Segitsetek tunningba!!!!
aktuális téma

TuNNerz RulZ
ZT
vik011 4 évszak
Tavasz
Itt a tavasz, jön a szezon,
Készül minden tuner s fazon.
Bombasztik és Teszkó folyton nyitva,
Tuner ki nem oda jár nagyon ritka.
Kékledek már beizzítva,
Szpojler és szárny lelazítva.
Jöhet a sok találkozó,
Mucsalyröcse' egy forduló.
Bivajbasznádi' hangnyomásra,
Bekerül a jó nagy láda. Pont.
TunnerZ Season 2011 coming soon.


Nyár
Itt van végre, itt a nyár,
Barna ledre csöpög a nyál.
A 4x100 watt bekerült,
Lányokról a bugyi lekerült.
Diszkó előtt kanyarog a homokút
Kézifékkel-farral meglett a kút.
Madarak s békák rebbentek,
Óvódások meg csak lestek.
Kemény voltam nem vitás
A lovaskocsi volt a hibás.
Meghegesztem s rendbejön,
Csajoknak a szárny nagyon bejön.
Sárkánymintát felnyaltuk
A km-eket csak faljuk!
Itt van végre, itt a nyár,
Beindult a tuninggyár.


Ősz
Itt van az ősz, hullik a lomb,
Robban megint a tunningbomb!
Boombastikban sok az akció,
Felkerül a 14-es Alessio.
Felni már leütve, a hűtő ereszt,
A tetőn ott feszít a vaskereszt.
A szezonnak lassan vége,
Jön a sok téli hétvége.
Pömpi, felni, moci kicsike,
A láda mellett hátul Ricsike.
Uccsó talira még kinézünk,
Emelkedőn meg bevérzünk.
Ándör konsztráksön káming szún!
ZT
vik011 4 évszak
Tavasz
Itt a tavasz, jön a szezon,
Készül minden tuner s fazon.
Bombasztik és Teszkó folyton nyitva,
Tuner ki nem oda jár nagyon ritka.
Kékledek már beizzítva,
Szpojler és szárny lelazítva.
Jöhet a sok találkozó,
Mucsalyröcse' egy forduló.
Bivajbasznádi' hangnyomásra,
Bekerül a jó nagy láda. Pont.
TunnerZ Season 2011 coming soon.


Nyár
Itt van végre, itt a nyár,
Barna ledre csöpög a nyál.
A 4x100 watt bekerült,
Lányokról a bugyi lekerült.
Diszkó előtt kanyarog a homokút
Kézifékkel-farral meglett a kút.
Madarak s békák rebbentek,
Óvódások meg csak lestek.
Kemény voltam nem vitás
A lovaskocsi volt a hibás.
Meghegesztem s rendbejön,
Csajoknak a szárny nagyon bejön.
Sárkánymintát felnyaltuk
A km-eket csak faljuk!
Itt van végre, itt a nyár,
Beindult a tuninggyár.


Ősz
Itt van az ősz, hullik a lomb,
Robban megint a tunningbomb!
Boombastikban sok az akció,
Felkerül a 14-es Alessio.
Felni már leütve, a hűtő ereszt,
A tetőn ott feszít a vaskereszt.
A szezonnak lassan vége,
Jön a sok téli hétvége.
Pömpi, felni, moci kicsike,
A láda mellett hátul Ricsike.
Uccsó talira még kinézünk,
Emelkedőn meg bevérzünk.
Ándör konsztráksön káming szún!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Az is van nekije,mivel jó nagy,s még átállítod fokozott hőtermelésre (így nő a teljesítmény),akkor is legalább addig bírja mint egy gyári gyertya! Míg egy gyári gyertya a magasabb hőtermeléstől azonnal elégne,nem lehetne vágyakozni és eltűnődni a fényében!

Hehe... 
NOS, ezek szerint élettartamban sokkal jobb a sportgyertya, node mi van a teljesítménynövelő hatásával?




NOS, ezek szerint élettartamban sokkal jobb a sportgyertya, node mi van a teljesítménynövelő hatásával?



