Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Németországban, nincs olyan nap, hogy ne hallanám a "Geisterfahrer" kifejezést a rádióban, pedig itt aztán vannak táblák.
Szerencsére szép lassan terjed a hatalmas sárga táblás megoldás. Egy kis szart x óra vezetés után hajlamos nem észrevenni nagyon sok ember. Fáradtság, autópálya monotonitása, hiányzó rutin, nem oda figyelés stb.
Autópálya felhajtónál a behajtani tilos tábla, ugyan azt jelenti mint Romániában tehát...

Egyszer egy román kamionos ment szembe a forgalommal. Kiderült, hogy már vagy 30 éve vezet, jogsija is rendben volt. Viszont sosem járt külföldön, így fogalma sem volt róla, mi az az autópálya.

Ezeknek a szerencsétleneknek, azon fajtáját nem értem, aki több kilómétert képes forgalommal szembe menni.
Rossz oldalon vannak a dolgok pl. szalag korlát, leálló sáv és még a táblák is fordítva vannak.... És ennek ellenére a sok hülye szembe is jön.
Ezen tényezők ellennére kilómétereket tesznek meg.
Hogyan???
Rossz oldalon vannak a dolgok pl. szalag korlát, leálló sáv és még a táblák is fordítva vannak.... És ennek ellenére a sok hülye szembe is jön.
Ezen tényezők ellennére kilómétereket tesznek meg.
Hogyan???

Kb 5 évig évi ~35ezret toltam le autópályán, találkoztam érdekes dolgokkal, kb 5ször előfordult ilyen, egyik pont a veszprémi lehajtónál, azaz felhajtónál, ami a pályán egy balkanyar Pest felől, aztán a holland vagy nem is tudom már milyen nemzetiségű terepjárós a 2x akkora lakókocsiját vontatva rájött nem jó helyen van, ezért keresztbe fordult(megláttam gyorsan beálltam 2sáv közé satu elakadásjelzővel), aztán szépen visszament a felkanyarodón kb 3ik nekifutásra... volt azért para. Siófokinál(sóstó) meg kb 3szor jött ki a lekanyarodón(szintén Pest felől menetel) az autós elém. Itt keresztülmegy a sóstói út a lekanyarodón, és a második a 7es, gyakran benézik, hogy már az első a 7es, oszt a pályán kötnek ki...
ez semmi. egy kb 3 órája történt. nálunk a kis városban van egy 4 sávos út. megyek nagyba a szélsőbe, erre szembe jön egy fehér corsa a belsőben, úgy, hogy a saját oldalán autó sem volt, ahogy közeledett láttam, hogy rúzsozza magát a b.dös k.rva!
Az ilyenektől egy életre elvenném a jogsit!

Közgép zRT megcsinálja egy szereny 180-200millerért
magasnyomasu tomlo fubazzeg a ketto kerul vagy 30kba-egy hidrosnal, persze vkinek a vkijen keresztul rendelve meg belszamolnak okosba meg 1-2 dolgot ez is lenne 2-300k
az a elgorbult szogvas az aljan szinten frutti osszeg
egy qrva csatalozo meg ne keruljon mar milliokba baszki
nem azt a fasz autost vedendo de sugarban hanyok az ilyen bemagyarazott tobb millios karoktol
amit amugy a MAV jarmujavitoja ket ora alatt megcsinal kb
mert valszeg ezt nem fogjak betolni egy MABISZ approved szervizbe se

magasnyomasu tomlo fubazzeg a ketto kerul vagy 30kba-egy hidrosnal, persze vkinek a vkijen keresztul rendelve meg belszamolnak okosba meg 1-2 dolgot ez is lenne 2-300k
az a elgorbult szogvas az aljan szinten frutti osszeg
egy qrva csatalozo meg ne keruljon mar milliokba baszki
nem azt a fasz autost vedendo de sugarban hanyok az ilyen bemagyarazott tobb millios karoktol
amit amugy a MAV jarmujavitoja ket ora alatt megcsinal kb
mert valszeg ezt nem fogjak betolni egy MABISZ approved szervizbe se
Nem értem mit problémázol ezen. A képeken már a mozdonyról leütött 1-2 igen fontos berendezést, a magasnyomású tömlőket letörte, vonatbefolyásoló fejet, a fűtési berendezésben is kárt tett, ami kapásból milliós nagyságrend, és akkor a masszívabb berendezést nem említettem, mint kapcsolófej, ütköző, fék stb. Nem csak "lepattant a festék vhol a mozdonyról". Pályában is azért akárhány éves volt az a korlát, azért kiszakította, és kell oda más, mert az NKH ugyanúgy cseszegeti a vasutat is mint a közutat.
Amúgy nem értem miért véded ennyire azt a gyereket, direkt kikerüli a sorompót, és már nem először... még hányszor csinálhatta volna, és ki tudja, lehet következőnél pont 1 ember áll a repülési szögébe...
Amúgy nem értem miért véded ennyire azt a gyereket, direkt kikerüli a sorompót, és már nem először... még hányszor csinálhatta volna, és ki tudja, lehet következőnél pont 1 ember áll a repülési szögébe...

oooo persze, palyahelyreallitas, kb papiron
elgereblyezi a felturt zuzott koveket ket kozmunkas 5perces meloval
vagy 10 perc ha egyik kezuk kozben a zsebukben volt, meg elszivtak kozben egy cigit
itt nalunk is eccer elbaszott az 50-s villamos az Ulloi-rol beforulva egy taxit, kb utana fekezett csak hogy teliberverte a B oszlopnal a 2105-t, elobb csattant egy qrva nagyot es aztan csilingelt csak, kb 15m-t eltota a felsovezeteket tarto oszlopig
8-10 ev mulva is meg ugyanugy allt a fold a sin mellett, ahol a taxi elso kereke felturta keresztben... palyahylreallitas, mi? hagyjad mar...
elgereblyezi a felturt zuzott koveket ket kozmunkas 5perces meloval
vagy 10 perc ha egyik kezuk kozben a zsebukben volt, meg elszivtak kozben egy cigit
itt nalunk is eccer elbaszott az 50-s villamos az Ulloi-rol beforulva egy taxit, kb utana fekezett csak hogy teliberverte a B oszlopnal a 2105-t, elobb csattant egy qrva nagyot es aztan csilingelt csak, kb 15m-t eltota a felsovezeteket tarto oszlopig
8-10 ev mulva is meg ugyanugy allt a fold a sin mellett, ahol a taxi elso kereke felturta keresztben... palyahylreallitas, mi? hagyjad mar...
TGV árban számolják a V43-ast.
Azért egy pálya helyreállításon nem egy ember dolgozik, van, hogy napokig. Szóval simán beleszaladhat vastagabb összegbe. Remélem a biztosító nem fog fizetni helyette.


óóó, vasútnál ilyenkor vastagon fog a toll, mozdonyban, pályában, pálya melletti berendezésben, stb stb...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Tipikus, amikor az autópálya felhajtó sávba megáll, tehát még a kanyarba, mintha stop tábla lenne.. Mögötte a kanyarba meg kockára fékezik a gumikat..