Balesetek, DURVA !!!!!!

Témakör: Real life
aktuális téma
Balesetek, DURVA !!!!!!
Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.


Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!


videó

Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel

videó
videó
videó


http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html


-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan

ne basztasd a telefonod

A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.

"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."

langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
lovasn1
#48373
2015. február 01. 21:53
Itt, működik az autópályás tanuló okatatás, de néha nagyon kemény helyzeteket látok.
Tipikus, amikor az autópálya felhajtó sávba megáll, tehát még a kanyarba, mintha stop tábla lenne.. Mögötte a kanyarba meg kockára fékezik a gumikat..
lovasn1
#48371
2015. február 01. 21:43
Németországban, nincs olyan nap, hogy ne hallanám a "Geisterfahrer" kifejezést a rádióban, pedig itt aztán vannak táblák.
g mk3
#48370
2015. február 01. 21:39
Szerencsére szép lassan terjed a hatalmas sárga táblás megoldás. Egy kis szart x óra vezetés után hajlamos nem észrevenni nagyon sok ember. Fáradtság, autópálya monotonitása, hiányzó rutin, nem oda figyelés stb.
lovasn1
#48369
2015. február 01. 21:34
Autópálya felhajtónál a behajtani tilos tábla, ugyan azt jelenti mint Romániában tehát...
Vectra555
#48368
2015. február 01. 21:31
Egyszer egy román kamionos ment szembe a forgalommal. Kiderült, hogy már vagy 30 éve vezet, jogsija is rendben volt. Viszont sosem járt külföldön, így fogalma sem volt róla, mi az az autópálya.
lovasn1
#48367
2015. február 01. 21:24
Ezeknek a szerencsétleneknek, azon fajtáját nem értem, aki több kilómétert képes forgalommal szembe menni.
Rossz oldalon vannak a dolgok pl. szalag korlát, leálló sáv és még a táblák is fordítva vannak.... És ennek ellenére a sok hülye szembe is jön.
Ezen tényezők ellennére kilómétereket tesznek meg.
Hogyan???
-Bandi-
#48366
2015. február 01. 19:59
Kb 5 évig évi ~35ezret toltam le autópályán, találkoztam érdekes dolgokkal, kb 5ször előfordult ilyen, egyik pont a veszprémi lehajtónál, azaz felhajtónál, ami a pályán egy balkanyar Pest felől, aztán a holland vagy nem is tudom már milyen nemzetiségű terepjárós a 2x akkora lakókocsiját vontatva rájött nem jó helyen van, ezért keresztbe fordult(megláttam gyorsan beálltam 2sáv közé satu elakadásjelzővel), aztán szépen visszament a felkanyarodón kb 3ik nekifutásra... volt azért para. Siófokinál(sóstó) meg kb 3szor jött ki a lekanyarodón(szintén Pest felől menetel) az autós elém. Itt keresztülmegy a sóstói út a lekanyarodón, és a második a 7es, gyakran benézik, hogy már az első a 7es, oszt a pályán kötnek ki...
YELLOW
#48365
2015. február 01. 18:07
ez semmi. egy kb 3 órája történt. nálunk a kis városban van egy 4 sávos út. megyek nagyba a szélsőbe, erre szembe jön egy fehér corsa a belsőben, úgy, hogy a saját oldalán autó sem volt, ahogy közeledett láttam, hogy rúzsozza magát a b.dös k.rva!
Borisz80
#48364
2015. február 01. 16:10
Az ilyenektől egy életre elvenném a jogsit!
Astra tune
#48363
2015. február 01. 15:57
Astra tune
#48362
2015. február 01. 15:56
Meglepetés az M1-esen.
TaaT
#48361
2015. január 31. 16:04
hobizoli
#48360
2015. január 29. 20:07
Közgép zRT megcsinálja egy szereny 180-200millerért

magasnyomasu tomlo fubazzeg a ketto kerul vagy 30kba-egy hidrosnal, persze vkinek a vkijen keresztul rendelve meg belszamolnak okosba meg 1-2 dolgot ez is lenne 2-300k
az a elgorbult szogvas az aljan szinten frutti osszeg
egy qrva csatalozo meg ne keruljon mar milliokba baszki

nem azt a fasz autost vedendo de sugarban hanyok az ilyen bemagyarazott tobb millios karoktol
amit amugy a MAV jarmujavitoja ket ora alatt megcsinal kb
mert valszeg ezt nem fogjak betolni egy MABISZ approved szervizbe se
-Bandi-
#48358
2015. január 29. 18:41
Nem értem mit problémázol ezen. A képeken már a mozdonyról leütött 1-2 igen fontos berendezést, a magasnyomású tömlőket letörte, vonatbefolyásoló fejet, a fűtési berendezésben is kárt tett, ami kapásból milliós nagyságrend, és akkor a masszívabb berendezést nem említettem, mint kapcsolófej, ütköző, fék stb. Nem csak "lepattant a festék vhol a mozdonyról". Pályában is azért akárhány éves volt az a korlát, azért kiszakította, és kell oda más, mert az NKH ugyanúgy cseszegeti a vasutat is mint a közutat.
Amúgy nem értem miért véded ennyire azt a gyereket, direkt kikerüli a sorompót, és már nem először... még hányszor csinálhatta volna, és ki tudja, lehet következőnél pont 1 ember áll a repülési szögébe...
hobizoli
#48357
2015. január 29. 18:23
oooo persze, palyahelyreallitas, kb papiron
elgereblyezi a felturt zuzott koveket ket kozmunkas 5perces meloval
vagy 10 perc ha egyik kezuk kozben a zsebukben volt, meg elszivtak kozben egy cigit

itt nalunk is eccer elbaszott az 50-s villamos az Ulloi-rol beforulva egy taxit, kb utana fekezett csak hogy teliberverte a B oszlopnal a 2105-t, elobb csattant egy qrva nagyot es aztan csilingelt csak, kb 15m-t eltota a felsovezeteket tarto oszlopig
8-10 ev mulva is meg ugyanugy allt a fold a sin mellett, ahol a taxi elso kereke felturta keresztben... palyahylreallitas, mi? hagyjad mar...
TaaT
#48356
2015. január 29. 14:14
Vectra555
#48355
2015. január 28. 17:21
TGV árban számolják a V43-ast. Azért egy pálya helyreállításon nem egy ember dolgozik, van, hogy napokig. Szóval simán beleszaladhat vastagabb összegbe. Remélem a biztosító nem fog fizetni helyette.
-Bandi-
#48354
2015. január 28. 16:24
óóó, vasútnál ilyenkor vastagon fog a toll, mozdonyban, pályában, pálya melletti berendezésben, stb stb...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Összesen 49113 találat 2456 oldalon