1.9 PDTDI motorok!
aktuális téma
Minden ami 1.9 pdtdi motorral kapcsolatos, technikai kérdések, hibák, tuning!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Nagyon szepen koszonom!
Nem tudom fog-e más válaszolni.
Én úgy tudom ezek a motorok alapból ~130 LE-ek lennének. Anno ezeket a kereskedések ingyen "chip-pelték", mert német adózási dolgok miatt lettek visszabutítva 105-re.
Csak Software módosítással a 160LE simán hozható, de lehet akár több is. Ha fizikailag a motorba és környékére is bele kell nyúlni, akkor simán 200 felé lehet menni. Elég jól bírják ezek a mocik, ha jó a megépítés. Nekem úgy rémlik, hogy 230LE-ig simán húzhatóak, a blokk bírni fogja. De ehhez már bele kell nyúlni a hardware-be, szívó és kipufogó oldalon is. De ezektől jóval többet tudó is vannak, de ott már nagyon bele van nyúlva, hajtókar, dugó, meg minden.
Dízelek közül az egyik kedven motorom, a sima adagolós 1.9-es mellett, pedig nem vagyok dízeles.
Én úgy tudom ezek a motorok alapból ~130 LE-ek lennének. Anno ezeket a kereskedések ingyen "chip-pelték", mert német adózási dolgok miatt lettek visszabutítva 105-re.
Csak Software módosítással a 160LE simán hozható, de lehet akár több is. Ha fizikailag a motorba és környékére is bele kell nyúlni, akkor simán 200 felé lehet menni. Elég jól bírják ezek a mocik, ha jó a megépítés. Nekem úgy rémlik, hogy 230LE-ig simán húzhatóak, a blokk bírni fogja. De ehhez már bele kell nyúlni a hardware-be, szívó és kipufogó oldalon is. De ezektől jóval többet tudó is vannak, de ott már nagyon bele van nyúlva, hajtókar, dugó, meg minden.
Dízelek közül az egyik kedven motorom, a sima adagolós 1.9-es mellett, pedig nem vagyok dízeles.
Sziasztok
Az alany egy 2004 es BKC motorkudo 1.9 Golf V, 105 lovas. Az lenne a kerdesem hogy ez a motor mennyit bir maximum nagy atalakitasok es nagyobb motorkar nelkul? Esetleg egy nagyobb turbot elbir meg a gyari setup vagy mar hutes es kuplung problemai lesznek? Elore is koszonom mindenkinek!
Az alany egy 2004 es BKC motorkudo 1.9 Golf V, 105 lovas. Az lenne a kerdesem hogy ez a motor mennyit bir maximum nagy atalakitasok es nagyobb motorkar nelkul? Esetleg egy nagyobb turbot elbir meg a gyari setup vagy mar hutes es kuplung problemai lesznek? Elore is koszonom mindenkinek!
Üdv !
1.9PDTI AJM elkezdett fogyni a vizem , meg keményedni a vizcső ,hűtőviz tiszta , olaj nem vizes az autó szépen indul jön megy.Járó motornál hűtőviz kupak nélkül ,csak akkor látok buborékot ha teljesen teleöntöm a tartályt hogy a kis oldalról bejövő vizcsövet is lepje.Ez gondolom tuti hengerfej probléma.Egy tömités csere elég lehet , vagy mindenképpen sikoltatni kell ilyenkor ?
1.9PDTI AJM elkezdett fogyni a vizem , meg keményedni a vizcső ,hűtőviz tiszta , olaj nem vizes az autó szépen indul jön megy.Járó motornál hűtőviz kupak nélkül ,csak akkor látok buborékot ha teljesen teleöntöm a tartályt hogy a kis oldalról bejövő vizcsövet is lepje.Ez gondolom tuti hengerfej probléma.Egy tömités csere elég lehet , vagy mindenképpen sikoltatni kell ilyenkor ?
Nem tudom, hogy a szerelők megkérdezték e, vagy sem. Mert 3 napja küzdenek vele... Csak gondoltam hátha lesz valaki, aki értelmeset tud hozzászólni
Próbáltál már beszélgetni vele a problémáról?
Üdvözlet!
