változó szelepvezérlés vs turbós moci...

aktuális téma
változó szelepvezérlés vs turbós moci...

...Toyota Corolla 1.8 TS vs Seat Leon 1.8T Sport Sziasztok! Nem esetleges háború és összeugrasztás a célom, kérdéseim lennének, ha tudtok írjatok le érveket, ellenérveket. Szóval pillanatnyilag ez a két kiszemeltem. Kérdés az, miben másabb, jobb, rosszabb, egyáltalán összevethető-e egy 192LE változó szelepvezérlésű motor egy 180LE turbóssal? Melyik rugalmasabb motor, milyenek a fogyasztási arányok, városba esetleg melyik ajánlatosabb, ... és ilyen hansonlók érdekelnének. Ha tudtok, írjatok! Köszönöm!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Sprint-R
#515
2005. március 04. 18:54
ja
hobizoli
#514
2005. március 04. 18:50
Hat igen, viccesnek tunik, de vegul is bevalt nekik.
Sprint-R
#513
2005. március 04. 18:46
Én is nagyot néztem amikor azt mondták hogy lehugyozzák a motort,de utánna röhögtem!
hobizoli
#512
2005. március 04. 18:37
Ja igen-igen ott volt, azon ahogy lehugyoztak mondjuk mar-mar rohogtem...de egyebkent lehet benne vmi, mert a szerszamgepek gepagyat is oregbitik, legabbis regen ugy csinaltak, hogy kiontottek, aztan evekig kint allt esoben-hoban-sarban-hidegben-melegben stb, aztan amikorra megszuntek az ontesi feszultsegek eltelt par ev, de tuti jok is lettek.
Rich
#511
2005. március 04. 18:31
Sprint-R
#510
2005. március 04. 18:20
Ezt a Discovery-n láttad,mert én igen?!meg azt is mondták a műsorba,hogy gyakran le is hugyozták ezeket a motorokat,hogy jobban edződjenek!
hobizoli
#509
2005. március 04. 18:06
A BMW-e meg par evvel korabban ~1500LE-t tudott, igaz az csak egy soros 4 hengeres motor volt es nem V6-s. Egyebkent a blokk egy 60-70-s evekben gyartott utcai BMW 1500ccm-s blokkja volt, es gyorsitott oregbitest alkalmaztak az ontvenyeken a bontokbol szerzett, mar min 100k km-t lefutott db-kbol, amikbol osszeepitettek egy-egy motort a futamokra.
Lordie
#508
2005. március 04. 17:58
1bar=14.50377psi=1.019716kg/cm2
hobizoli
#507
2005. március 04. 17:58
En ugy tudom az a Punto GT toltonyomasa max 0.8bar, de overboost-nel egy ideig 1.2bar lehet a maximum.
JiM
#506
2005. március 04. 17:49
PSI minek a rövidítése? Mi a váltószám közet és a BAR között? Csomó videón azt írják, hogy xxx LE @ yy PSI
jocipapa
#505
2005. március 01. 20:17
ZED
#504
2005. március 01. 20:12
JiM
#503
2005. március 01. 12:57
ZED
#502
2005. március 01. 11:48
[email protected] címre irjátok meg hogy mi kellene megkérdezem, de nagyon tuningcuccok nincsenek, csak gyári v utángyári olcsóbb alkatrészek
ChPh
#501
2005. március 01. 11:43
nekem egy jó futóműves kellene :)
GTAti
#500
2005. március 01. 11:42
Mitsuhoz is megy? Bármi?
Ültetőrugó?
ZED
#499
2005. március 01. 11:39
Jah ha kell valami futómű és karosszériacucc, néha egész olcsón tudok,
Példa haver Gt Puntójához trapézgömbfej ő tudott volna h a cég ahol dolgozik kedvezménnyel hozza neki 20200 ft ért én tudtam 16500 ért jó nem sok különbség de 2 kell neki így majdnem egy tizest sporol a másik honda civic 97 eshez 1 sárvédő 6 e ft ami szintén nem sok. és mind uj cucc
n12turbo
#498
2005. március 01. 11:37
Valaki kérdezte még a fogyasztást.
Hát nekem erről van tapasztalatom mert nekem ment a gépem sokáig turbó nélkül is megg azzal is.
Szóval tökre ugyanaz a moci ugyanolyan (spórolós) használat mellet nekem turbo nélkül kevesebbet kajált. Valószínüleg azért mert a turbósasknak gyárilag is kicsi a kompresszióviszonya és amitt szarab ba hatásfok...
más tippem nincs miért eszik kevesebbet turbóval (mégegyszer mondom ha nem tolom neki akkor)
GTAti
#497
2005. március 01. 11:24


De akkor már elég mélyen bele kell nyúlkálni a mociba... Mindegy, ami pénzem lesz, azt úgyis erre fogom költeni a köv 3-4 hónapban. Meg ültetőrugókra...
ZED
#496
2005. március 01. 11:21
ugysem fogod kibirni, lesz az 1 baron is
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Összesen 715 találat 36 oldalon