VW Golf III tdi rángatás

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
VW Golf III tdi rángatás

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy tesóm 97-es 90 lóerős tdi Golf III-asa 4 éve van az ő használatában. A megvételtől számított 1 éven belül elkezdett elmenni a turbó, csak úgy jött vissza, hogy újraindítottad az autót. Sok pénz és idő ráfordítás után sikerült a szerelőknek kideríteni, hogy légtömegmérő a baja. Kicserélték jó lett. Jött a második év a használatban elkezdett a motor alacsony fordulaton rángatni és mintha kihagyott volna a motor úgy viselkedni. Magas fordulaton nem volt baja ezért mindig úgy járt vele. :) Egyre jobban előjött, volt amikor a pesti dugó közepén leállt az autó és nem lehetett újraindítani csak egy bizonyos idő elteltével. Az utobbi időben már annyira előjött ez a jelenség, hogy most minden fordulaton rángat. Már volt rajta vezérlés cserélve, el lett víve diesel szakértőhöz és senki nem tudott vele mit csinálni és csak a pénzt szórtuk ki az ablakon. A baráti társaságomban van egy tdi Golf III ugyanilyen bajjal és ő már turbótol kezde adagolóig mindent cserélt és nem szünt meg a baja. Szerintem ez egy tipikus tdi betegség lehet amit orvosolni lehet. Azért fordultam hozzátok hátha valakinek volt már valami hasonló baja vagy hallott már róla. Válaszokat előre is köszönöm! üdv.:czerkaz

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
t0215
#48
2008. május 31. 13:32
http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=94243
Cupra
#47
2007. szeptember 28. 21:13
Sziasztok!

Van egy 1.9 TDi 90LE Seatom, és nekem is most kezdett el szórakozni a paripa. A jelenségem ugyanaz mint CZERKAZ1-nek, hogy gáz elvételkor, alapjáraton dadog. Ma olvastuk ki, és igazából nem láttunk semmi érdekeset. Mi lehet a baja? Adagoló vagy vmi más? Tapasztalatból nem tudja valaki véletlenül?

Előre is köszi:
Cupra
Wadmalac
#46
2007. augusztus 01. 10:33
desyr
#45
2007. augusztus 01. 10:28
ezt mutatta ki a computer
Wadmalac
#44
2007. augusztus 01. 10:26
Nemtom ezen változó geometriás turbo van-e, a geometriát állító vezérlés hülyéskedése is okozhatja. Fiat motorokban ez vákuumvezérelt, gondolom itt is. Ha a vákuumcső vagy a kapcsolószelepe kehés akkor is tud rángatni.
Wadmalac
#43
2007. augusztus 01. 10:24
Hi. Sztem légmennyiségmérő vagy EGR vezérlés. Ez a kettő szokott bexarni.
desyr
#42
2007. augusztus 01. 10:20
hdk fedelet keresek a kocsimhoz. tud vki segiteni??? mennyi az ára annak?
*Brooklyn*
#41
2007. július 31. 23:33
oks joccak csáo!
desyr
#40
2007. július 31. 23:33
na megyek dögleni. Azért kössz mindenkinek
desyr
#39
2007. július 31. 23:32
desyr
#36
2007. július 31. 23:31
nemtom már mi lehet
desyr
#35
2007. július 31. 23:30
holnap rádugatom gépre
desyr
#34
2007. július 31. 23:25
a gyárit amit ír. nemtom milyen
*Brooklyn*
#33
2007. július 31. 23:24
A turbonál van vmi egr szelep kipufogó gáz visszavezetés és ott tud elkormolodni!!! Mien olajat használsz? félszintetikus???
desyr
#32
2007. július 31. 23:21
amikor a turbom mindig letiltott akkor volt hibakód olvasáson és ott azt mondta acsávóh az tökéletes. mintha új lenne. ez volt kb 3-4 hete
*Brooklyn*
#30
2007. július 31. 23:17
MÁsik légtömeg mérővel probáltátok már? vagy kitisztani én arra is tippelnék!!!
pőtty 80
#29
2007. július 31. 23:12
engem az olajnyomás szo--- meg igy
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3
Összesen 48 találat 3 oldalon