Hárombetűs Királyság:TDI

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Hárombetűs Királyság:TDI

Várunk minden kedves Dízel őrültet!

A korom és a nyomaték legyen Veletek!


A sok füst és a korom (nem minden esetben) az ERŐ jelképe!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
gt_tdi
#15087
2013. február 17. 09:31
Sehogy.
Ésszerű és normális megoldásként csakis motorcsere!
Nem annyi a különbség a D és TD között, hogy van rajta egy turbó, a TDI-ről már ne is beszéljünk...
KertAce
#15085
2013. február 17. 09:25
Legegyszerűbben motorcserével.
murzsa
#15084
2013. február 17. 09:22
helo 1.9 d hogy lehet csinálni 1.9 td vady tdi
Paulo
#15083
2013. február 17. 09:21
Ehhez a párosításhoz szerintem nem árt egy kevlározott kuplung.
Csak, hogy ne érjen meglepetés
Pali82
#15082
2013. február 17. 09:15
Először is, köszönöm szépen a hozzászólásokat.
Szuper, tehát elsőre akkor 502-es csúcs + chip. Ha kevés, jöhet a turbo módosítás. OK, ez nem is vészes ár.
Ezeken kívül nem kell módosítani, illetve cserélni semmit? Ezt még elbírja a motor és megbízható lesz a verda? Adagoló, motor, váltó, kupling, féltengelyek, stb. bírja a megnövekedett teljesítményt?
Még egy láma kérdés: Ha kevés lesz az 502+chip, akkor turbo faragás után újból chippelni kell, ugye?
Első lépcsőre tudsz, illetve tud valaki normális, hozzáértő műhelyt, illetve szakit? Vas megyei vagyok. Köszönöm!
tomitam
#15081
2013. február 17. 08:38
502 és chip.
502 normális berakással 40 000 kb
Nomális chip 50 000 kb
Egyből 120 ps és után ha nem elég lehet a gyári turbó házba rakatni nagyobb belsőt / parasztba mondva/ és nem kell faragni az egész motorteret.
Turbó faragás kb 100 000.
Erre tudok embert.
Nem kell oda geomertiás csoda gyüjtemény hidd el
tomitam
#15080
2013. február 17. 08:36
tomitam
#15079
2013. február 17. 08:35
Azért mindennek megvan a határa.
Jövőhéten még itthon vagyok gurulj le.
Tomka.
#15078
2013. február 17. 00:27
Pali82
#15077
2013. február 17. 00:24
Sziasztok!
Van egy AHU motorkódos audi a4-esem 260e km-rel. Szeretnék egy kicsit több erőt kihozni belőle, bár félek, hogy túl sok a km.
130-140 lóerőt szeretnék, de csak abban az esetben, ha megbízható és üzembiztos marad. Nem szeretném, ha hetente szétmenne benne valami. A fogyasztás nem érdekes, ha 1-2 literrel több lesz. Alacsony fordulaton szeretném, hogy erős legyen, ne kelljen forgatni.
A legfontosabb a megbízhatóság, mivel sokat használom, ráadásul külföldön! Segítségeteket előre is köszönöm!
Sopi99
#15076
2013. február 16. 23:41
Fel akartuk ma rakni a k24-et de el felejtettem hogy 2 hete vitték el az olaj visszafolyó csövet a gt20-é meg nem jó így nem lett felrakva.
Tomka.
#15075
2013. február 16. 23:27
azt tudja esetleg valaki, hogy 1Z motoros autón hogyan lehet alapjáratot állítani?
tomitam
#15073
2013. február 16. 18:53
Ati D
#15072
2013. február 16. 18:19
Hívott a gyerek vagy volt a blokkért???


Nem tud valaki itthon hol lehet fekete szilikon csövet kapni?
tomitam
#15071
2013. február 16. 18:10
Ne szenvedj már azzal a geometriás turbóval vidd el az én k14em az is tud annyit mint a tiéd.
Don Zs.
#15070
2013. február 16. 16:55
Mindenki megtette már, amit tennie kell?! Komoly az ügy srácok-csajok, nyomassátok kérlek.

Adri, Zsolti
Ati D
#15069
2013. február 16. 16:38
Ez elég gány megoldás....
Richi96
#15068
2013. február 16. 14:18
Azt a ...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Összesen 15827 találat 792 oldalon