motorcseréhez szükséges engedélyek

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
motorcseréhez szükséges engedélyek

D16A6os motorom ugyanilyenre cserélném, milyen engedélyek szükségesek a hivatalos cseréhez? a topicot egyik barátom kérésére nyitottam, még mielött nekem esnétek hogy nem is ilyen motorom van

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
csonti_vw
#156
2008. január 29. 13:53
Milyen papírok/engedélyek kellenek egy golf II 1.6D --> 1.6TDI motorcseréhez?
Grabowski
#154
2007. november 27. 22:06
jó ezt mondjuk megértem az embereket illetve meg tök igazad van... én mondjuk csak eladom nekik az alkatrészeket, deén is tök ezt veszem észre na én megyek bye all
Hami Tie
#153
2007. november 27. 22:05
egyértelmű!
ha csinálok vmit és látok hibákat akkor jegyzetelek és a végén kap egy kis hibalistát van aki tud a dolgokról de van aki hanyattesik hogydehát neki tök jó az autója. :-)
Hami Tie
#152
2007. november 27. 22:03
dee.Ált szólok hoyg szar de mikor úgy jön oda a fickó hogy hát ez egy nagyon király autó és km sincs benne csak 90E és látswzi az egész autón hogy min a duplája meg az értékek sem tökéletesek akkor arra mit mondasz?Nincs kedvem nekem teljes hasztalanul vitatkozni.Maradjon abban a hitben azt kész.igazából nembefojásol semmit az a kis dolog amit elhalgatok csakhát mégsem olyan király a verda mint ahogy hiszi.Ha csinálok vmit akkor mindig szólok mert vagy tudja vagy nem a tulaj ,de ha nem akkor ha megtudja is több melóm lesz.Mondjuk van aki mániásan autót akar javítatni.Olyanok mint a tisztaság mániások!Azok mondjuk idegesítenek!Meg vannak elméleteket gyártók és autósujságból nagyon okos vagyok tipusú emberek!
Grabowski
#151
2007. november 27. 22:02
Jó, én most csak azt mondom, hogy elvittem hozzá, hogy cserélje ki a leállító szelepet, és rá két napra meghalt az adagolóm. Mikor elvittem hozzá közölte velem, hogy ja észrevette, de gondolta én is tudom, és majd elviszem hozzá..Nem konkrétan a zöldkártyáról beszélek, de sztem, ha a szerelő látja, hogy valami nincs rendben a motorral, szóljon, hogy tesó gáz van.
Clyde
#150
2007. november 27. 22:00
nekem annyit mondott a srác utoljára, hogy minden érték tökéletes, csak a középdob lehet valahol kifúj. azóta azt megcsináltattam... hangsúlyozom ezen részéhez nem értek
Dr.Tápfesz
#149
2007. november 27. 22:00
A brobléma végkifejletét jelzi csak a készülék nem a forrását.
Grabowski
#148
2007. november 27. 21:56
Ha szerelsz egy autót se? Mert én több mint százezret megkímélhettem volna magamnak ha a szerelőm közli, hogy haldoklik az adagolóm
Hami Tie
#147
2007. november 27. 21:54
jahh hát igen!Én mértem már 340 ezer km-es benzines Golf IV-et is és az is tökéletes volt de vertem már ki katalizátort garantált 100E km-es G astrából is! szóval nagyon változó a dolog!nameg én sem mindig mondom el hoyg esetleg nem olyan tökéletes már az a motor mint ahogy a gazdi hiszi.
Pöle Peta
#146
2007. november 27. 21:54
Dr.Tápfesz
#145
2007. november 27. 21:53
Kiment a helységböl , egyedül voltam ott és néztem a gépet. Ladám van , nincs diag csati ami működne.
Végülis a részletek nem számítanak , fő hogy nagyon jók az emissziós értékek katalizátor nélkül.
Clyde
#144
2007. november 27. 21:51
én írtam. bocsi én nem értek ehhez a dologhoz és a leírásod szerint csak azt tudom kihozni hogy a verdám motorja még mindig király így 175 E km után is a gyári adatokhoz képest...
Hami Tie
#143
2007. november 27. 21:51
vagy van neki is mint ált mindenhol egy klasz kis pergető és mikor gázt adott akkor gombot is nyomott vagy diag csatis megoldás volt!Nem volt a kezében egy kis doboz két potméterrel meg egy nyomógombal?
Grabowski
#142
2007. november 27. 21:50
hangost mondjuk nem akartam (az lett), de szép hangja van. ha valaki bebizonyítaná nekem, hogy jobban menne gyári dobbal valszeg levenném, de egy 58 LE-es autónál nekem egy vagy két lóerő...főleg hogy abból már talán megvan 50...
Hami Tie
#141
2007. november 27. 21:49
persze a hőmérő az olajba kell de én még sosem próbáltam miylen érzés lehet az. :-) JAhh még annyit hogy teljes legyen a kép hogy az új autóknál környezetvédelmi osztály 6ill. 9 /benzinesek/ ott csak a diag csatit meg a kipufot kell használni mert a gép kiolvassa a vezérlőegységből a pontos adatot mind fordszám mint motorhő.
Dr.Tápfesz
#140
2007. november 27. 21:47
Az emissziós adatok ok. De azt mivel lehet magyarázni, hogy változó fordulatszámra változott a progamba jelzett fordulatszám is.
hobizoli
#139
2007. november 27. 21:47
Az auto nem hanggal megy, azaz nem a hanghullamok hajtjak/lokik elore.
Pöle Peta
#138
2007. november 27. 21:46
Én hetente csinálok egyet, de amúgy nekem is ezért volt zavaros a dolog. Bár mi még régebbi gépekkel dolgozunk. Hőmérőt az olajba, fordulatszámmérőt a trafóhoz, oszt' jónapot
hobizoli
#137
2007. november 27. 21:45
Ugy, hogyha nincs ott cso sem uvolti le a fejed. Nagysagrendekkel halkabb az auto, mint egy szivo motoros, hasonloan cso es dobok nelkul. Amikor betolt a turbo akkor van egy jellegzetes suvito hang de meg az is halkabb par raccsing dobos szivo motoros autohoz kepest.
Persze ettol meg fel lehet hangositani az autot, ha vkinek az kell
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Összesen 476 találat 24 oldalon