változó szelepvezérlés vs turbós moci...

aktuális téma
változó szelepvezérlés vs turbós moci...

...Toyota Corolla 1.8 TS vs Seat Leon 1.8T Sport Sziasztok! Nem esetleges háború és összeugrasztás a célom, kérdéseim lennének, ha tudtok írjatok le érveket, ellenérveket. Szóval pillanatnyilag ez a két kiszemeltem. Kérdés az, miben másabb, jobb, rosszabb, egyáltalán összevethető-e egy 192LE változó szelepvezérlésű motor egy 180LE turbóssal? Melyik rugalmasabb motor, milyenek a fogyasztási arányok, városba esetleg melyik ajánlatosabb, ... és ilyen hansonlók érdekelnének. Ha tudtok, írjatok! Köszönöm!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Rich
#415
2005. február 28. 22:17
VTISedan
#414
2005. február 28. 22:17
Nem rossz,nem rossz!250HpSok sikert!
Rich
#413
2005. február 28. 22:16
Most még kicsit remeg a szám széle,de a kovácsolt dugók+Crower hajtókarok stb.adnak majd némi önbizalmat.Egyébbként két blokkom van hozzá és a frankót építgetem,miközben egy másikon kiséretezek.Persze annak sem örülnék,ha szétrepülne,főleg,mert ezzel járok melózni.
Bor
#412
2005. február 28. 22:15
Az MG ZR160-nak az alapja a Rover 25, amely viszont a Honda-Rover együtműködében készült, és 2literes turbó motor kivételével a Honda által gyártott motorokat kapta
GTIrules
#411
2005. február 28. 22:11
udv mindenkinek
erdekes a topik ahogy visszaolvastam
nekem szivo motoros a kecskem de a kovi biztos csak TURBOS lesz
kjanika
#409
2005. február 28. 22:10
nem félsz hogy kinyirod a motort?
Rich
#408
2005. február 28. 22:08
Most max. a főnököm rally gépével tudok foglalkozni,mivel egy márkaszervizben melózom és a sajátomra is alig jut idő.
JiM
#407
2005. február 28. 22:06
A ZR 60-70%-ban Civic? Vagy valamit félre értek?
BGY
#406
2005. február 28. 22:06
Csáá!
Csak magadnak építesz vagy másnak is?
Rich
#405
2005. február 28. 22:02
Egy 1995-ös amerikai kivitelű Coupe-m van,sajnos csak 1.5-ös motorral.Legalább 250 hp-t szeretnék kihozni a kicsiből,ehhez persze az egész belét le kell cserélni,de még így is olcsóbb lesz,mintha ITR motort tennék bele.Most valahol 170-190hp között van.Szeretném,hogy minnél elöbb elkészüljön,de ebben erősen akadályoz egy házépítés projekt.
VTISedan
#404
2005. február 28. 21:47
Azannyát,hogy neked milyen Civiced van!!!Várjuk a kocsit az oldalon!
Ápr.16-17-ei Honda talira kész lesz?Saccperkábé mekkora lesz a "kicsike" teljesítménye,és melyik mociból?
Bor
#403
2005. február 28. 21:46
Bor
#402
2005. február 28. 21:44
A Walis Motor forgalmazza mind a kettőt
Tiv
#401
2005. február 28. 21:44
azt tudom, hogy alapító tagja vagyok a Rover klubnak :)))) Tehát számomra a Rover az autó :))) (indexen Rover FOrOVER topikot kukkantsd meg...) Mennem kell holnap leszek .)
JiM
#400
2005. február 28. 21:42
Nagyon tuti kis gép! Pont amilyen kellene: kicsi, szép, pörgös moci (4000től nyit a változó szelep), 2004-es, ...
BMW-hez? Amúgy mit tudsz, milyen minőség ez? Nemtom angolok mit tudhatnak...
Tiv
#399
2005. február 28. 21:23
Méretre civic kategória, teáh nem nagy, 1.8-as "pörgős" motorral, még a honda érából. tehát van közös vonás is sok. Kicsit alacsonyabbról húz, és nyomatékosabb mint a vti, szervízekről meg találsz infot a www.mgroverklub.hu weblapon, és találsz ott egy zöld Zr-t is (vtb) ha kérdéseid vannak, csak bátran, szerintem meg is kocsikáztat szívesen
Nemlac
#398
2005. február 28. 21:22
Pont oda jutottunk,amit tegnap mondtam!

Ízlések és pofonok,avagy kinek a pap,kinek a paplan!
Tiv
#397
2005. február 28. 21:20
UK
#396
2005. február 28. 21:19
Ahol a BMW-t
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Összesen 715 találat 36 oldalon