Csepeli Userek gyüljetek!

Témakör: Real life
aktuális téma
Csepeli Userek gyüljetek!
Eltévedt XXI. keresek kerestetnek!!!

Páran már ide találtunk, de jöhetnének még a többiek is.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61
ChPh
#95447
2010. január 17. 10:40
csá, van, te hogy állsz a kipufugó tuning témával?
Gebriel
#95444
2010. január 17. 10:39
jé van élet a topikban

jó napot mindenkinek
$anyee
#95443
2010. január 17. 10:35
ez igaz, ha nem vagy elég megszállott , bele se kezdj
ChPh
#95442
2010. január 17. 10:33
és bontóból nem új?

A gyári turbós, az igen, az faja nagyon

amúgy a tied nem szar lehe belőle várat, csak nem éri meg, kivéve ha sok a pénzed és fanatikus vagy :D (nismo fanatix :D:D: = nem vagyunk fanatikusok :D:D)
$anyee
#95441
2010. január 17. 10:33
nem egy ladát tudok mutatni amit otthon építettek ha itt stylingon is körülnézel , legtöbbször a kertbe van széjjelkapva a paripa , nem pedig szerelőműhelybe amit apu fizet...
Zach
#95440
2010. január 17. 10:33
Igaz most nem fedi az elveimet az amit csinálok, de én úgy vagyok vele, hogy a mérnökök nem csak sakkozni járnak be a gyárba és jobban értenek hozzá, mint én De optimalizálni lehet, kérdés még benne van-e annyira a tűrésben, hogy kárt ne okozzon a motornak.
Zach
#95438
2010. január 17. 10:31
Éppen ez van folyamatban Ezért érdeklődök ott ahol tudok.
Zach
#95437
2010. január 17. 10:31
Volt már rá jelentkező, de mind pofátlan mód alkudozni akar látatlanba... Szóval egy 20e-ret meg egy babettát nem fogadok el érte...
$anyee
#95436
2010. január 17. 10:29
utánanézel, kérdezgetsz, és akkor a sufni tuning már nem tákolás , hanem csak anyagi javak hiánya miatti otthoni kivitelezés
havigeri
#95435
2010. január 17. 10:28
megcsinálod aztán lehet jön vki pont aki megveszi
Zach
#95434
2010. január 17. 10:26
Nem, dehogy, nem veszem sértésnek. Tisztában vagyok vele teljesen, hogy egyszerű fogalmazással élve: szarból várat nem lehet csinálni
Bár azért a gyári turbós közel 120 lovas moci tud meglepetéseket tartogatni, sokáig világrekorder volt dragon egy ilyen motorral szerelt cherry, persze az már közel sem volt gyári Nade visszatérve, barkács lélek vagyok, nem akarok hivalkodó lenni az autóval, a magam szórakoztatására csinálgatom, hogy kicsit szebb hangja legyen, de nem akarom túl hangosra sem, gyakran járok vele este, én is utálom, amikor a lakásban hallom, hogy nyomja neki a barom.
Viszont az tény, hogy a gyári, az már kuka sajnos És abból új, az nem olcsó... Konkrétan a autó ára kb. Jó, igaz, nem volt drága az autó
$anyee
#95433
2010. január 17. 10:23
a rendszerbe mindig a legszűkebb keresztmetszet számít....

szoal ha hátul 100-as csöved van az se változtat semmin, inkább ront mert a gáz nyagyobb térbe mozog, hamarabb kihül , megváltozik a "tömege" és a motor nehezebben tudja kitolni a csőből...

huh ez nagyon konyhanyelv volt
ChPh
#95432
2010. január 17. 10:22
viszont a sokáig ugyanaz a méret aztán tágul, akkor szívó hatása lesz a gáznak, ami nem feltétlenül előnyös
$anyee
#95431
2010. január 17. 10:21
igen a repedt fazék system

itt Csepelen van egy pár...
ChPh
#95430
2010. január 17. 10:21
mondhatni

ha nem veszed sértésnek, akkor inkább nem tuningolnám azt az autót, vagy ha igen, akkor inkább ilyen főtengely, szívósor, leömlő-kipuff együttesben gondolkodnék, de előbb mindenképpen fék-futómű párosban...

bár attóé függ mi a célod ;)
Zach
#95429
2010. január 17. 10:20
Azzal hogy az elején meg van hagyva a gyári átmérő azért egy jódarabon (kb. váltókarig), így megvan a rendes folytása. Ott tágul a dob előtt, gondolom valamelyest lassul a gáz. Ugyanakkor, a gyári az tényleg szívószál, szóval elviekben a kipufgáz mennyisége miatt, lehet jobb lesz a nagyobb átmérő.
Annyi pro és kontra van benne, hogy már én se tudom mi a jó De a régi már szét volt rohadva, ez meg jóformán ingyen volt...
Erősen sufni tuning, azt nem tagadom
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61
Összesen 96548 találat 4828 oldalon