A képen hátul egy sportgyertya látható,az előtérben pedig egy hagyományos gyertya. Mint látható a sportgyertya jóval tovább bírja!
Getzy. 
Na, tunningpajtik, akó most miva'? Megvan a krómvégek, a ledek és a matricák teljesítménynövelő hatása. Most jöjjön a sportgyertyák és a sport lambdaszondák pozitív hatása a teljesítményre. Várom a tapasztalatokat!
Muszáj mélyreható alapossággal körüljárnunk a témát, hiszen ez elengedhetetlen fontossággal bír, amennyiben hiteles információkkal akarjuk segíteni más tunningbarátainkat. Amint összeszedtük az összes csodatunning teljesítménynövelő hatását, kiszemelünk pl. egy 1.0 Suzuki Swiftet, amelyet az összes csodatunningunkkal felvértezünk, és "megmérjük" a végső teljesítményét. De lehet tőlem Góf Ósön 1.4 16V vagy Dévu Matyizz 2 is az alanyunk, nehogy sértődés legyen belőle.




Na, tunningpajtik, akó most miva'? Megvan a krómvégek, a ledek és a matricák teljesítménynövelő hatása. Most jöjjön a sportgyertyák és a sport lambdaszondák pozitív hatása a teljesítményre. Várom a tapasztalatokat!
Muszáj mélyreható alapossággal körüljárnunk a témát, hiszen ez elengedhetetlen fontossággal bír, amennyiben hiteles információkkal akarjuk segíteni más tunningbarátainkat. Amint összeszedtük az összes csodatunning teljesítménynövelő hatását, kiszemelünk pl. egy 1.0 Suzuki Swiftet, amelyet az összes csodatunningunkkal felvértezünk, és "megmérjük" a végső teljesítményét. De lehet tőlem Góf Ósön 1.4 16V vagy Dévu Matyizz 2 is az alanyunk, nehogy sértődés legyen belőle.



Nem. Szívesen.

De ha közéjük még beszerelnél egy harmadikat,akkor legyőzhetetlen lennél!





Sziasztok!Budapesten nem tud vki adagolóst (jót) aki ért a 2.5tdi 100-as audihoz (92es)?Előre is köszi!

ez ájerodinamikailag így jó! a festés rá,még + 10 LE!
azt meghagyták a későbbi tuningolásra!
azt meghagyták a későbbi tuningolásra!

az jó! nekem van 2 dupla!
hiper erős a gépem mostmár:)))))
megyek is versenyekre,és lenyomok mindenkit:))
Ha egy véget feltesztek az ótóra attól NE nőjjön már senkinek,és semminek a teljesítménye!

hiper erős a gépem mostmár:)))))
megyek is versenyekre,és lenyomok mindenkit:))
Ha egy véget feltesztek az ótóra attól NE nőjjön már senkinek,és semminek a teljesítménye!


Köszönjük, felveszem a jegyzetek közé, hogy a végén ezekkel az adatokkal is tudjunk számolni. 









SZALONNÁZÓ DESZKA. VAGY MOBIL TALPONÁLLÓ! KIRÁLY

Már csak színre kéne fújni!!!

Meg egy ilyen szárny mellé oszt kísz a világverő csodagép!



HALI. SZENTEM A LEDES KRÓMKIPUFFOGÓ AZ KEMÉNY, nyomatéknövekmény min. 60%! Ja meg a lángvető az naon tud, sugárhajtómíves lesz a gép (BÁR BEVALLOM EZ TECCIK NEKEM).
Megsztem az sem mindegy,hogy milyen a vég,mert egy DTMben több utat tesz meg a levegő mint egy sima egyenes végben,mert felfelé hajlik
De pl. egy dupla vég jobban növeli a teljesítményt,legalább a másfélszeresével




Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Mer' persze tudjuk, hogy minél melegebb a lebegő a motortérbe', annál jobb lesz a motor hatásfoka, mer' a hideg levegő ugye hűti és ezér' nem melegszik fel olyan jól a hűtővíz meg a motorolaj.