Van egy Volkswagen b5.5 1.9 pdtdis passatom, ami nem akar elindulni, ha elindul, akkor nincs semmi baja, jó az alapjárat, nem rángat, jó minden. Ha leállítom, akkor megint nem indul. Gázolajszűrő áttnézve, tanden is jó, gázolajcső okés, mégsem indul. Mi lehet a probléma?
Van egy Volkswagen b5.5 1.9 pdtdis passatom, ami nem akar elindulni, ha elindul, akkor nincs semmi baja, jó az alapjárat, nem rángat, jó minden. Ha leállítom, akkor megint nem indul. Gázolajszűrő áttnézve, tanden is jó, gázolajcső okés, mégsem indul. Mi lehet a probléma?
Üdv! 2001 AVF motorkód b5.5 1.9 pd tdi passat 131le. Hideg remeg az alapjárat, néha mint ha 1 henger ki is hagyna egy pillanatra, vagy le akarna állni a motor. Ha bemelegszik elmúlik. Rohamosan megnőtt a fogyaaztás is 6,2-6,4 helyett 8,4-8,6-ot eszik az autó...Ezen kívül 2 héttel ez előtt előfordult párszor, hogy menet közben hidegen rángatott az autó 1-2-t. 1 hete nem tapasztaltam. Most minnél hidegebb van intitásnál (2x 3x izzítok) viszonylag könnyen indul de elképesztő csúnya kopogó hangja van egy ideig. Valószínű hidrotőke(voltak már keményebb telek is de az autó akkor se csinált ilyet). Eddig a motor remegése a fordulatszámmérőn is látható volt. Legutóbb viszont aligha mozgott de úgy rángatott/remegett az egész autó mint ami szét akar esni. És egyre gyakrabban el száll az ereje amit újra indítás megold. A turbónak rettenetes hangja van. Voltam szerelőnél, rá tették gépre. Meg is erősítették, hogy rossz a turbó geometria, meg valamelyik pd elem is eltérést mutatott..
Porlasztó is lehet a ludas.. meg még az EGR szelepre gyanakszom. Holnap viszem szerelőhöz aztán remélem kiderül mi a baj, és azt is, hogy nem megy rá a gatyám... mert a turbó felújítás sem lesz olcsó mulatság. Esetleg azóta valami megoldás? Mi volt a hiba?
Porlasztó is lehet a ludas.. meg még az EGR szelepre gyanakszom. Holnap viszem szerelőhöz aztán remélem kiderül mi a baj, és azt is, hogy nem megy rá a gatyám... mert a turbó felújítás sem lesz olcsó mulatság. Esetleg azóta valami megoldás? Mi volt a hiba?
Ja és ami kimaradt, hogy ez alapjárati remegés, menet közben semmi baja.
Sziasztok.
2003-as évjáratú b5.5 passat, AVF motorkód, 1.9 pd tdi 131 le. A motor szépen egyenletesen jár, szép hangja van, viszont beremegteti az egész kasztnit, belülről vibrálnak a kárpit takaró elemek, az ajtón kívül pedig a fém csík ami végigfut a az ablaküveg felett. Valakinek hasonló tapasztalat? Mi okozhat ilyen erős remegést?
2003-as évjáratú b5.5 passat, AVF motorkód, 1.9 pd tdi 131 le. A motor szépen egyenletesen jár, szép hangja van, viszont beremegteti az egész kasztnit, belülről vibrálnak a kárpit takaró elemek, az ajtón kívül pedig a fém csík ami végigfut a az ablaküveg felett. Valakinek hasonló tapasztalat? Mi okozhat ilyen erős remegést?
Mi pontosan a 1749 va-t javasoljuk általában. Ettől nagyobbat még nem próbáltunk.
Üdv. Érdekelne vélemény, inkább tapasztalat.
Audi a4 b6 2004 1.9 131/le pd. AWX 6 gang.
1749va-t ki, milyenre cserélte? Legalább egyel nagyobbra váltanék, ami bírja, az 1,7-1,8 bar -t.
Váladzokat köszönöm
Audi a4 b6 2004 1.9 131/le pd. AWX 6 gang.
1749va-t ki, milyenre cserélte? Legalább egyel nagyobbra váltanék, ami bírja, az 1,7-1,8 bar -t.
Váladzokat köszönöm
A műszeregység hibatárolóját kiolvasva megtalálod a hibát.
