motorcseréhez szükséges engedélyek
aktuális téma
D16A6os motorom ugyanilyenre cserélném, milyen engedélyek szükségesek a hivatalos cseréhez? a topicot egyik barátom kérésére nyitottam, még mielött nekem esnétek hogy nem is ilyen motorom van
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
csak át a táblát vagy mit az új mocira és szevasz??
Akkor is kell rakás papír ha itthoni autóból van a motor?
Akár egy 2,5T ST-t is... Ha a vátóval együtt belefér,akkor simán!
Csak merevitöket kell beheggeszteni,hogy ne szakijja széjjel a kasznit!
Csak merevitöket kell beheggeszteni,hogy ne szakijja széjjel a kasznit!
ez most komoly??
akkor akár egy 1.8-ast is belelehet tenni pl az enyémbe gond nélkül??
akkor akár egy 1.8-ast is belelehet tenni pl az enyémbe gond nélkül??
De ezt nem én mondtam...
És semmilyen csalásra nem bujtottalak fel!
Japánnál cikis a motorcsere hivatalosan,mivel kell egy rakás papir még a számlán,és a bevizsgáláson kivül!
Sajnos ezt nem EU-ban gyártják. (vagy öröm)
És semmilyen csalásra nem bujtottalak fel!
Japánnál cikis a motorcsere hivatalosan,mivel kell egy rakás papir még a számlán,és a bevizsgáláson kivül!
Sajnos ezt nem EU-ban gyártják. (vagy öröm)
Hivatalosan megoldható, de semmi értelme!!! A gatyádat is ráfizetnéd!
El kell veszteni a motorszámot a gyáriról, majd arra teszed a tipustáblát,amire akarod.
A vicc az egészben,hogy csak nálunk sz.r.kodnak a motorral!
Nyugaton azt csinlsz,amit akarsz!
Ha belefér,akkor beleteheted!
El kell veszteni a motorszámot a gyáriról, majd arra teszed a tipustáblát,amire akarod.
A vicc az egészben,hogy csak nálunk sz.r.kodnak a motorral!
Nyugaton azt csinlsz,amit akarsz!
Ha belefér,akkor beleteheted!
Szóval ha én szerzek egy H22 motort ami 2.2-es akkor rányomtok egy D16A6 motorkódot azt jóccakát?
Van aki vissza tudja keresni,de nem szokták.
Meg mivel ha én mint bontos hivatalos számlán adom ki,hogy mekkora cm3,akkor nem nagyon birálják felül...
Még ha ki is derül,hogy a motorszámban 1.4 van.
De volt már olyan is,hogy S4böl V6 lett....
Meg a legjobb megoldás,ha nincs motorszám, igy nem tudják miböl visszanézni! Ekkor kap egy motortipuskódodt. Ami persze a gyárié lesz...
Ezt pedig leeshet, és átvándorolhat egy másik duplaakkora motorra is!
Meg mivel ha én mint bontos hivatalos számlán adom ki,hogy mekkora cm3,akkor nem nagyon birálják felül...
Még ha ki is derül,hogy a motorszámban 1.4 van.
De volt már olyan is,hogy S4böl V6 lett....
Meg a legjobb megoldás,ha nincs motorszám, igy nem tudják miböl visszanézni! Ekkor kap egy motortipuskódodt. Ami persze a gyárié lesz...
Ezt pedig leeshet, és átvándorolhat egy másik duplaakkora motorra is!
motorszám, ilyesmi?
1.0 3henger-> 1.6 4henger
Erre vajon a papírozás mennyi lenne? Egyáltalán megoldható?
Erre vajon a papírozás mennyi lenne? Egyáltalán megoldható?
Amiket elözöleg leirtam plusz reg ado mert a két motor között ccm külömbségvan ez változo hogy mennyi attol függ hogy milyen környezetvédelmi osztályba tartozik!
Nálunk kecskeméten sima ügy...
Már diesel-t is adtam el benzinesbe...
A számlán a cm3 stimmelt, és beépitették.
De azt nem figyelték,hogy diesel...
Akkor van gáz,ha nem EU-ban gyártott a motor!
Akkor vámpapir is kell. De én csak Francia motorokkal foglalkozom.
Meg pl a clioban az 1.2-est simán lehet cserélni 1.4-re, csak a számlára 1.2-t irunk... Nem fogák szétszedni a bevizsgáláson a motort,hogy vajon mekkora a henger átméröje...
Már diesel-t is adtam el benzinesbe...
A számlán a cm3 stimmelt, és beépitették.
De azt nem figyelték,hogy diesel...
Akkor van gáz,ha nem EU-ban gyártott a motor!
Akkor vámpapir is kell. De én csak Francia motorokkal foglalkozom.
Meg pl a clioban az 1.2-est simán lehet cserélni 1.4-re, csak a számlára 1.2-t irunk... Nem fogák szétszedni a bevizsgáláson a motort,hogy vajon mekkora a henger átméröje...
Ha jól értem, akkor én bármelyik motort berakhatom a kocsiba amivel anno gyártották és lepapírozható?
egyet értek!!!
Reg nem kell mert azonos származási papir ,tipus modositási,eredet,müszaki,végül okmányiroda!
hello!
érdemes ezen gondolkozni Magyarországon?hivatalosan?óriási a bürokrácia és egy vagyon...
érdemes ezen gondolkozni Magyarországon?hivatalosan?óriási a bürokrácia és egy vagyon...
actionmen
#179
2008. június 23. 09:46
Igy van! Ha bontóból vagy új rendelésre legyártott motort veszel akkor adás-vételi, számla.
És ededetiség vizsga kell!!!
Legalábbis Tolna - Somogy megyében...
És ededetiség vizsga kell!!!
Legalábbis Tolna - Somogy megyében...
Kiegészítenélek.
Csonkolt forgalmit nem kapsz a bontóban, csak egy származási papírt, illetve egy adás-vételit, esetleg számlát. Mindebből egyedül a származásit kérik be, legalább is nekem így volt, azt is csak a motorszám miatt.
Eredetiség vizsgán meg egyikünk sem volt az autóval az átépítést követően, pedig vagyunk vagy 5-en az országban akik az elmúlt 2 évben építettek át.
Persze ha mindez új keletű dolog, akkor én kérek elnézést. Sőt! Egyéb eset fennállása kapcsán sem vitának szántam.
Csonkolt forgalmit nem kapsz a bontóban, csak egy származási papírt, illetve egy adás-vételit, esetleg számlát. Mindebből egyedül a származásit kérik be, legalább is nekem így volt, azt is csak a motorszám miatt.
Eredetiség vizsgán meg egyikünk sem volt az autóval az átépítést követően, pedig vagyunk vagy 5-en az országban akik az elmúlt 2 évben építettek át.
Persze ha mindez új keletű dolog, akkor én kérek elnézést. Sőt! Egyéb eset fennállása kapcsán sem vitának szántam.
De ha mas a motor, de mondjuk azonos típus, akkor regadó különbözet, vagy mi...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!