettem.(állítólag) Próbakör… ééés anyád, megy mint a barom! Örömmel kifizettem a csókát, boldogan hazafelé tartok, amikor –persze- bepróbálkozott egy autó hát azonnal gyorsulni kell… 2.-at húzattam amikor motorkontroll kigyulladt és lebutul az autó…Azzal a lendülettel vissza a faszihoz elmondom, hogy mi a baj. 5 perces letölt-feltölt utána menjek egy kört. Mentem is , de érdekes módon MÁSKÉPP ment az autó, nem jobban, teljesen másképp. Először alul, 2000-től húzott és 6500 rpm-után halt el, ezután 35000-től indul el és egészen 7000-ig egyre erősödik a kocsi. Érdekes, na mindegy. Pár napra rá autópályán, 5.-ben 5200 rpm körül megint motorkontroll kigyullad, ekkor már kissé tele lett a hócipőm, megint vissz a gyerekhez, fél óra magyarázkodást kellett végighallgatnom tőle, ami, megmondom őszintén nem érdekelt, mert a pénzemért legyen az amit ígért, ne pedig folyamatos motorkontroll lámpa kiütögetése a tech-2 műszerrel. Letölt-feltölt játék és most már nyugodjak meg tuti jó lesz. Nem lett jó, annyira nem, hogy kiderült, nem lexmaul program volt benne, hanem valami saját íromány, azonnal visszakértem a pénzemet és másik ember után néztem. A másik ember megcsinálta ugyan, de ott sem lett 100%-os. Itt szakad el a cérna és megkerestem az Irmscher céget akiktől vásároltam egy Pase-I-et.(fázis-1) programot, és azóta semmi bajom az autóval. Hozzátenném, hogy olcsóbb volt az Irmscher progi, mint amit itthon belekókányolt a hozzáértő úr a gépbe. A németek hozzáadták a tüv-öt, 3 év teljeskörű motorgaranciát, kilométerkorlátozás nélkül. Itthon csak egyet mondjatok, aki ilyet tud nyújtani. Sehol sem fogtok találni.
Összefoglalva:
Mint minden másban, ebben a kérdésben is fényévekkel vagyunk lemaradva a nyugat mögött és ne is haragudjatok, de ami itthon van a piacon az egyszerűen nevetséges és egyben siralmas!
Önjelölt „tuningspecialisták”, okoskodók, láttak valamit és akkor mi is megcsináljuk, jó lesz az a parasztnak, stb.
Természetesen akinek nem inge, ne vegye magára. Én eléggé megjártam ezzel a dologgal és elfogult vagyok, de én csak egy egyszerű mezei ügyfél vagyok, aki a pénzéért szeretett volna itthon valamit, de nem sikerült neki azt nyújtani, amit bőszen beígértek.
Ez is baj???
Mea culpa....
A chipptuning témához én is pár szóval hozzászólnék, illetve leírom a tapasztalataimat, és ne értsétek félre, nem akarok megbántani senkit!!!
Adva vagyon az autóm, egy Astra Coupe Turbo. Gyárilag nem egy „húvazze” kategória, mert többet néz ki belőle az ember, mint amit tud,(190Le/250Nm) de egy kis elektronikai okosítással bizony kemény kis járgány lesz belőle. Nos a megvétel után kb. 4 hónappal én is eljutottam oda, hogy kellene egy chipptuning, mert a gyári teljesítményt már keveselltem. Intenzív kutatásba fogtam e téren és bizony hamar rá kellett jönnöm, hogy az itthoni kínálat leginkább programoz- matematikus egyetemistákból, valamilyen chipptuning tanfolyamot végzett, vagy külföldön, valamelyik kutatóintézetben és tuningcénél dolgozott emberekből és ezek cégéből áll össze a hazai motorelektronikai tuningpiac. Először felhívtam egy céget,-mindegy melyiket-és ott közölték velem, hogy akár 300Le és 500 Nm-t is tudnak, hatszámjegyű összegért. Persze, magatoknak seggfejek. Kerestem tovább és körültekintően kiválasztottam, hogy kit javasolnak stb. és BEAJÁNLÁSRA elmentem ahhoz, akit mindenki istenített. Laptop fel,obd-re csatlakozz, gyári vezérlőprogram letölt…….5 óra várakozás, laptop vissza enter és feltöltődött a várva várt tuningprogi, amit a LEXMAUL cégtől vettem.(állítólag) Próbakör… ééés anyád, megy mint a barom! Örömmel kifizettem a csókát, boldogan hazafelé tartok, amikor –persze- bepróbálkozott egy autó hát azonnal gyorsulni kell… 2.-at húzattam amikor motorkontroll kigyulladt és lebutul az autó…Azzal a lendülettel vissza a faszihoz elmondom, hogy mi a baj. 5 perces letölt-feltölt utána menjek egy kört. Mentem is , de érdekes módon MÁSKÉPP ment az autó, nem jobban, teljesen másképp. Először alul, 2000-től húzott és 6500 rpm-után halt el, ezután 35000-től indul el és egészen 7000-ig egyre erősödik a kocsi. Érdekes, na mindegy. Pár napra rá autópályán, 5.-ben 5200 rpm körül megint motorkontroll kigyullad, ekkor már kissé tele lett a hócipőm, megint vissz a gyerekhez, fél óra magyarázkodást kellett végighallgatnom tőle, ami, megmondom őszintén nem érdekelt, mert a pénzemért legyen az amit ígért, ne pedig folyamatos motorkontroll lámpa kiütögetése a tech-2 műszerrel. Letölt-feltölt játék és most már nyugodjak meg tuti jó lesz. Nem lett jó, annyira nem, hogy kiderült, nem lexmaul program volt benne, hanem valami saját íromány, azonnal visszakértem a pénzemet és másik ember után néztem. A másik ember megcsinálta ugyan, de ott sem lett 100%-os. Itt szakad el a cérna és megkerestem az Irmscher céget akiktől vásároltam egy Pase-I-et.(fázis-1) programot, és azóta semmi bajom az autóval. Hozzátenném, hogy olcsóbb volt az Irmscher progi, mint amit itthon belekókányolt a hozzáértő úr a gépbe. A németek hozzáadták a tüv-öt, 3 év teljeskörű motorgaranciát, kilométerkorlátozás nélkül. Itthon csak egyet mondjatok, aki ilyet tud nyújtani. Sehol sem fogtok találni.
Összefoglalva:
Mint minden másban, ebben a kérdésben is fényévekkel vagyunk lemaradva a nyugat mögött és ne is haragudjatok, de ami itthon van a piacon az egyszerűen nevetséges és egyben siralmas!
Önjelölt „tuningspecialisták”, okoskodók, láttak valamit és akkor mi is megcsináljuk, jó lesz az a parasztnak, stb.
Természetesen akinek nem inge, ne vegye magára. Én eléggé megjártam ezzel a dologgal és elfogult vagyok, de én csak egy egyszerű mezei ügyfél vagyok, aki a pénzéért szeretett volna itthon valamit, de nem sikerült neki azt nyújtani, amit bőszen beígértek.
Ez is baj???
Mea culpa....