A vezérlő egységgel nincs kapcsolat, előfordulás időszakos, vagy valami ilyesmi.
A tempomat utólagos bekötésével függ össze. A műszerfal mögött van egy csatlakozókkal teli rakott tábla, a mi az esőcsatorna felől megközelíthető. Az a csatlakozó amibe bekötötték a tempomat vezetékét kontakt hibás lehet.(forrasztáskor befolyik a folyasztószer, stb.....) Szinte nulla ráfordítással javítható lehet.
Sokat kínlódtam én is egy ilyennel, egy próbát neked is megér.
A vezérlő egységgel nincs kapcsolat, előfordulás időszakos, vagy valami ilyesmi.
A tempomat utólagos bekötésével függ össze. A műszerfal mögött van egy csatlakozókkal teli rakott tábla, a mi az esőcsatorna felől megközelíthető. Az a csatlakozó amibe bekötötték a tempomat vezetékét kontakt hibás lehet.(forrasztáskor befolyik a folyasztószer, stb.....) Szinte nulla ráfordítással javítható lehet.
Sokat kínlódtam én is egy ilyennel, egy próbát neked is megér.
Helló. Én is ezzel a gonddal szenvedek. Sikerült rájönni mi volt a baj?
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni az alábbi jelenséggel kapcsolatban! Előre szeretném kijelenteni, hogy elektromos hibára gyanakszok! Az "egység" egy VW Golf 4 Variant 1,9 PD TDI AXR motor kódos gép. Az jármű motorja menet közben leállt. Újra indítási kísérlet során gyújtás van viszont csak tekeri az önindító a motort nem indul. Gondoltam olvassuk ki az OBD-n keresztül mi lehet a gond. Nem kap 12V-ot az OBD csatlakozó ezért sajnos ez elsőre nem hozott megoldást. Gondoltam áthidaló megoldásként adok tápot az OBD csati 16-os bekötésére a biztosíték tábláról. Sajnos a megoldás csak annyiban volt jó, hogy az ECU-ból kiolvastuk, hogy minden OK. Viszont a motort így betudtam indítani. Relé hibára gyanakodva kicseréltem a 109-es relét de sajnos nem szűnt meg a hiba. A gyujtás kapcsoló betét ki lett mérve elméletileg az is jó de rendeltem újat. Kíváncsi leszek, hogy azzal megoldódik-e a probléma. Régebben csinált olyat a gyújtáskapcsoló, hogy indításkor elfordítottam a kulcsot és semmi nem történt. Valamint amikor tempomatra volt kapcsolva menet közben néha magátol gyorsított az autó pár pillanatig. Azt el kell mondanom, hogy a tempomatot az előző tulaj szereltette bele. Erről semmit nem tudok. Ha van valakinek valami ötlete szívesen fogadom a jó tanácsokat. Majd később írok, hogy mit produkál az új gyújtáskapcsoló betéttel de addig is ha van ötlet segítsetek! Előre is köszi!!!
Segítséget szeretnék kérni az alábbi jelenséggel kapcsolatban! Előre szeretném kijelenteni, hogy elektromos hibára gyanakszok! Az "egység" egy VW Golf 4 Variant 1,9 PD TDI AXR motor kódos gép. Az jármű motorja menet közben leállt. Újra indítási kísérlet során gyújtás van viszont csak tekeri az önindító a motort nem indul. Gondoltam olvassuk ki az OBD-n keresztül mi lehet a gond. Nem kap 12V-ot az OBD csatlakozó ezért sajnos ez elsőre nem hozott megoldást. Gondoltam áthidaló megoldásként adok tápot az OBD csati 16-os bekötésére a biztosíték tábláról. Sajnos a megoldás csak annyiban volt jó, hogy az ECU-ból kiolvastuk, hogy minden OK. Viszont a motort így betudtam indítani. Relé hibára gyanakodva kicseréltem a 109-es relét de sajnos nem szűnt meg a hiba. A gyujtás kapcsoló betét ki lett mérve elméletileg az is jó de rendeltem újat. Kíváncsi leszek, hogy azzal megoldódik-e a probléma. Régebben csinált olyat a gyújtáskapcsoló, hogy indításkor elfordítottam a kulcsot és semmi nem történt. Valamint amikor tempomatra volt kapcsolva menet közben néha magátol gyorsított az autó pár pillanatig. Azt el kell mondanom, hogy a tempomatot az előző tulaj szereltette bele. Erről semmit nem tudok. Ha van valakinek valami ötlete szívesen fogadom a jó tanácsokat. Majd később írok, hogy mit produkál az új gyújtáskapcsoló betéttel de addig is ha van ötlet segítsetek! Előre is köszi!!!
