Segitsetek tunningba!!!!

Témakör: Real life
aktuális téma
Segitsetek tunningba!!!!
TuNNerz RulZ
ZT

vik011 4 évszak

Tavasz
Itt a tavasz, jön a szezon,
Készül minden tuner s fazon.
Bombasztik és Teszkó folyton nyitva,
Tuner ki nem oda jár nagyon ritka.
Kékledek már beizzítva,
Szpojler és szárny lelazítva.
Jöhet a sok találkozó,
Mucsalyröcse' egy forduló.
Bivajbasznádi' hangnyomásra,
Bekerül a jó nagy láda. Pont.

TunnerZ Season 2011 coming soon.


Nyár
Itt van végre, itt a nyár,
Barna ledre csöpög a nyál.
A 4x100 watt bekerült,
Lányokról a bugyi lekerült.

Diszkó előtt kanyarog a homokút
Kézifékkel-farral meglett a kút.
Madarak s békák rebbentek,
Óvódások meg csak lestek.

Kemény voltam nem vitás
A lovaskocsi volt a hibás.
Meghegesztem s rendbejön,
Csajoknak a szárny nagyon bejön.

Sárkánymintát felnyaltuk
A km-eket csak faljuk!
Itt van végre, itt a nyár,
Beindult a tuninggyár.


Ősz
Itt van az ősz, hullik a lomb,
Robban megint a tunningbomb!
Boombastikban sok az akció,
Felkerül a 14-es Alessio.

Felni már leütve, a hűtő ereszt,
A tetőn ott feszít a vaskereszt.
A szezonnak lassan vége,
Jön a sok téli hétvége.

Pömpi, felni, moci kicsike,
A láda mellett hátul Ricsike.
Uccsó talira még kinézünk,
Emelkedőn meg bevérzünk.

Ándör konsztráksön káming szún!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Ollah
#409
2005. május 30. 08:53
Nade százalékba' kábbé?!?
Mer' persze tudjuk, hogy minél melegebb a lebegő a motortérbe', annál jobb lesz a motor hatásfoka, mer' a hideg levegő ugye hűti és ezér' nem melegszik fel olyan jól a hűtővíz meg a motorolaj. De százalékba' mennyi tunningot jelenthet ez a nagyobb hőerejű és szebb fényű gyertya?
mateus
#408
2005. május 29. 18:53
Az is van nekije,mivel jó nagy,s még átállítod fokozott hőtermelésre (így nő a teljesítmény),akkor is legalább addig bírja mint egy gyári gyertya! Míg egy gyári gyertya a magasabb hőtermeléstől azonnal elégne,nem lehetne vágyakozni és eltűnődni a fényében!
Ollah
#406
2005. május 29. 18:47
Ollah
#405
2005. május 29. 17:53
Hehe...
NOS, ezek szerint élettartamban sokkal jobb a sportgyertya, node mi van a teljesítménynövelő hatásával?
mateus
#404
2005. május 28. 12:17
A képen hátul egy sportgyertya látható,az előtérben pedig egy hagyományos gyertya. Mint látható a sportgyertya jóval tovább bírja!
Ollah
#403
2005. május 28. 11:42
Getzy.

Na, tunningpajtik, akó most miva'? Megvan a krómvégek, a ledek és a matricák teljesítménynövelő hatása. Most jöjjön a sportgyertyák és a sport lambdaszondák pozitív hatása a teljesítményre. Várom a tapasztalatokat!

Muszáj mélyreható alapossággal körüljárnunk a témát, hiszen ez elengedhetetlen fontossággal bír, amennyiben hiteles információkkal akarjuk segíteni más tunningbarátainkat. Amint összeszedtük az összes csodatunning teljesítménynövelő hatását, kiszemelünk pl. egy 1.0 Suzuki Swiftet, amelyet az összes csodatunningunkkal felvértezünk, és "megmérjük" a végső teljesítményét. De lehet tőlem Góf Ósön 1.4 16V vagy Dévu Matyizz 2 is az alanyunk, nehogy sértődés legyen belőle.
mateus
#401
2005. május 27. 23:03
De ha közéjük még beszerelnél egy harmadikat,akkor legyőzhetetlen lennél!
nissanputy
#400
2005. május 27. 22:48
Sziasztok!Budapesten nem tud vki adagolóst (jót) aki ért a 2.5tdi 100-as audihoz (92es)?Előre is köszi!
robin
#399
2005. május 27. 22:25
ez ájerodinamikailag így jó! a festés rá,még + 10 LE!
azt meghagyták a későbbi tuningolásra!
robin
#398
2005. május 27. 22:24
az jó! nekem van 2 dupla!
hiper erős a gépem mostmár:)))))
megyek is versenyekre,és lenyomok mindenkit:))
Ha egy véget feltesztek az ótóra attól NE nőjjön már senkinek,és semminek a teljesítménye!
Ollah
#397
2005. május 27. 22:22
Ollah
#396
2005. május 27. 22:17
Köszönjük, felveszem a jegyzetek közé, hogy a végén ezekkel az adatokkal is tudjunk számolni.
sarelll
#395
2005. május 27. 16:28
SZALONNÁZÓ DESZKA. VAGY MOBIL TALPONÁLLÓ! KIRÁLY
Block
#394
2005. május 27. 16:27
Már csak színre kéne fújni!!!
mateus
#392
2005. május 27. 16:11
Meg egy ilyen szárny mellé oszt kísz a világverő csodagép!
sarelll
#391
2005. május 27. 16:05
HALI. SZENTEM A LEDES KRÓMKIPUFFOGÓ AZ KEMÉNY, nyomatéknövekmény min. 60%! Ja meg a lángvető az naon tud, sugárhajtómíves lesz a gép (BÁR BEVALLOM EZ TECCIK NEKEM).
mateus
#390
2005. május 27. 15:54
Megsztem az sem mindegy,hogy milyen a vég,mert egy DTMben több utat tesz meg a levegő mint egy sima egyenes végben,mert felfelé hajlik De pl. egy dupla vég jobban növeli a teljesítményt,legalább a másfélszeresével
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 107429 találat 5372 oldalon