1.9 PDTDI motorok!

Témakör: Tuning
aktuális téma
1.9 PDTDI motorok!

Minden ami 1.9 pdtdi motorral kapcsolatos, technikai kérdések, hibák, tuning!



Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
BrianGTTDI
#6217
2015. június 30. 13:54
Gt1749vb házba lehet nagyobb középrészt építeni?
Hans
#6216
2015. június 29. 11:05
A PD-nél a nehéz indulást a PD elem hibája, az O gyűrű elöregedése, és a tandempumpa hibája szokta általában okozni. Segíteni lehet rajta valamennyit szoftveresen egy kis indítási üzemanyag mennyiség növeléssel.

Már csak arra tudok tippelni, hogy talán mégse jó valami amit átnéztetek már
1zolee
#6215
2015. június 29. 07:49
Programból kellene "utána állítani", sztem megoldódna
mtibi72
#6214
2015. június 27. 18:04
Szia igen az is cserélve lett..melegen továbbra is nehezen indul..
BrianGTTDI
#6213
2015. június 26. 15:16
Akkor jó, nekem is hamarosan lekerül a gyári.
THX
1zolee
#6212
2015. június 26. 13:00
1 èvig használtam azt a progit, gond nèlkül. Utána ment fel a 2260 ☺
BrianGTTDI
#6211
2015. június 26. 11:17
Köszi. Bírta a turbó? Mert én 1.9-en megyek a VB-vel de fosok hogy lerobbantom.
Hans
#6210
2015. június 26. 09:27
Tandem pumpát néztétek már?
BrianGTTDI
#6208
2015. június 25. 18:04
Hali! Egybecsonkos VB helyére szeretnék rakni egy gtc1549vz-t. Milyen átalakításokra van szükség külön csonk vásárlásán kívül?
krisz93
#6207
2015. június 23. 20:56
Sziasztok! 2.0 brt mótorkódos alhambra azt produkálja hogy finomam rangat es füstöl. Valaki találkozott már ilyen problémával? Hibatar üres. Köszi előre is !
mtibi72
#6206
2015. június 23. 19:58
Sziasztok lehet hogy valamelyikőtök találkozott ezzel a problémával leírnám mi lenne a gondom vettem kintről egy Audi A6 1,9 pd tdi AVF motorkód mentem vele kb 3000km teljesen hibátlanul ment aztán le ált menet közben.Hidegen pöcre indul melegen nagyon nehezen.Hengerfej felújítva szelepek vezérmű tengely csere pd elemek bevizsgálva de a hiba megvan hengerfejben lévő kábelköteg is cserélve volt már....
mtibi72
#6205
2015. június 23. 19:41
Szia nekem is ez a problémám az Audival neked hogy illetve mitől lett jó ?Előre is köszönöm a választ.
RÁki
#6204
2015. június 23. 18:21
Kontár a chipesed.

Emberünk átírta nyomás tábládat, de nem találta meg a nyomás limitert.
Hiába raksz rá nagyobb turbót ezzel a programmal szar lesz az autód.
A programodban kell megkeresni ezt a "single value"-t és azt átírni.

Ha ezt nem találta meg valószínűleg más hibák is lesznek a programodban.
Gondolom a fogyasztásmérőd is csal!?
Hans
#6203
2015. június 23. 15:57
Akkor lehet, hogy az előző tulaj szintert rakott bele Az kb. pont ilyen mint amit leírtál.
A tipikus kettőstömegű hibát meg nem igen produkálja...
Mindegy, úgyis szét kell szedni, ha fel akarod tárni a hibát

BrianGTTDI
#6202
2015. június 23. 15:11
1zolee
#6201
2015. június 22. 22:34
Nekem gyári turbóval(1749VA) 201 ló volt,és 200km/h-nál még húzott
1zolee
#6200
2015. június 22. 22:31
Írni kéne rá egy normális programot...
Drago22
#6199
2015. június 22. 21:06
Hat igen egyutt cserelni celszeru ,de igen huzos 200 ezer ft felett van boven sot kozel a 300 -hoz.
Ha kemeny a kuplung akkor a sok hasznalattol a nagy hotol megkemenyedik a kuplung szerkezet "tanyer"az sem egeszseges sokaig elfut meg az auto de elobb utobb viszi magaval a kettostomegut is.
Nem erdemes azert kicsereltetni mert csak kemeny majd ha mar nagyon fent fog aztan eltunik na akkor kell de celszeru kettossel egyutt ha mar cserelni kell.
wlado
#6198
2015. június 22. 17:14
Nem hiszem, mert nem csúszik meg sosem, még utánfutóval sem, inkább arra gyanakszom hogy az előző tulaj már cserélte a kuplungot és a kettőstömegűt meg már nem cserélte ki
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 6317 találat 316 oldalon