Sziasztok
Lene egy kerdesem van egy 5 Golfom TDI 1.9 2008 as,elkezdet rangatozni 4-fokozatba 2.000 fordulatnal majd ki gyult a piros olaj korte,meg allitotam egybol,mi okozhatja a problemat?
Lene egy kerdesem van egy 5 Golfom TDI 1.9 2008 as,elkezdet rangatozni 4-fokozatba 2.000 fordulatnal majd ki gyult a piros olaj korte,meg allitotam egybol,mi okozhatja a problemat?
Sziasztok az lenne a kérdésem 1.9pdtdi touranom van és 18000-es hibakodot ir van mikor megy az auto rendesen van mikor nem, amikor esös vagy hidegebb van akor jó szerintetek mi lehet a hiba? köszönöm
Szia Sanya!
Tudsz valamit?
Írtam privát üzenetet.
Azért meghagyok egy számot.
Talán vki tud segíteni.
Természetesen nen ingyen kérem:
06204764533
Tudsz valamit?
Írtam privát üzenetet.
Azért meghagyok egy számot.
Talán vki tud segíteni.
Természetesen nen ingyen kérem:
06204764533
Sziasztok.
REMEGÉS!
Van egy A3 as 2.0 PD TDI-m BKD motorkódu, és az a problémám, hogy ha az autó bemelegszik, nagyjából üzemi hőmérséklet körül el kezd remegni. De nem is mindíg csak néha csinálja, és csakis alapjáraton leálításkor indításkor nem tapasztaltam egyéb hibát. Zajtalan minden de az autó mégis néha gondol egyet és remeg a motor és nem egyenletes remegés hanem össze vissza. Segítségeteket szeretném kérni, hogy valaki találkozott e már ilyen problémával vagy van selytése hogy mi lehet.
REMEGÉS!
Van egy A3 as 2.0 PD TDI-m BKD motorkódu, és az a problémám, hogy ha az autó bemelegszik, nagyjából üzemi hőmérséklet körül el kezd remegni. De nem is mindíg csak néha csinálja, és csakis alapjáraton leálításkor indításkor nem tapasztaltam egyéb hibát. Zajtalan minden de az autó mégis néha gondol egyet és remeg a motor és nem egyenletes remegés hanem össze vissza. Segítségeteket szeretném kérni, hogy valaki találkozott e már ilyen problémával vagy van selytése hogy mi lehet.
Sziasztok.
Van egy 2003-as passatom 3bg,130 lovas.
Pár hete 130km/h-nál megtorpant,és utána nem is akart normálisan menni.
Motorlámpa világitott,és Abgas Werkstatt felirat jelent meg. Egr-re gyanakodtunk,és ki is cseréltük mert egy membrán lukas volt benne,ugyhogy tutira nem müködött.
Ismét pályán mentem és ismét jött ugyanaz a probléma.
Van valakinek tapasztalata evvel kapcsolatban?
Járt már így valaki közületek?
Jó lenne tudni hogy pontosan mi a gond,nen csak találomra pucolgatni,cserélgetni ezt-azt.
Válaszokat előre is köszönöm.
Van egy 2003-as passatom 3bg,130 lovas.
Pár hete 130km/h-nál megtorpant,és utána nem is akart normálisan menni.
Motorlámpa világitott,és Abgas Werkstatt felirat jelent meg. Egr-re gyanakodtunk,és ki is cseréltük mert egy membrán lukas volt benne,ugyhogy tutira nem müködött.
Ismét pályán mentem és ismét jött ugyanaz a probléma.
Van valakinek tapasztalata evvel kapcsolatban?
Járt már így valaki közületek?
Jó lenne tudni hogy pontosan mi a gond,nen csak találomra pucolgatni,cserélgetni ezt-azt.
Válaszokat előre is köszönöm.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!