OPEL ASTRA Tuning (ötletek, tanácsok)

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
OPEL ASTRA Tuning (ötletek, tanácsok)

Hello Opel tulajdonosok! Azért indítom ezt a topicot, mert szeretném, ha itt, a tapasztaltabb Opel Astra tulajdonosok átadnák a tudásukat, és ötleteikkel tanácsaikkal segítséget adjanak a kezdőknek! Elsősorban azt szeretném, ha azok akik már végeztek némi átalakítást az autójukon leírnák, hogy érdemes volt-e megcsinálni, megérte-e pénzt áldozni rá, meghozta-e a várt eredményt stb... Remélem sokak számára nyújt majd segítséget ez a topic a kezdéshez és a folytatáshoz egyaránt! Üdv! Gugger

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
leemaster
#197
2006. május 23. 21:29
ez is jó megoldás, de sok helyen van állandó feszültség (+ és -) ha nincs a fejnek nagy terhelése, akkor lehet pl a kesztűtartó világításáról is húzni, ott mindig van áram... de ha vmi jobb cuccos van a gépedbe akkor az a legjobb megoldás ha az akksiról szeded az áramot, de a fej csatiján is van egy vezeték amit ha átkötsz akkor is megy folyamatosan....
Hegetuning
#195
2006. május 23. 21:19
Aksitól lehúzol egy pozitív (és negatív) kábelt és azt rákötöd a fejegységre, oda ahonnan ezeket alapból kapja. És teszel közé biztosítékot. Durván ennyi.
pody88
#194
2006. május 23. 10:12
kérdésem lenne!
Hogy birom állandóra kötni a fejegységemet a G-s Astrámban?Mert csak gyujtáskor birom bekepcsolni.
régi: Blaupunkt car 300
új: Blaupunkt San Remo
plz help
OpelAstraG
#193
2006. május 22. 22:30
Köce szépen...

Egyébként nem tudom miben más ez a "sport" jelzés a többi astrától. Vagyis mit tartalmaz?

Fehér Kilométeróra hátlapot...
És egyébként ez a darab is kicsit alacsonyab mint a töbi astra.. szoval engem is érdekelne ez a dolog...
Gugger
#192
2006. május 22. 16:35
valóban más! megkérdeztem egy gyári opeles szerelőt Ő meg megnézte a kompjúterben és az én 2000-esem eltér a 1.4, 1.6 tól de azt nem irja a gép, hogy valójában miben! keménységben, rugókörben és egyálltalán semmit nem ír cm-ről! szal kellene valaki aki saját tapasztalatból tud valami infót erről, mert ha pl az enyém gyárilag -30/30mm akkor csak sportgátlókat vennék, és jóval olcsóbban megúszom. !?
fReak
#191
2006. május 22. 13:02
Koli Papa felsorolásához még hozzátenném, hogy Dízel Tuning Box és lefújószelep...
Koli papa
#190
2006. május 22. 12:59
kipuf felni.... ablak... ültetés...

bár attól függ mire akarsz rámeni... de ezeket megcsinálod nagyon faszagány kis verda lesz szerintem
OpelAstraG
#189
2006. május 22. 12:57
Üdv Mindenki!

Még uj wok itt..

Van 1 3ajtós 2.0TDi Sport változatú G astrám, és el szeretném kezdeni lassan tunigolását..:)

Segitségeteket szeretném kérni h kb igy az elején 250ezer ft-ból mit lenne érdemes csinálni rajta.
Ennyi keretem van rá most, és majd később jöhet a többi..

Feri
adorjant
#188
2006. május 22. 12:29
nem is az,hogy ültetve,hanem más futóműve van egy 1.2nek mint egy opcnek pl...
meg nyilván a súly is több
Gugger
#187
2006. május 22. 12:04
na jó, de mi van akkor ha gyárilag ültetve van mint az OPC-k?!

Opel ASTRA G 2000 16V (Szedán)
DragonCal
#186
2006. május 22. 07:14
Sztem a válasz ha nem gyári akkor szines a rugó!Mert a gyári fekete!
Amusing
#185
2006. május 22. 07:12
ezt a kérdést én passzolnám
de a kor az mindképpen ülteti a kocsit :)
és persze az se mindegy mekkora motor van benne
1.2-eseknek pl picit felfelé is néz az orra
Gugger
#184
2006. május 22. 07:08
Valaki, tudja, hogy hogyan lehet tutkóra megállapítani, hogy a futómű gyárilag alap vagy sport (opelnál természetesen)?

Azért kérdezem, mert véletlenűl vettem észre, mikor egy szintén G astra mellett parkoltam, hogy az enyém alja láthatóan alacsonyabban van? Vagy ez azért van mert totál tönkrementek a gátlók, és megereszkedett az autó?!
robin
#182
2006. május 22. 01:20
de ezt nyitva hallgatják úgyis...úgy meg jó.nem csak dübörgés van,hanem hangzás is.........
leemaster
#180
2006. május 22. 01:19
leemaster
#179
2006. május 22. 01:19
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Összesen 758 találat 38 oldalon