Segitsetek tunningba!!!!

Témakör: Real life
aktuális téma
Segitsetek tunningba!!!!
TuNNerz RulZ
ZT

vik011 4 évszak

Tavasz
Itt a tavasz, jön a szezon,
Készül minden tuner s fazon.
Bombasztik és Teszkó folyton nyitva,
Tuner ki nem oda jár nagyon ritka.
Kékledek már beizzítva,
Szpojler és szárny lelazítva.
Jöhet a sok találkozó,
Mucsalyröcse' egy forduló.
Bivajbasznádi' hangnyomásra,
Bekerül a jó nagy láda. Pont.

TunnerZ Season 2011 coming soon.


Nyár
Itt van végre, itt a nyár,
Barna ledre csöpög a nyál.
A 4x100 watt bekerült,
Lányokról a bugyi lekerült.

Diszkó előtt kanyarog a homokút
Kézifékkel-farral meglett a kút.
Madarak s békák rebbentek,
Óvódások meg csak lestek.

Kemény voltam nem vitás
A lovaskocsi volt a hibás.
Meghegesztem s rendbejön,
Csajoknak a szárny nagyon bejön.

Sárkánymintát felnyaltuk
A km-eket csak faljuk!
Itt van végre, itt a nyár,
Beindult a tuninggyár.


Ősz
Itt van az ősz, hullik a lomb,
Robban megint a tunningbomb!
Boombastikban sok az akció,
Felkerül a 14-es Alessio.

Felni már leütve, a hűtő ereszt,
A tetőn ott feszít a vaskereszt.
A szezonnak lassan vége,
Jön a sok téli hétvége.

Pömpi, felni, moci kicsike,
A láda mellett hátul Ricsike.
Uccsó talira még kinézünk,
Emelkedőn meg bevérzünk.

Ándör konsztráksön káming szún!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
mateus
#389
2005. május 27. 15:51
Sztem azért érzel teljesítménynövekedést,mert felszerelted az autóra,míg ha csak a polcon áll vagy a garázsban a vég,akkor nem növeli a teljesítményt! Tapasztalatok?
fazek81
#388
2005. május 27. 15:45
ha hiszitek ha nem, nálam tényleg érezhető volt a krómvég felrakása utáni teljesítménynövekedés!! (lehet az is számít, hogy egy autóra gyártott sportdobra lett felrakva, ami előtt 50es cső van meg egy átmenő középdob, az előtt megint 50es cső, ami rá van heggesztve egy fonott leömlőre. a flexibilis csőről nem is beszéltem, de sztem ha az nem lenne, lehet kár lett volna az egész rendszer... tapasztalatok? )
mateus
#387
2005. május 27. 15:36
Mert kis teljesítményű autóra próbáltad! Ha min. egy 600LE-s gépre rakod rá,akkor dob ennyit,de minél kisebb a motor annál kevesebbet dob a teljesítményen!
robin
#386
2005. május 27. 15:27
kb ennyit ér! de többet semmit
robin
#385
2005. május 27. 15:27
1 krómvég,csak olyan kis rádugós izé ,legalább 10 LE.
nos ebből 2 db már 20 le.a matricák darabja min5 le.
meg a direktszűrő,már olvastam itt fent,hogy 40 le-t ad!
de kár hogy ezek nálam nem igen működnek,mer asszem olyan 300 le körül tartanék az 1.4 es 90 lovasommal.
mateus
#384
2005. május 27. 15:23
Sztem a krómvég növeli a teljesítményt és a végsebességet,mert elvakítja a mögöttünk jövőt,aki lassít,így mi is úgy érezzük,mintha gyorsabban mennénk!
Ollah
#383
2005. május 27. 15:21
Ollah
#382
2005. május 27. 11:40
Áááá, ammá nem raj! Az igazi keménycsávók matrinya nélkül tolják neki. Ehh, kezdő...
Block
#381
2005. május 26. 15:23
Én max autópálya matricát rakok a kocsira.
Ollah
#380
2005. május 26. 15:19
Helyes, helyes.
NOS, kedvezs barátim a tunningba', akó mán tuggyuk, mellik led millen extra póvert hoz a konyhára, no meg a matricák teljesítménynövelő hatásáról is hallhattunk már.
Most jöjjenek a várva várt...mik?...na mik... hááát perszeee, hogy a krómvégek!
Várjuk a disszertációkat!

Tunning összefoglalónk végén pedig kiválasztunk egy "hagyományos autótípust", amit szénné tunningolunk, és feltesszük a lapra hiteles mérési eredményekkel, amelyeket az értekezéseinkben közölt adatokra alapozunk. :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
carlos2101
#379
2005. május 26. 12:21
Azok szarok,nekem volt mindkettő,a legjobb az onííll(lehtőleg egész háccsószélvédőt betakaró),lent és fent is + nyomaték.Hihetetlen.

Ahol tudok segittek.
Ollah
#378
2005. május 26. 12:12
NOS, 1 bazinagy túrónál csak 2 bazinagy túró jobb. :)))
Biztos igazad van, én tényleg nem érteni hozzá. Mondjuk 2 db T72?
Rich
#377
2005. május 25. 22:43
Vagyis inkább két bazinagy,mint sem egy @rva nagy
Rich
#376
2005. május 25. 22:39
Az inkább egy bazinagy max 6hengerig javasolt,nyóchoz már @rva nagy kéne
Side
#374
2005. május 25. 22:06
Ollah
#372
2005. május 25. 21:47
Na végre már komoly tunning beszámoló is ezen az oldalon.
Namostan aszongyad mekk, hogy a sztrítracsni és a nóferi matricák mennyi plusz lovat hoztak? Én most ebbe' gondolkodom...
Ollah
#371
2005. május 25. 21:45
NOS, én nem vagyok tuner, csak hallomásból tudok dolgokat, de azt szívesen megosztom veled (is).
Szóval, ha a Feneséges Tunningmájsztert kérdezed, akkor S8. Óccsóbban jössz ki, ha abba vágsz bele. De kérdezd meg BGY-t, mit mondtak neki ua V8 turbósításáról. Ő is biturbot akart, nemtom, hogy' áll vele. De épp' nemrég olvastam egy igen komoly tuner tollából, hogy inkább 1 bazinagy, mint 2 kisebb túró. Franctudja. Mondjuk kevesebb a hibalehetőség 1 esetén, az tuti. De mondom, ha 1.5 körül megvan az S8 moci kompletten, akkor szvsz válaszd azt a megoldást. Bájdövéj, az alá illik komolyabb fék, váltó, futómű stb. Papíron... Szóval nem lesz occsó játék.
wob bubo
#370
2005. május 25. 20:11
sokan azt hiszik hogy "ráraknak "egy turbot azt azzal kész,pedig itt rég nem ér véget a mutatvány
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 107429 találat 5372 oldalon