Hárombetűs Királyság:TDI

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Hárombetűs Királyság:TDI

Várunk minden kedves Dízel őrültet!

A korom és a nyomaték legyen Veletek!


A sok füst és a korom (nem minden esetben) az ERŐ jelképe!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
Sopi99
#15107
2013. február 18. 17:40
Furcsa nekem ez a 3000nél 0.3 bár,az én autómból ki indulva.
Most 100nál ilyen 0.1 bár van (ASD váltó,175/65-14) kb, fordulatot nem tudok mondani mert nincs benne fordulatszámmérős óra,mert ha lenne is nem jól mutatna.
Eddig mikor szűkebb volt a geometria ugyan ennél a sebességnél 0.5 körül volt a nyomás,viszont most kb 3000 ig nem is megy a kocsi,kb olyan mintha wg-s turbó lenne rajta,és a nyomás is rosszabbul épül.
Ezek alapján szerintem nagyon nyitva van a geometria (kb 2mm).
Meg az a baj szerintem a labda sem 100-as,kellene kölcsön kérnem valakitől kipróbálni egy másik labdával.
Masterdriv
#15106
2013. február 18. 17:37
5bárig gyári cooler? :) Te nem viccelsz!
Masterdriv
#15105
2013. február 18. 17:34
gt20 1800tólmegy.. a 2260 meg beállítás kérdése...nekem 2400tól indul nagyot 2400 2600közt van sacc 160nm ugrás.. de ez sokminden fügvénye.. amúgy a nyitott kipufogó és a nagyobb cooler az ALAP.. utánna jönnek az nagyobb adagoló vagy turbó projektek.. legalábbis ez így ésszerűbb ha a tunning sorrendjét nézzük!
Masterdriv
#15104
2013. február 18. 17:27
Uhh ez dúrva

Amúgy egy GEO-s turbónűl az a jó, akkor jó a beállítása, ha 3000es fordulaton 4ik ben vagy 5ik ben attól függ 5 ös vagy 6os váltó 0.3 bar a maradéknyomás... így lehet kergetni nem marad bent hő..és elolvadni sem fog... a geometriától, hoyg szűk.. mástól még olvadhat persze! :D
PapaMaci
#15103
2013. február 18. 16:56
Jó reggelt!
Csak halkan jegyezném meg, hogy van egy eladó sprinter coolerem, ami megtekinthető az oldalamon!
tomitam
#15102
2013. február 17. 19:02
Tisztába vagyok vele.
Nekem gyári cooler lesz visszatéve az éven egy külső olajhűtővel.
Írtam neked László privátot
Hans
#15101
2013. február 17. 18:54
Egy tuningolt motornak nagyobb a hőterhelése, azt a hőt valahogy el kellene vonni. Ehhez a gyári cooler már kicsi
Hans
#15100
2013. február 17. 18:52
Annál még több is ha odalépsz neki
tomitam
#15099
2013. február 17. 18:17
Magával az autóval van baj.
Az opel ezen motorjai a katasztfófa és a szánalom közt mozog.
Ne kezdj el rá költeni és gondolkodni sem miért csinálja.
Add el mihamarabb amíg beindul.
tomitam
#15098
2013. február 17. 18:16
1,4-5bárig elég a gyári cooler.
Tomka.
#15097
2013. február 17. 18:00
160fokos levegő csak nem lesz
Hans
#15096
2013. február 17. 17:32
Leolvasztani azért nem olyan könnyű
Hans
#15095
2013. február 17. 17:31
Általában 2000 rpm-nél szokta tudni az 1 bart.
A 2260 nagyon kilógna felfelé az említett konfigból. Hogy harmonikus rendszer legyen, nemcsak a coolert kellene hozzá cserélni
Tomka.
#15094
2013. február 17. 16:54
én nyáron a gyári autónál észreveszem, hogy egy-két odalépés után nem olyan jól megy, persze megfelelő után hűtés után megint jó
akkor mi lehet egy nagy turbós, nagy adagolós, nagy csúcsos autónál? hiába hogy nem megy nagy nyomáson, de több, a sűrítéstől felmelegedett levegőt szállít mint a gyári turbó, így véleményem szerint a gyári cooler kicsinek bizonyul
danesz89
#15093
2013. február 17. 16:50
Sziaztok 1.7 td astrám van 68 lovas megemelkedet az autó fogyasztása majdnem hogy a duplájára mi lehet ennek az oka??
chromemisi
#15092
2013. február 17. 15:20
ennyire gáz??? akkor ez nem vicc, de még ha nincs nagy nyomás akkor is olvaszt ez a kis rohadék??????
Tomka.
#15091
2013. február 17. 14:39
ha nem baj, hogy elmelegszik egy lámpától lámpáig után akkor nem kell
chromemisi
#15090
2013. február 17. 14:34
2260-as gt20-hoz képest honnan indul, 11x3,2-es bovdenes + 502-es csúcsok mellé a 22-eshez kell nagy coolerezés vagy elég egyenlőre a gyári is, nem csúcson járatásról van szó "aránylag normál használat"
tomitam
#15089
2013. február 17. 11:18
Utána már nem annyi csak módosítják picit.
Felesleges a kevlár 150 lóra.
Úgy kell írni az elektronikát hogy ne alul rántson hanem folyamatosan erősödjön
Tomka.
#15088
2013. február 17. 10:57
ezekkel a módosításokkal simán bírni fogja, és a fogyasztásod sem fog litereket nőni
a gyári adagoló kb 160lóig elég
jól tudod, minden módosítás után módosítani kell a chipet is, szóval ha van rá pénzed, inkább vegyél most turbót is, írtok hozzá egy chipet és nem kell utána szaladgálni
geometriás turbó alulról is jól fog húzni, és könnyen fel is megy
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
Összesen 15827 találat 792 oldalon