Hatvanban, Varbaiékhoz ne menjen senki, ha vki környékbeli. Inkorrekt, drága, és nagy mesemondók. Nekem is elcsesztek az előző autómon 1-2 dolgot, pedig nem 2 filléres szekér volt az sem. Azért írtam, nehogy valaki beleszaladjon.
Én megértem hogy a te vagy ti szakmátokba is sok a kontár az én szakmámba is rengeteg van ,3 dolgozunk egy kisiparosnál a harmadik a fönököm !!

Miskolcon is van ilyen debreceni féle kenegető, de az a rosszab, hogy ocsmányabb a munkálya, de viszont cég.
A laikusak meg benyalják a munkáit, és magyarázatát.
Jól él, és ő marad jövőre a nagypiacnak.

A laikusak meg benyalják a munkáit, és magyarázatát.
Jól él, és ő marad jövőre a nagypiacnak.


Ezt viszont tényleg priviben.
Viszont nem ismétlem magam, így a fazonon kicsit módosítanék, de a fő karakter maradna.
Viszont nem ismétlem magam, így a fazonon kicsit módosítanék, de a fő karakter maradna.

Árat privibe!!??
Kössz, de lehet hogy priviben lett volna etikusabb.
Mindegy.
Mindegy.
Egy üzlet megitélését az eladó hozzá állása is erőssen befolyásolja!
Én így jártam nem rég: Érdeklődtem egy féktárcsa iránt(nagyon ritka, szinte lehetetlen kapni), ki derült, hogy van nekik raktáron egy, mert a főnök régebben vett magának egy garnitúrát, de mégsem kelett neki. Nosza, akkor kell nekem. Kérdem az árat, azt mondják most még nem tudják. Kb. 3 óra múlva felhívom őket, nem az a srác veszi fel a telefont akivel elötte beszélem, de kérdik tőle hogy mennyi lenne az ára. Ő erre ingerülten, nem tudja, hagyjam őt békén, nem ér erre rá!
Na én így is teszek tőlük nem is kell semmi!
Én így jártam nem rég: Érdeklődtem egy féktárcsa iránt(nagyon ritka, szinte lehetetlen kapni), ki derült, hogy van nekik raktáron egy, mert a főnök régebben vett magának egy garnitúrát, de mégsem kelett neki. Nosza, akkor kell nekem. Kérdem az árat, azt mondják most még nem tudják. Kb. 3 óra múlva felhívom őket, nem az a srác veszi fel a telefont akivel elötte beszélem, de kérdik tőle hogy mennyi lenne az ára. Ő erre ingerülten, nem tudja, hagyjam őt békén, nem ér erre rá!
Na én így is teszek tőlük nem is kell semmi!
Hasonlót, de toldatban.
Az oldalamon van egy, sötété kék is ami hasonló.
Az oldalamon van egy, sötété kék is ami hasonló.

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!